پلاک هفت
سوابق تدریس

مدیر وبلاگ توسعه دهنده بازی مدرس سایت های فرانش و لرنینگ تی وی است و شما می توانید با کلیک به روی لینک های زیر به صفحه آموزش مدیر در وب سایت فرانش و سایت لرنینگ تی وی برید



LearningTv.ir

GameDeveloper

اسلایدر

GameDeveloper

هدف وبلاگ توسعه دهنده بازی آموزش اصولی و کامل انجین یونیتی است ، با توسعه دهنده بازی به جامعه بازیساز های حرفه ای بپیوندید، با انجین یونیتی قابلیت ساخت هر نوع بازی برای اکثره پلتفرم ها (اندروید ، کامپیوتر و ...) را خواهید داشت، عزیزان سوال داشتید حتما مطرح کنید.

خبرنامه

جهت اطلاع از آموزش های رایگان و کد های تخفیف در خبرنامه عضو شوید با کلیک به روی لینک زیر دکمه ارسال به راهنمای عضویت در خبرنامه رفته و مطالعه فرمائید

راهنمای عضویت در خبرنامه وبلاگ

دوره های جامع آموزشی
خرید امن از توسعه دهنده بازی
حقوق مادی و معنوی


توسعه دهنده بازی با افرادی که مطالب وبلاگ را کپی می کنند شدیدا برخورد کرده و از طریق راه های قانونی پیگیری خواهد کرد سیستم وبلاگ بیان با پلیس فتا همکاری ویژه ای دارد و به سرعت این پیگیری انجام می شود طبق ماده12ـ هركس به طور غیرمجاز داده‌های متعلق به دیگری را برباید، چنانچه عین داده‌ها در اختیار صاحب آن باشد، به جرای نقدی از یك میلیون (1.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال و در غیر این صورت به حبس از نود و یك روز تا یك سال یا جزای نقدی از پنج میلیون (5.000.000) ریال تا بیست میلیون (20.000.000) ریال یا هر دو مجازات محكوم خواهد شد.

با عضویت در خبرنامه وبلاگ از مزایای آن بهره ببرید!.
دانلود رایگان پکیج های پولی با عضویت در خبرنامه!

آموزش تشخیص نگه داشتن تاچ در یونیتی

جمعه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۳۶ ب.ظ

به نام خدا

در این آموزش تصویری کوتاه و کاربردی فرا می گیرید که چگونه زمان نگه داشتن تاچ در یونیتی را محاسبه کنید.

 

 

دوستان دعوت می کنم پیش نمایش آموزش را ببینید. (کوتاه 59 ثانیه)

 

این روش تاچ در خیلی مواقع کاربرد دارد به عنوان مثال در بازی 41148 به عنوان اسکن دست ، کاراکتر بازی کننده باید چند ثانیه به رویدرب موجود در بازی انگشت خود را نگاه می داشت ، تا اسکن دست به درستی عمل کرده و درب باز شود.

 

در دو قسمت کوتاه این منطق را پیاده می کنیم.

در قسمت اول صحنه را آماده کرده ، سپس در قسمت دوم اسکریپت مورد نظر را می نویسیم.

 می توایند از باکس های زیر این آموزش کاربردی یونیتی را ، رایگان دانلود کنید.


 

عناوین قسمت ها زمان  حجم لینک دانلود
آماده سازی صحنه 3.24 10MB
نوشتن اسکریپت 11.36 26MB

 

نظرات (۵)

سلام خسته نباشید
ممنون از آموزش خوب و کاربردیتون
فقط یه نکته اینجا وجود داشت داخل اون بازی پیش نمایش ما دستمون روی یک ابجکت در صحنه نگه داشتیم تا با تاخیر عملکرد گرفتیم
ولی در اموزش شما از ui و image استفاده کردید که هر با حرکت دوربین باز هم در صحنه ثابت است ولی اون ابجکت ممکنه در ادامه بازی وجود داشته باشه تا بازیکن بهش برسه !
بهتر بود اموزش میدادید چطور این عملکرد به ابجکت اعمال کنیم

با تشکر و سپاس .
پاسخ:
سلام دوست خوب
خواهش می کنم ، ممنون از نظرت
این نکته ای که شما فرمودید پیاده سازیش کاری نداره و اگر یکم با یونیتی و کد نویسی  آشنا بشید خودتون راحت می تونید پیاده کنید
شما روش تاخیر انداختن رو یاد گرفتید حالا برای هر موضوعی می تونید استفاده کنید

در خبر نامه وبلاگ عضو شید تا از ویژگی های عضویت بهره ببرید.
موفق باشید


سلام ! میشه یک آموزش بژارین که مثل ۴۱۱۴۸ روی یک جسم کلیک کردیم اون جسم برداشته بشه و بیاد کنار صفحه و بشه ازش استفاده کرد ؟؟؟
پاسخ:
سلام دوست خوب 
به علت اولویت داشتن دوره سی شارپ فعلا به این آموزش نمیرسم
موفق باشی

سلام عزیز خسته نباشی
ازت میخوام یه دوره کامل آماده کنی برای ساخت بازی دو بعدی ماجراجویی مثل همین بازی 41148 اشکالی هم نداره اگه پولی باشه(یعنی باید پولی باشه به هر حال خیلی زحمت داره میدونم) سعی میکنیم حتما بخریم
این لطفمو در حق ما بکن داداش
ممنونم ازت
پاسخ:
سلام ممنون
بعد از ضبط دوره سی شارپ در یونیتی این آموزش رو ضبط می کنم
موفق باشی

سلام ممنون از آموزشهای خوبتان یه سوال داشتم برای تشخیص چهار جهت یا چهار ضلع یک شی دو بعدی مثل یک مربع شکل در یونیتی از چه روشی استفاده می شود مثلاً دو شی مربع شکل داریم که می خواهم موقعی که مثلا ضلع a با ضلع b شی دیگر برخورد نمود یه اتفاقی بیفته ممنون میشم جواب بدید لطفاً جوابتان رو به ایمیلم ارسال نمایید.با تشکر 
پاسخ:
سلام دوست عزیز آموزش های دوره جامع و رایگان رو مشاهده کنید
موفق باشی
سلام میشه بگید که چجوری یک کاربر روی نقطه x کلیک کند اسپرایت ما به به نقطه x حرکت کند اگر می شود جواب ره به ایمیل من بفرستید
پاسخ:
سلام
در دوره ساخت بازی دوبعدی ماجراجویی این مورد آموزش داده میشه
موفق باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی