آموزش مقدماتی یونیتی همراه با آموزش برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی

آموزش مقدماتی یونیتی همراه با آموزش برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی

به نام خدا

 

کاربرانی که می خواهند شروع به یادگیری یونیتی کنند همیشه یک سوال برای آن ها ایجاد می شود؟!

از کجا شروع کنم؟!

اما این سوال برای کاربرانی که با یونیتی کار کرده اند هم پیش میاید : 

آیا آموزش اصولی از یونیتی وجود دارد؟!

در ادامه برای پاسخ به این دو سوال با وبلاگ توسعه دهنده بازی همراه باشید....

خیلی از کاربران را دیده ام که در اینترنت سرچ می کنند : 

آموزش ساخت بازی با یونیتی به زبان فارسی ، آموزش مقدماتی فارسی یونیتی، آموزش یونیتی به زبان فارسی ، آموزش فارسی unity ، آموزش unity فارسی ، آموزش ابتدایی انجین یونیتی ، آموزش c# یونیتی ، آموزش برنامه نویسی در یونیتی به زبان فارسی ، کتاب آموزشی یونیتی ، کتاب فارسی یونیتی کتاب فارسی unity ، آموزش سی شارپ در یونیتی ، آموزش کد نویسی در یونیتی  و ....

و نتیجه جستجو آن ها سایت هایی می شود که آموزش های غیره اصولی و البته در برخی موارد گرانی را منتشر کردند که علاوه بر این که به توسعه بازی سازی در کشور کمک نمی کنند بلکه باعث دلزدگی جوانانی می شوند که با هزاران امید وارد این عرصه شده اند.

البته بعضی از سایت ها آموزش های خیلی خوبی منتشر کردند اما یک نکته مهم این هست که هیچ کس نمی داند باید یونیتی را از کجا شروع کند!

 

آموزش یونیتی

 

نبود یک آموزش جامع و اصولی که علاقه مندان را از سردرگمی نجات دهد نیاز اصلی شرایط امروز ، بازیسازی با یونیتی است!

در دوره اول آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی دوستی نظر گذاشته بود که از سایتی آموزشی با قیمت گران تهیه کرده اما در نتیجه موارد کاملا مقدماتی را آموزش دیده است.

آن سایت با عنوان آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص یک دوره ای را به علاقه مندان عرضه می کرد که موارد جزئی کد نویسی آموزش میداد و زمان آموزش هم کاملا زیاد و حوصله بر بود.

دوستی که از این سایت آموزش را خریداری کرده بود با خود عهد بسته بود که دیگر هیچ آموزشی از سایت های ایرانی تهیه نکند اما بعد از خرید دوره شوتر اول شخص اینجانب نظرش عوض شده بود!

اما چرا نظر این دوستمون عوض شده بود؟

دلیل اینجاست که خود من هم در ابتدا یادگیری انجین یونیتی این مشکلات را داشتم!

اگر به آموزش هایی که من تا امروز تهیه کردم دقت کنید مشاهده می کنید که اکثرا مواردی آموزش داده شده است که هیچ سایتی به آن نپرداخته یا آموزش اصولی از آن وجود ندارد ، در آموزش های یونیتی رعایت این نکات را کرده ام :

1 - کسی که در حال مشاهده آموزش یونیتی هست عمر گران خود را برای یادگیری گذاشته است پس حتما باید مواردی که آموزش می بیند با ارزش باشند.

2 - سطح کاربر قبل از آموزش با بعد از مشاهده آموزش متفاوت باشد و به علوم او در مورده انجین یونیتی اضافه شده باشد.

3 - تا حد ممکن سعی کنم در کم ترین زمان بیش ترین مفاهیم را آموزش دهم (تند کردن سرعت آموزش در مواقع لزوم).

4 - با استفاده از روش های مختلف مفاهیم آموزش را منتقل کنم مثل زوم کردن در مکان نیاز ، استفاده از نوشته های متنی ، عکس و ...

5 - هدف درست کردن آموزش فقط کسب درامد نیست بلکه پیشرفت این صنعت در کشور است که علاوه بر این که به اقتصاد مقاومتی کمک می کند می توان با استفاده از بازی های رایانه ای فرهنگ ایرانی - اسلامی را گسترش داد.

نکته ای که کاربران عزیز باید دقت کنند ، هیچ وقت یک آموزش را بر حسب زمان آن نسنجید، آموزشی شاید 10 ساعت باشد ولی ارزش یک آموزش 2 ساعتی را نداشته باشد، سایت هایی که به مدرسین خود بر حسب زمان آموزش ، درامد می دهند ، مدرس مجبور می شود تا حد ممکن آموزش را طولانی کند که درامد بیش تری داشته باشد نتیجه آن می شود یک آموزش حوصله بر و بی نتیجه....

 

 این مژده را به علاقه مندان میدهم که دوره جامع و رایگان ساخت بازی در یونیتی همراه با آموزش برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی به زودی روی وبلاگ و سایت های فرانش و لرنینگ تی وی قرار می گیرد.

 

آموزش یونیتی

 

هدف اصلی ظبط این دوره ، نبود یک آموزش کامل و اصولی است که مفاهیم بازی سازی در یونیتی را آموزش دهد و شما را کاملا با برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی آشنا کند به طوری که بتوانید با خیال راحت دوره های حرفه ای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

پس عزیزانی که با این سوال رو به رو هستند که از کجا شروع کنم؟ ، نگران نباشند به زودی دوره جامعی را خواهند داشت که با خیال راحت می توانند یونیتی را از آن جا شروع کنند.

 

در پاسخ به سوال دوم که آیا آموزش اصولی از یونیتی وجود دارد این مژده را خواهم داد که در تمام آموزش های یونیتی اینجانب سعی بر آن داشتم که علاوه بر اطلاعات صحیح ، کاملا اصولی مفاهیم را آموزش داده و منتقل کنم ؛ البته هیچ انسانی از خطا مبرا نیست و از همه عزیزان خواهش دارم اگر مشکلی در آموزش ها مشاهده کردند حتما به این حقیر اطلاع دهند تا اصلاح شود.

 

آموزش یونیتی

 

این دوره آموزشی که به صورت رایگان منتشر می شود شما مفایم اولیه بازی سازی در یونیتی که کاملا مهم هستند را آموزش دیده سپس به یادگیری زبان برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی می پردازیم.

بعد از این دوره قادر خواهید بود بازی های خود را در یونیتی ایجاد کنید و بدون هیچ نگرانی دوره های حرفه ای ساخت بازی با یونیتی را با خیال راحت تهیه کرده و دیگر نگران برنامه نویسی نباشید.

از شما عزیزان دعوت می کنم نظر خود درباره این پست و تجربه خود در یادگیری یونیتی را در نظرات اعلام کنید و این که بیش تر علاقه دارید چه مواردی را در یونیتی آموزش ببینید.

 

آموزش یونیتی

۲ ۰ ۵۱ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۵۱)

سلام.
دمت گرم .
من پیش نهاد میدم خیلی توی خود یونیتی نرید و بیشتر آ»وزش سی شارپ رو ازمفدماتی در یونیتی آموزش بدین.

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۵، ۰۸:۲۰
سلام
ممنون از نظره شما

اشکان سجادی

۱۵ مرداد ۹۵ ، ۱۱:۰۷
سلام. چقدر حرف هایی که توی این پست زدید برای من ملموس بود. متاسفانه کاملا درسته و چقدر افرادی بودن که سر همین قضایا منصرف شدن با این که پتانسیل این رو داشتن که بازی های بسیار زیبایی درست کنن. ولی چندتا آموزش کلون بازی های معروف رو دیدن و گفتن چقدر سخته و اینجور داستان ها

به عنوان کسی که میتونه بگه درصد کمی از کار با این انجین رو بلده، میتونم بگم که اکثر کسایی که ادعای بلد بودن این انجین و برنامه نویسی اون رو دارن فقط دارن ادعا میکنن. خیلی از کسایی که حتی بازی هایی هم توی مارکتها منتشر کردن شاید مفاهیمی مثل ارث بری و نحوه ی دسترسی متغیرهای کلاس های مختلف به همدیگه و... رو درست بلد نیستن و تنها با کپی پیست کردن دارن کار ها رو پیش میبرن. از آموزش های فارسی غیررایگان هم که چیزی نگیم بهتره، طرف میاد یه آموزش لیندا رو شکسته بسته دوباره ضبط میکنه و...

ضمن این که از این کاری که شما می کنید کمال استقبال رو دارم (چون اگه به خاطر داشته باشید توی کامنت های قبلی گفته بودم که آموزش های شما از معدود آموزش های قابل قبول فارسی هست) در صورت امکان روی این موارد هم که پایین میگم خدمتتون و توی آموزش ها لحاظ کنید.

- آموزش کار با کامپوننت ها (خیلی از کامپوننت ها هستن که هیچ کس با اون ها کار نمیکنه و اصلا نمیدونن کاربرد اون ها چیه، اگه یه آموزش باشه که تمام کامپوننت ها رو توضیح بده فوق العادس حتی اگه رایگان نباشه. مجددا خیلی از دوستان مدعی یونیتی استفادشون به کامپوننت های ریجیدبادی و کلایدر ها ختم میشه)

- کار با انیمیشن (خیلی ها هنوز فرق انیمیشن و انیماتور رو نمی دونن و همین طور نمی دونن که با پنل انیمیشن چه کارها که نمیشه کرد من جمله اجرای یک متد توی یک فریم خاص از انیمیشن و... کلا آموزش درستی از انیمیشن نداریم)

- کار با کلاس تاچ (این مبحث فوق العاده فوق العاده نیازمند آموزشه)

- کار با یو آی جدید (این هم مبحث قابل بحثیه خصوصاَ قسمتی که مربوط به اینه که چه جوری آبجکت های یو آی مستقل از رزولوشن عمل کنن (استفاده از لنگرها و...))

- کار با داکیومنتیشن/اسکریپت رفرنس یونیتی (خیلی از افراد تا الان از من پرسیدن کدهای یونیتی همه شون کجان؟ یا سوال هایی از این دست)

ببخشید اگه طولانی بود. نکات دیگه ای هم بود که از حوصله ی این مبحث خارجه. منتظر آموزش های خوب شما هستیم. با آرزوی موفقیت روز افزون

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۵، ۱۷:۰۵
سلام دوست خوب 
ممنون از نظره شما و لطفتون 
از نظر سازندتون استفاده بردم

این که بخواهیم تمام کامپوننت های یونیتی رو آموزش بدیم در یک اموزش امکانش نیست و در طی آموزش های مختلف به این موارد می پردازیم (پروژه های مختلف آموزشی)
کار با انیمیشن هم حتما بهش می پردازیم اما در آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص کاملا انیماتور را توضیح دادم
باقیه مواردی هم که فرمودید پیشنهادات خوبی بود بررسی می کنم اگر شد در آموزش قرار میدم
موفق باشی 


با سلام استاد رجب زاده 
ممنون از اینکه شما همیشه خوش قول هستید و همیشه در کنار کاربران .
آموزش ها ی شما بدون حاشیه و سریع پیش میره 
هر کاربری دلش میخواد به سطح علمی  شما  برسه , به همین خاطر  مسیر آموزش های سی شارپ همانگونه  باشه که خود شما طی کردین 
در صورتیکه نیاز هست , کاربر کتاب یا آموزشی رو در کنار آموزش های شما ببینه , تذکر بدین
در پناه حق  

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۵، ۱۷:۰۷
سلام آقای سلطانی عزیز
مچکر از نظر شما

حتما اگر نیاز باشه منبعی معرفی بشه اعلام می کنم
در پناه خدا



اقا دمت گرم من اموزش ساخت بازی fpsخودت را از لرنیننگ توی خریدم ولی تو قسمت برنامه نویسیش مشکل داشتم خدا کنه این اموزش مشکلم را حل کند

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۵، ۱۷:۰۸
سلام دوست خوب
ممنون از نظرت
به امیده خدا حتما با گذراندن این دوره مشکلتون حل میشه


سلام و خسته نباشید از ساخت این آموزش که واقعا جای خالیش بین آموزشای فارسی کاملا احساس میشد.
من با وجود اینکه آموزش های زیادی رو نگاه کردم هنوز هم یه جای بازی سازیم میلنگه و اون کدنویسیم هست و امیدوارم که آموزشتون این مشکلم رو کاملا حل کنه.
راستی خیلی خوب هست که آموزشتون رو رایگان میگذارید و تشکر فراوان ازین بابت.
بی صبرانه منتظر انتشار این آموزش هستم...
:)

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۵، ۱۷:۱۰
سلام دوست عزیز
ممنون از نظرت
قطعا تمرکز زیادی در کد نویسی خواهم داشت
موفق باشی

سلام
بی شک اموزش های شما بهترین هستند

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۵، ۲۱:۱۶
سلام
ممنون از نظر شما
لطف دارید
موفق باشی

خیلی ممنون
خیلی وقت بود دنبال این آموزش بودم

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۱۲:۳۰
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
مچکر از نظر شما
موفق باشی

با سلام دوست عزیز
من خیلی وقت بود دنبال یه آموزش درست و حسابی برای یونیتی بودم
به طوری که مجبور شدم از انجین کنستراکت استفاده کنم
من به قدری یونیتی رو دوست دارم اما هیچ جا نتونستم یه آموزش درست وحسابی پیدا کنم
همه آموزش هایی هم که دانلود کردم از ابتدا نبود و بسیار چرت
بسیار بسیار ممنون میشم اگر
این آموزش ها را از ابتدا تهیه کنید
با تشکر 

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۱۹:۵۳
سلام دوست عزیز
ممنون از نظر شما
این دوره  از ابتدایی ترین موارد که نصب و راه اندازی است شروع میشه و طوری شما اموزش می بینید که در انتها برنامه نویسی  رو یاد گرفته و بتونید به صورت حرفه ای شروع به ساخت بازی با یونیتی کنید
مطمئن باشید بعد از این دوره دیگه سمت هیچ انجین دیگه ای نمیرید
حتما این دوره برای دوستانی مثل شما بسیار مفید خواهد بود
موفق باشی


سلام
بسیار عالی هستش

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۱۹:۵۴
سلام ممنون از نظره شما
ایمیل خود را قرار بدید تا کد های تخفیف در آینده براتون ارسال بشه(به علت شرکت در نظرات این پست)
موفق باشی


سلام داش خیلی خیلی ممنون لطفا موضوع یونیتی رو ادامه بده خیلی به دردم خورد
قالب سایت یکم خیلی شلوغه خواستی بگو خودم برات ردیف کنم رایگان :)

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۱۹:۵۶
سلام دوست خوب
ممنون از نظرت
حتما تمام تمرکزم روی انجین یونیتی است.

در مورده قالبم فعلا مشغول ضبط اموزشام به امیده خدا در آینده اگر شد تغییراتی میدم
موفق باشی


سلامی دوباره.
کی آموزش ها برای دانلود قرار میگره؟؟؟؟
درضمن یک سوال که آ»وزش ها کلا رایگانه؟؟؟؟

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۲۲:۴۲
سلام
زمان آموزش ها سعی بر این است تا انتهای مرداد قرار بگیره اما ممکن زود تر یا دیرتر قرار بگیره
سعی بر این هست تا انتهای مرداد قرار بگیره
بله این دوره اموزشی رایگان هست


واقعا لطف بزرگی به جامعه بازی سازی می کنید.
از اموزش اول شخص خیلی لذت بردم.

پاسخ:

۱۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۰۳
سلام دوست خوب
ممنون از نظره شما
خوشحالم که لذت بردید
موفق باشی


سلام ممنون از اینکه به فکر تازه کارهاهم هستید. به نظرمن سی شارپ رو بیشتر توضیح دهید

پاسخ:

۱۷ مرداد ۹۵، ۱۱:۰۶
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
بله یکی از اهداف این دوره آموزش جامع و کامل سی شارپ از ابتداست
موفق باشی


کارات عالین

پاسخ:

۱۷ مرداد ۹۵، ۱۲:۰۴
سلام ممنون از نظره شما دوست خوب
ایمیلتون رو در نظرات وارد کنید(مشارکت در نظرات این پست)
تا کد های تخفیف در آینده به ایمیلتون ارسال شه
موفق باشی


با سلام کی آموزش آماده میشه؟؟؟؟

پاسخ:

۱۸ مرداد ۹۵، ۲۱:۴۵
سلام 
به امیده خدا تا آخر مرداد



لطفا مرا تو  این امر  یاری دهید
http://www.mostafa3d.com/forum?func=view&catid=45&id=100466#100466

پاسخ:

۱۹ مرداد ۹۵، ۱۱:۰۲
سلام دوست خوب
من با پکیج ها کار نمی کنم اصولا کسی که کل منطق بازیش رو با پکیج می سازه بهش بازیساز نمیشه گفت
در حال ضبط دوره های سی شارپ هستم وقت ساخت آموزش پیاده شدن و سوار شدن در ماشین رو ندارم
مئوفق باشی


سلام خدمت شما اقای رجب زاده در پاسخ پاسخی که به پست بالا از اقای مهدی دادید ....باید بگم من با نظر شما مخالفم که کسی که از پکیج استفاده میکنه نمیشه بهش بازی ساز گفت چرا که خود پکیج هیچ وقت کامل نیست و همیشه نیاز داره خیلی چیز ها رو به اون اضاف کرد مثلا همین پکیج easy weapon  نمیشه گفت پکیج کاملی هستش بدون هیچ تلاشی  نمیشه هیچ چیزی در این پکیج ساخت خیلی از بازی ها هستن که  با همین پکیج ها ساخته شدن ...طرف میاد کل زمانش و عمرشو میزاره روی ساختن یک بازی ؟
درسته... قبول دارم به هر کسی نمیشه گفت بازی ساز ولی در بازی سازی مهم تلاش کردنه نه چیز دیگه ای ..
به نظر من بازی ساز کسی که برای ساخت بازیش تلاش بکنه حتی اگه از پکیج خاصی در صورت لزوم استفاده بشه ولی نه اینکه تمام بازیشو بر مبنای پکیج پیاده بکنه 
با تشکر
یا علی 

پاسخ:

۱۹ مرداد ۹۵، ۱۵:۳۶
سلام دوست خوب
ممنون از نظرت 
کپی ساز های پکیحی این روزا این قدر زیاد شدن و کپی های بی کیفیت می سازن که علاوه بر خراب کردن بازار باعث میشن اعتماد مخاطب به بازی ایرانی کم رنگ شه
البته جای شکر باقیه بعضی شرکت ها با یک تیم حرفه ای کار می کنن و باعث عتماد بازار میشن
من در پاسخ نظر قبلی گفتم 
"کسی که کل منطق بازیش رو از پکیج استفاده کنه بازیساز نیست یک کپی کاره"
این که بخش هایی از بازی رو با پکیج پیاده کنید خیلی هم خوبه و اصلا پکیج ها برای این اومدن مثل آموزش پکیج کنترل فریک که سیستم تاچ بازی رو پیاده می کنیم
من مشکلم با کسایی که می خوان کل بازی شون رو با پیکیج ها بسازن بدونی که به خودشون زحمت یک خط کد هم بدن
عموما فقط به خاطر پول وارد بازی سازی شدن و عموما هیچی از بازی سازی در نمیارن و خارج میشن به همه هم میگن بازار خرابه کاره سختیه و غیره...
در صورتی که اگر اصولی کار کنید با استقبال مخاطبین روبه رو میشید مثل 41148 که سازندش 1 نفر هست ولی تا الان فکر می کنم بیش از 50 میلیون فروخته
تستر نسخه 3 این بازی بودم و زحمت های سازنده رو از نزدیک حس کردم
موفق باشی


خیلی خوبه این آموزش بیاد حتما تهیه میکنم

پاسخ:

۱۹ مرداد ۹۵، ۱۹:۴۵
سلام ممنون از نظر شما
به امیده خدا تا اواخر مرداد آماده میشه
موفق باشی


با سلام در خواست اموزش نکردم چون اون پست رو خودم تو سایت گذاشتم منظوره من اینه که لطفا کمکم کنید

پاسخ:

۲۱ مرداد ۹۵، ۱۰:۳۱
سلام دوست خوب 
من با پکیج مورده نظر شما کار نکردم


ممنون مشکلم حل شد

پاسخ:

۲۲ مرداد ۹۵، ۱۳:۳۲
خواهش می کنم
موفق باشی


سلام .خسته نباشین.اگه میشه یشتر روی مواردی تمرکز کنین که توی سایر آموزش ها نیست.اگه میشه کلاس های پرکاربرد در یونیتی رو و محل هایی که ازشون استفاده میشه رو بیشتر توضیح بدین ممنون.:)

پاسخ:

۲۲ مرداد ۹۵، ۱۳:۳۳
سلام دوست خوب در دوره های مختلف آموزشی موارد زیادی آموزش داده میشه
موفق باشی


سلام داداش بهت خسته نباشید میگم واقعا



ممنونم بابت اموزشی که گذاشتی




در اولین فرصت دریافتش میکنم

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۵، ۱۶:۳۵
سلام دوست عزیز
تشکر ، 50 درصد آموزشا آماده شده به زودی برای دانلود قرار می گیره


ممنون از لطفتتون و آموزشی که قصد دارید قرار بدید اونم به طور رایگان.من به ساخت بازی خیلی علاقه مندم اما نمیدونم چجوری و از کجا شروع کنم ؟مشتاقانه منتظر قرار دادن آموزشتون هستم تا بتونم به این حرفه قدم بزارم.

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۵، ۱۶:۴۱
سلام خواهر گرامی 
خواهش می کنم
به امیده خدا این دوره کاملا به شما کمک می کنه تا به صورت حرفه ای بازی سازی رو شروع کنید
موفق باشید


عالی 

منتظریم !!!!

کامله دیگه ؟؟؟ نه ؟؟

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۵، ۱۶:۴۲
سلام دوست خوب
بله قصد قرار دادن دوره جامعی رو خواهم داشت
موفق باشی


سلام ممنونم از شما که می خواهید این لطف بزرگ رو در حق بازی سازی ایرانی اسلامی انجام دهید وما همچنان منتظر هستیم
شرنده ولی شما دقیقاٌ کی این مجموعه رو آپلود میکنید.
ممنون می شم پاسخ بدید چون من عجله دارم

پاسخ:

۲۴ مرداد ۹۵، ۱۴:۵۱
سلام دوست عزیز ، خواهش می کنم
خیلی دوست دارم تا اوخر مرداد ضبط تموم شه به هر حال سعی می کنم تا آخر مرداد تموم کنم ولی ممکنه به اوایل شهریور برسه
تا امروز بیش از 50 درصده آموزش ها ضبط شده
موفق باشی


ببخشید آموزش ها آماده نشدند تا آپلود کنید

پاسخ:

۲ شهریور ۹۵، ۲۲:۰۹
سلام 
نزدیک به 40 قسمت از آموزش ها ضیط شده
به دلیل حساسیت من ، در ارائه آموزش ها زمان بیش تری در ضبط نیاز هست
و البته دارم سعی می کنم یک دوره جامع و کامل رو ضبط کنم تا به امیده خدا دوستان بعد از دیدن این دوره آماده وارد به دنیای جذاب بازیسازی بشن
به امیده خدا به زودی منتشر میشه
موفق باشید


ممنون از محبتتون بی نهایت من هر روز چک میکنم به امید اینکه آماده شده باشه

پاسخ:

۳ شهریور ۹۵، ۱۱:۱۱
خواهش می کنم


سلام

چرا آموزش ها رو منتشر نمیکنید من هر روز به وبلاگ سر میزنم تا آموزش ها رو دانلود کنم اما هر روز نا امید میشم

پاسخ:

۵ شهریور ۹۵، ۲۱:۲۱
سلام 40 قسمت ضبط شده
به امیده خدا تا اواخر این هفته یا هفته آینده ضبط کامل میشه منتشر می کنم



سلام فیلم تا آخر هفته امکانش وجود داده قرار بگیره لطفا

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۵، ۱۷:۵۱
سلام ضبط به اتمام رسیده
در حال ویرایش و آپلود به روی سایت هست
موفق باشید

خییییلی ممنون از لطفتون .به امید خدا تا آخر هفته قرار میگیره پس

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۵، ۲۳:۵۲
خواهش می کنم
بله به امیده خدا تا اواخر هفته قرار می گیره


سلام چرا کار با یونیتی رو آموز ندادین؟

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۵، ۲۳:۵۲
سلام
ضبط آموزش ها به اتمام رسیده در مرحله ویرایش و آپلود قرار داره
سعی میشه تا آخر هفته قرار بگیره


سلام آماده نشد آموزش ها .من منتظرم هر روز سر میزنم

پاسخ:

۲۱ شهریور ۹۵، ۱۸:۴۶
سلام در حال آپلود هست به زودی منتشر میشه
ببخشید ولی نتیجه صبرتون رو می بینید

سلام
چی شد آقا هر روز میام سر میزنم خبری نیست حداقل یه ویدیو دمو بزارین ازآ»وزشادلمون خوش باشه.

پاسخ:

۲۳ شهریور ۹۵، ۱۱:۵۶
سلام آپلود کامل شده تقریبا به زودی قرار می گیره!
دوره جامع و کاملی است نتیجه صبرتون لذت بخش هست!

سلام 
آماده نشد هنوز دارم هر روز سرمیزنم

پاسخ:

۲۶ شهریور ۹۵، ۱۱:۱۴
سلام آماده شده ُ آپلود هم تقریبا تموم شده فردا یا پس فردا منتشر میشه
موفق باشی

یعنی نهایت تا دوشنبه تو سایت قرار میگیره اگه خدا بخواد انتظار طولانی بود

پاسخ:

۲۷ شهریور ۹۵، ۰۸:۲۷
سلام
نتیجه صبره شما لذت بخشه ، یک دوره جامع رو خواهید دید
موفق باشید


من #C رو توی محیط ویژوال استودیو یاد دارم آیا کمکی میکنه توی بازی سازی با یونیتی؟ چون با کلاس های خود یونیتی کار داریم.

پاسخ:

۲۷ شهریور ۹۵، ۲۳:۴۸
سلام دوست خوب
بله حتما کمک می کنه
البته فردا دوره جامع منتشر میشه طبق آموزش ها پیش برید مشکلی نمی خورید
موفق باشی

سلام آقای رجب زاده و ممنون بابت آموزش های خوبتون من قبلا با یونیتی 5.2 مشکلی نداشتم اما اشتباهی پکیج یونیتی 5.3 رو نصب کردم در یونیتی 5.2 و باعث شد که اون پکیج ها هنگام بارگذاری خطا بدن و بخاطر همین کلا یونیتی 5.2 رو حذف کردم و یونیتی 5.3 رو نصبیدم و همه چی درسته اما وقتی میخوام وارد کد نویسی شم مونودولوپ اجازه نمیده و هنگ میکنه یه عکس هم گرفتم از خطا :
http://s9.picofile.com/file/8271352626/error.PNG
تنظیمات هم روی همین مونو دولوپ هستش و همینطور برنامه ای دیگه هم نصب نیست که با اون قاطی کرده باشه اما مشکل از کجا میتونه باشه ممنون اگه کمک کنید.
با تشکر.

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۲۰:۱۳
سلام دوست خوب ، خواهش می کنم
کلا یونیتی رو حذف کنید نسخه آخر رو از سایت پی سی دانلود بگیرید مشکلتون باید حل شه
در ضمن بهتره از چند ورژن یونیتی استفاده نکنید
موفق باشید

سلام آقای رجب زاده
منو واقعا و واقعا ببخشید که هی نظر میزارم
یک خواهش داشتم دوست عزیز میخواستم بگم گفته بودید باید به حد متوسط یونیتی برسید که بتونید برنامه نویسی کنید
میخواستم بگم اگر میشه هر چی ویدیو آموزش درمورد این باشه که بتونم کامل به سطح متوسط برسم رو برام بفرستید
نمیدونم یونیتی رو بلد هستم یا نه شاید هم من واقعا بصورت پایه بلد هستم و من احساس میکنم که به حد متوسط رسیدم
ولی باز هرچی باشه میخوام تمام ویدیو ها رو ببینم و بتونم بصورت حرفه ای برنامه نویسی کنم در یونیتی
با تشکر.
اگر زیاده روی کردم واقعا منو ببخشید :(

پاسخ:

۷ آذر ۹۵، ۱۹:۲۸
سلام مهدی عزیز
اگر شما دوره جامع و رایگان رو با موفقیت به اتمام رسوندید 
تمام دوره های من رو تهیه کنید ، با اتمام رسوندن این دوره ها شما تقریبا به سطح نزدیک به حرفه ای می رسید
لیست تمام دوره ها همراه با لینک تهیه در وبلاگ موجود است
پشتکار و تمرین رو هم فراموش نکنید
موفق باشید

عالی عالی واقعا یک سال تمام داشتم دنبال آموزش C# برای یونیتی می گشتم حالا با مقدمات C# آشنا شدم.

پاسخ:

۴ دی ۹۵، ۱۰:۰۷
سلام
ممنون از نظره شما با دادن 5 امتیاز به دوره های من در فرانش به گسترش /اموزش ها کمک کنید
موفق باشید

سلام به سایت فرازش رفتم تا آموزش رایگانتون رو دانلود کنم ولی وقتی میخوام تایید نهایی کنم سفارش رو،مینویسه Internal Server Erorr

پاسخ:

۵ دی ۹۵، ۱۴:۵۱
سلام این مشکل الان فکر می کنم در سایت لرنینگ وجود داره
در فرانش مشکلی نیست
چه در لرنینگ تی وی چه در فرانش اگر به مشکل خوردید در نظرات اعلام کنید
در فرانش می تونید در چت پایین سایت قسمت راست صفحه مشکل رو در میان بزارید
اگر موفق به دانلود از فرانش نشدید به ایمیلم اطلاع بدید
Developer9631@yahoo.com
موفق باشید


با سلام

متاسفانه در دوره ای که میگید کاملا یونیتی آموزش داده شده این طور نیست و خیلی درست نتونستید آموزش بدید 
البته برای ما مبتدی ها
در ضمن آموزش سی شارپ رو هم کد هایی مینوشتین که بازم اصلا درست توضیح ندادین 
و میگید آموزشایه وب تارگت رو بخونیم اما آموزش هایه سی شارپ وب تارگت هیچ ربطی به بازی سازی نداره و ما که مبتدی هستیم هم میفهمیم سی شارپ در بازی سازی از آسمون تا زمین فرق میکنه!

با آرزویه فهم پست من برای شما : )
 
و لطفا جوابی منطقی بدین :

پاسخ:

۹ فروردين ۹۶، ۰۰:۲۷
سلام دوست عزیز
در این دوره در وب سایت فرانش 1651 نفر عضو شدند و هر روز به تعدادشون اضافه میشه
در وب سایت لرنینگ تی وی هم تقریبا همین اندازه دانلود شده یعنی نزدیک به 3000 نفر دوره رو دانلود کردند
خیلی از کانال ها و گروه ها دوره رو فشرده کردند و برای دانلود قرار دادند 
دوره در فرانش از 5 امتیاز 4.8 رو داره یعنی اکثره کاربران به دوره 5 امتیاز دادند
بسیاری از کاربران به روش های مختلف از من به خاطره این دوره تشکر کردند
دوستی به من اطلاع دادند که بعد از رفتن به دانشگاه برنامه نویسی رو نتونستن یاد بگیرن ولی با این دوره آموزش دیدند
*****************
این پاسخ به شما
اما برداشتی که از کامنت شما میشه شما هیچ علمی از یونیتی و برنامه نویسی ندارید صرفا آموزش ها رو سریع مشاهده کردید یا اصلا کامل ندیدید و نظر دادید
برای یادگیری برنامه نویسی گیم در یونیتی شما باید اصول برنامه نویسی رو بلد باشید که در دوره دلیل اون توضیح داده شده پس باید پی دی اف ها رو مطالعه و آموزش ها رو با دقت مشاهده کنید که اصول برنامه نویسی رو آموزش ببینید سپس برید سراغ توابع و کلاس های یونیتی

دوره رو دوباره از ابتدا با دقت مشاهده کنید و از این فرصت بهره ببرید سن کم و بی تجربگی شما باعث شده چنین نظری بدید
در ضمن در این دوره گفته نشده شما به همه یونیتی مسلط میشید این دوره برای شروع است
موفق باشید




با سلامی دوباره


در جواب شما باید بگم که این که به سن من اشاره میکنید کاره درستی نیس و خودتون در یکی از کامنت ها گفتید پسر 5 ساله هم در شرکت مایکروسافت کار میکنه 
و این که میگید دوره برای مبتدی ها هس بله در قسمت های اول تا سوم که برای دانلود یونیتی و توضیح پنجره های آن هس 
کسانی هم که به شما امتیازدادن یا ازتون تشکر کردن به خاطر این بوده که یونیتی و برنامه نویسیش رو بلدن و فقط به علمه خودشون اضافه کردن چون من خودم در گروه های زیادی هستم و همه یونیتی رو میشناسن و باهاش کار کردن
در مورد کلاس ها و توابع هم شما وقتی کدی رو مینویسین مثلا () یا transation.posation   و یا از اینجور چیزا فقط میگید که این کد چه کاربردی داره و چی کار میکنه
و این رو هم بگم من از سن 6 سالگی با کامپیوتر کار میکردم و با یونیتی هم 2 ماهه که کار میکنم 

لطفا من رو ببخشید اگه تند حرف زدم و این ها فقط انتقاد است.

پاسخ:

۱۲ فروردين ۹۶، ۲۰:۱۷
سلام دوست عزیز
نظرات شما اشتباست
 دوره رو کامل مشاهده کنید دوره مخصوص عزیزان مبتدی تا متوسط هست
تمام قسمت ها رو مشاهده و به گفته های آموزش عمل کنید به امید خدا به یونیتی مسلط بشید
موفق باشید

انشالله

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۰۹:۳۳
موفق باشید

سلام من از لرنینگ تی وی شوتر اول شخص رو یک و هم دو اش رو دان کردم و دیدم و واقعا عالی اما هوش مصنوعی رو قرانی اموزش بدید کامل که یک بازی کامل بتونیم درست کنیم ممنون از شما دنبال کننده سایتتان هستم ممنون

پاسخ:

۹ تیر ۹۶، ۱۸:۴۱
سلام دوست عزیز
به زودی آموزش های زیادی منتشر میشه که البته به مباحث پیشرفته هوش مصنوعی هم خواهم پرداخت
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام . مرسی از سایت بسیار خوبتون. من محمدایلیا16ساله هستم و میخواهم یونیتی را یاد بگیرم از شما خواهشمندم که اموزش هایی که در مورد برنامه نویسی میگذارید پولی نباشند چون برای نوجوانان در سنین من این مشکلات باعث میشود تا ما دیگر نتوانیم برنامه هایتان را ببینیم و یاد بگیریم .اگر توانستید درباره ی وارد کردن اشیا یا ادم ها و ساختشان توضیح مختصری دهید ممنون دنبال کنندتونم .انشاالله سایتتون همینطور روز به روز پیشرفت کند و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشد . یاعلی

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۲:۵۰
سلام ایلیا عزیز
از دوره جامع و رایگان شروع کنید
قیمت آموزش ها به نحوی در نظر گرفته میشه که هرکس با هر توان مالی و سنی بتونه با کمی پس انداز آموزش ها رو تهیه کنه
ممنونم از همراهی شما
موفق باشید

کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام 

من وقتی میخام سی شارپ اسکریپت رو ب یک شیی انتقال بدم  این ارور را به من میده

pleas fix compile errors before creating new script components

باید چیکار کنم 

پاسخ:

۲۸ مهر ۹۶، ۱۸:۳۲
سلام سعید عزیز
این مشکل در یونیتی 5.6 وجود داره
control panel > region> administrative<change system locale
در ویندوز به این آدرس برید
و زبان رجیون سیستم رو روی english united states بزارید
موفق باشید

سلام . ممنون از آموزشهاتون و زحمتی که برای پیشرفت صنعت گیم میکشید.باید بگم آموزشهاتون بدرد یه آدمی که میخواد از صفر شروع کنه نمیخوره . شما اصلا توضیح کاملی در مورد اینکه این کدها یا دستورات برای چه منظوری استفاده میشه نمیدید فقط مینویسید و سطحی توضیح میدید اگه ممکنه یه آموزش اختصاصی در مورد کدنویسی و دستورات در یونیتی بزارید.
اینکه توی موتور یونیتی از زبان سی شارپ استفاده شده درسته اما نوع دستورات خیلی باهم فرق داره.باتشکر

پاسخ:

۲۰ آبان ۹۶، ۱۹:۰۹
سلام حسن عزیز
این نظرتون به خاطر نداشتن دانش صحیحی نسبت به علم برنامه نویسی هست
و من فکر می کنم شما اصلا دوره جامع و رایگان رو مشاهده نکردید
در این دوره تمام رفرنس ها یی که شما می تونید از ابتدا پیش برید توضیح داده شده و همه موارد به ساده ترین شکل ممکن اموزش داده شده این دوره یکی از محبوب ترین هاست و دلیلشم اینه هرکس با هر سطح دانشی می تونه استفاده کنه
پیشنهاد میدم دوره رو از ابتدا با حوصله تماشا کنید و به تمام گفته های دورن اموزش عمل کنید
تا کنون نزدیک به 10 هزار نفر از اموزش ها بهره بردند
همین طور که در آموزش گفته شده شرط ورود به دنیای سی شارپ یونیتی یادگیری سینتکس سی شارپ هست که مسیر یادگیری در دوره گفته شده
موفق باشید

سلام. ممنون از شما . من چطور می تونم آموزش سی شارپ برای یونیتی رو تهیه کنم. لططططفا راهنمایی بفرمایید. من خیییییلی عجله دارم....

پاسخ:

۲ خرداد ۹۷، ۱۲:۵۴
سلام وقت بخیر
به لینک زیر روید در سایت ثبت نام کنید و دانلود بفرمائید
موفق و مستدام باشید


سلام اقای رجب زاده 

 

میخاستم بدونم چجوری میشه توی کد به یک گیم آبجکت بگیم از مختصات جهانی استفاده کنه یا مختصات محلی


با سلام و تشکر از سایتتان

میخاستم بدونم منی که نمیتونم به هر دلایلی از asset store unity استفاده کنم و کارکتر بازی بسازم یا ماشین 3D باید چه کار کنم 

ازتون خواهش میکنم جواب 1 ماهه درگیرم از یه نرم افزار یا چیزی باید استفاده کنم یا نه ؟ 


سلام لطفا آموزشی در باره ساخت بازی سوم شخص بزارید اگه ممکنه رایگان باشه

پاسخ:

۲۳ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۲
سلام از کانال تلگرام پیگیر باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات