آموزش پخش فایل های ویدیوئی با استفاده از UI در یونیتی 5

آموزش پخش فایل های ویدیوئی با استفاده از UI در یونیتی 5

در این آموزش فارسی رایگان یونیتی نحوه پخش ویدیو در یونیتی را آموزش می بینید.

 

 

برای تماشای با کیفیت معرفی آموزش به روی HD در پائین کلیپ آپارات کیک کنید.

در شماره سوم اموزش های کوتاه و کاربردی یونیتی اسکریپت سی شارپ پخش شدن فایل ویدیوئی در یونیتی 5 را می نویسیم.

در واقع این کار را با استفاده از ui یونیتی انجام می دهیم.

دعوت می کنم پیش نمایش آموزش را مشاهده کنید (کوتاه 36 ثانیه)

 

می توانید از لینک زیر ، آموزش رایگان فارسی یونیتی را دانلود کنید.

 


 

عناوین قسمت ها  زمان حجم لینک دانلود
1- نوشتن اسکریپت پخش فایل ویدیوئی 17 : 8 26MB

 

کاربران عزیز دقت داشته باشید با عضویت در خبر نامه وبلاگ از مزایای خوبی برخوردار خواهید شد ، کلیک کنید!

۰ ۰ ۱۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۴)

با سلام استاد رجب زاده گرامی 
ممنون از وقت وانرژی مثبت شما در جهت آموزش های کاربردی .
همیشه موفق باشید 

پاسخ:

۷ تیر ۹۵، ۲۲:۴۷
سلام
خواهش می کنم دوست خوب
التماس دعا

سلام 
اموزش هاتون خیلی خوین ممنون ازتون

پاسخ:

۷ تیر ۹۵، ۲۳:۳۹
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
ممنون از نظر شما
با عضویت در خبرنامه وبلاگ علاوه بر استفاده از مزایای عضویت از جدید ترین آموزش ها اطلاع پیدا کنید

من قبلا این وبلاگ رو میدیم و فکر نمیکردم چیز بدرد بخوری داخلش باشه اما دارم جدد میگم اقای رجب زاده عزیز شما توانی این که با وبسایت دانشجو یار رقابت کنید رو دارید باور کن جدی میگم واقعا کار بلدی کاکا


خیلی میتونی تو این زمینه موفق بشی



سلام
یه مشکلی برام در یونیتی به وجود اومده اونم اینکه هنگام خروجی گرفتن اندروید از یونیتی ،
یونیتی از کد شما اشکال می گیره و خروجی اندروید نمیده
در بخش console از سطح دسترسی عمومی شما( ; public MovieTexture move )
توجه داشته باشید که یونیتی فقط هنگام خروجی گرفتن این ارور رومیده ودر زمان های دیگه این ارور رونمی ده
ورژن یونیتی من :5.3.4 هستش
خطای مربوطه هم از این قرراره:
error CS0246: The type or namespace name `MovieTexture' could not be found. Are you missing a using directive or an assembly reference?
غیر از این خطا مشکل دیگه ای تو خروجی گرفتن ندارم
خیلی ممنون میشم اگه پاسخم رو زود تر بدید

پاسخ:

۳۰ تیر ۹۵، ۲۲:۰۹
سلام دوست خوب
از MovieTexture نمی تونید در اندروید استفاده کنید 
مخصوص خروجی کامپیوتر هست.
اگر شد به امیده خدا برای اندروید آموزش میزارم.



سلام
خیلی ممنون از توجهتون
اموزشاتون زیباست
موفق باشید خدانگهدار

پاسخ:

۳۱ تیر ۹۵، ۱۱:۱۴
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
لطف دارید


سلام.
ببخشید الان فایل رو. دانلود کردیم.
پسوند زیپ داره اما باز نمیشه.
چیکار کنیم الان.

پاسخ:

۷ دی ۹۵، ۲۲:۴۸
سلام دوست عزیز
با نرم افزار winzip باز کنید
موفق باشید

ببخشید اقای رجب زاده اینو میدونم ولی میخوام باز کنم نمیشه.

پاسخ:

۸ دی ۹۵، ۲۳:۱۵
خیلی عجیبه دوست خوب
با نزم افزار 7zip امتحان کنید
اگر نشد اطلاع بدید

سلام اگه میشه پخش انیمیشن میان بازی (Cutscene) و همچنین پخش فیلم یا انیمیشن بعد یا قبل از شروع مرحله رو آموزش بدین...

پاسخ:

۱۰ شهریور ۹۶، ۲۱:۴۷
سلام محمد عزیز
روش های مختلفی داره
شما می تونید با پنجره انیمیشن یونیتی و حرکت دوربین این موارد رو ایجاد کنید
در آیده به امید خدا آموزش میدم
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

با سلام. میخواستم بپرسم اگه بخوام فیلم دوباره از اول خودش تکرار بشه چیکار کنم ؟

سلامو ممنون از آموزشهای خوبتون
 میخواستم بدونم چطوری بگیم وقتی فیلم تموم شد یک پیام نمایش بده؟

ممنون از راهنمایی هاتون.

پاسخ:

۴ شهریور ۹۷، ۱۷:۰۹
سلام آرمان عزیز
خواهش می کنم
این مورد به امید خدا در آینده آموزش داده می شود
در نسخه های جدید یونیتی از کامپوننت VideoPlayer برای پخش ویدئو بهره ببرید
موفق و مستدام باشید

سلام ..
ممنون از آموزش خوبتون..
فقط من ی مشکلی دارم اونم اینکه وقتی فیلم رو به ogv تبدیل میکنم ، دیگه باز نمیشه و اصلا نمیتونم توی متغیر movie درگ و دراپش کنم..
اگ میشه راهنمایی کنید..مرسی..

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۱۵
سلام 
خواهش می کنم
 فرمت باید mp4 باشد
البته از نسخه 5.6 به بعد می توانید از کامپوننت VideoPlayer برای پخش فیلم استفاده نمائید
موفق و مستدام باشید

با سلام خدمت استاد گرامی .
من تو وارد کردن کد ها به یونیتی به یک مشکل برخوردم.وقتی کدم رو با vscode می نویسم و میخام اونرو مثلا به یک canvas اختصاص بدم ارور می ده و نمی تونم ازش استفاده کنم.
ارورش اینه:
please fix compile errors before creating new script components
در ضمن ورژن یونیتی من 5.6.6 هست. ممنون می شم راهنمایی کنید.

پاسخ:

۹ اسفند ۹۷، ۱۱:۵۲
سلام 
این ارور به دلایل مختلفی می تواند باشد نام کلاس را با نام اسکریپت در یونیتی چک کنید مشابه باشند
موفق باشید

با سلام و خسته نباشید.

اگر می شود دربارۀ کار با فایل های متنی (نوشتن و خواندن از فایل متنی) در یونیتی توضیح دهید.

با تشکر...


سلام و خسته نباشید

من میخاستم فیلم در یونیتی یک بار پخش شه و بعد بره در اعضای هر بار اجرا کردن بازی و محو شه

ممنون میشم هر چه زودتر کمکم کنید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات