راهنمای عضویت در خبر نامه وبلاگ

راهنمای عضویت در خبر نامه وبلاگ

 

 

مزیت عضویت در خبرنامه وبلاگ توسعه دهنده بازی

 

 برخی از تخفیفات فقط برای عزیزانی است که در خبر نامه عضو هستند.

قطعا با عضویت در خبرنامه از جدید ترین آموزش ها و ... به صورت ایمیلی اطلاع پیدا خواهید کردید.

 

راهنمای عضویت در خبرنامه وبلاگ : 

 

1 - ایمیل خود را در باکس مربوطه وارد کنید و روی دکمه ارسال کلیک کنید.

 

 

2 - در پنجره باز شده حروف مورد نظر را در باکس تایپ کنید(اشاره فلش قرمز) و روی دکمه Complete Subscription Request  کلیک کنید.

 

حال ایمیلی جهت فعال سازی خبر نامه به شما ارسال می شود ، ایمیل با عنوان زیر قابل مشاهده است ، به روی لینک کلیک کنید تا فعال سازی خبرنامه صورت گیرد.

 

 

دو مستطیل سفید در عکس آدرس ایمیلی هست که با آن عضو خبرنامه شده اید (در عکس سفید شده است).

 

۱ ۰ ۷۸ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۷۸)

محمد محمدنی

۲۹ شهریور ۹۵ ، ۲۳:۱۸
سلام من عضوع شدم اما کدی برام نیومده ونتوانستم پولی هارو دانلود کنم میشه کمک کنید

پاسخ:

۳۰ شهریور ۹۵، ۰۹:۲۴
سلام 
ینک پکیج ها براتون ایمیل میشه 
موفق باشید

محمد محمدنی

۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۲
خیلی ممنون

پاسخ:

۳۰ شهریور ۹۵، ۱۹:۳۹
خواهش می کنم


محمد محمدنی

۳۰ شهریور ۹۵ ، ۱۰:۲۶
سایت و ویدیو های اموزشی سایت شما واقعا عالی هستند 
خیلی به من کمک کرد ممنون

پاسخ:

۳۰ شهریور ۹۵، ۱۹:۴۰
سلام 
خواهش می کنم ، لطف کنید لینک وبلاگ رو در گروه های بازیسازی و یونیتی تلگرام پخش کنید تا دیگر عزیزان هم استفاده کنند
موفق باشید

سلام بر شما من عضو خبرنامه خوب شما شدم چطوری میتونم پکیج های رایگان را دانلود کنم؟؟؟؟

پاسخ:

۵ مهر ۹۵، ۲۲:۱۱
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید


سلام من واقعا نیاز دارم میشه کمک کنید
آیا واقعا پکیج های پولی رو میشه رایگان دانلود کرد؟؟؟

پاسخ:

۵ مهر ۹۵، ۲۲:۱۱
سلام ارسال شد به ایمیلتون
موفق باشید

پکیج شوتر اول شخص جزوش نمیشه؟؟؟؟؟

پاسخ:

۶ مهر ۹۵، ۰۹:۲۲
نه دوست عزیز 
اون آموزش هست پکیج نیست
موفق باشی

پس لطف میکنید تخفیف شوتر اول شخص رو بدهید آخه توی فواید عضویت در خبرنامه اینو نوشته بودید

پاسخ:

۶ مهر ۹۵، ۱۹:۱۷
تخفیفات در گذشته قرار گرفته
فعلا تخفیفی ارائه نمیشه بارها گفتم قیمت ها طوری در نظر گرفته میشه که واقعا مناسب هست و اگر کمی پس انداز کنید با هر سنی که باشید می تونید دوره را تهیه کنید
در آینده تخفیفات قرار می گیره ولی مشخص نیست تاریخش کی باشه
موفق باشید

سلام لطفا پکیج های پولی رو برای ایمیل منم بفرستید مچکرمalirezamirghorbani01@gmail.com

پاسخ:

۱۱ مهر ۹۵، ۱۸:۵۷
سلام دوست عزیز
ارسال شد
موفق باشی

استاد منم عضو شدم لینکشا ب منم بفرستید

پاسخ:

۲۲ مهر ۹۵، ۱۰:۵۰
ارسال شد دوست خوب
موفق باشی

پس کی تخفیفاتو میزارید :(

پاسخ:

۱۲ آبان ۹۵، ۱۰:۲۱
سلام دوست عزیز مشخص نیست 
 

سلام
من عضو خبر نامه شدم بی زحمت پکیج ها رو برام بفرستید

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۱:۳۱
سلام ارسال شد 
موفق باشید

سلام استاد و خسته نباشید ...
اول از همه زحمات شما کمال تشکر و دارم

دوم اینکه در خبر نامه شما عضو شدم

سوم استاد همونطوری که خودتونم میدونید در حال حاضر بیشتر بازی های ماجرایی در بورس هستند

پیشتر هم در نظرات گفته بودم بهتون

یکسری پیش نیاز ها  هست که ادم بتونه همچین بازی بسازه من احتمالا تا اخر ماه دو پکیج اموزشی شوتر شمارو خریداری کنم

ولی خب میدونید که در بازی های ماجرایی چیزهای دیگر مدنظر هستش من جمله برداشتن اشیاه از زمین ایجاد معما ها و خیلی چیز های دیگه چه تدبیری برای این گونه بازی های 3 بعدی اول شخص دارید چون 41148 دزد بی مزد 2 بعدی هستند و اسم یک بازی یادم نیست گروه دلو لوگ ساخته اون تریدی هستش سوم شخص ولی خب میشه با اول شخص هم کاروبه زیبایی پیش برد

پاسخ:

۱۶ آبان ۹۵، ۱۸:۴۵
سلام مچکر
خواهش می کنم
بله قطعا تهیه دو دوره کمک شایانی به شما می کنه 
شما زمانی که در کد نویسی مسلط بشید می تونید ایده هاتون رو پیاده کنید مسلما این دو دوره مباحث برنامه نویسی زیادی رو پوشش داده سپس شما دستورات زیادی یاد گرفته و می تونید بسته به نیازتون از اون دستورات بهره ببرید
من در دوره های اموزشی هدفم اینه که کاربر به سطح بالایی از برنامه نویسی برسه
یک دوره آموزش ساخت بازی ماجراجویی دو بعدی هم به زودی منتشر میشه که سبک 41148 و The Silant Age رو آموزش میدم
من فکر می کنم با گذراندن این دوره ها شما نیازهای برنامه نویسی تون تا حد زیادی مرتفع بشه سپس از پس کدنویسی پروژه ها تا حد زیادی بر میاید
موفق باشید

این دو بازی هر دو در سبک دو بعدی هستند

در بحث 3 بعدی چطور؟


پاسخ:

۱۷ آبان ۹۵، ۰۰:۴۶
بعد از آموزش دیدن کد نویسی این بازی ها شما قادر خواهید بود برای بازی های سه بعدی هم کد نویسی کنید
مهم این هست که شما کد ها رو درک کنید س\س به راحتی می تونید برای بازی های مورد نظر خود کدها رو توسعه بدید


امیرمحد غلامی

۰۶ آذر ۹۵ ، ۰۰:۳۳
سلام من عضو شدم لطفا پکیج هارو بفرستید.ممنون.

پاسخ:

۶ آذر ۹۵، ۱۲:۳۱
سلام دوست عزیز
ایمیل شما ثبت نیست لطفا ایمیلی که عضو خبرنامه شدید اعلام بفرمائید
موفق باشید

سلام منم عضو خبرنامتون شدم . لطفا برای من هم ارسال کنید پکیج ها رو . ممنون.

پاسخ:

۲۶ آذر ۹۵، ۰۱:۱۶
سلام براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام دوست عزیز 
از شما خواهش دارم که اموزش GUI یونیتی را بزارید یا اگر نتونستید یک لینک اموزشش رو معرفی کنید
الان من میدونم که بعد از این پیامم شما قصد دارید پکیج کنترل فریک یا ایزی تاچ رو معرفی میکنید 
ولی من بنا به چندین دلایل اصلا به هیچ وجع نمیتونم با پکیج کار کنم یکی از دلایلش اینه که من نمیخوام اثلا از کد اماده استفاده کنم به این دلیل که اگر بخام کدی رو بنویسم باید کامل اونو بلد باشم ازتون خواهش میکنم به من کمک کنید 
با تشکر

پاسخ:

۱۰ دی ۹۵، ۱۳:۰۰
سلام دوست خوب
GUI به سیستم رابط کاربری قدیمی یونیتی اطلاق می شد که با کد نویسی بود و نا کار آمد لذا به جای اون یونیتی سیستم UI رو وارد کرد
این موضوع که علاقه به کد نویسی دارید خیلی خوبه ولی شما باید این رو بدونید همین سیستم UI قبلا یک پکیج بود که یونیتی وقتی کارکردش رو دید از شرکت سازنده خریداریش کرد
و به بخشی از یونیتی تبدیل شد
در مورد استفاده از پکیج من هم در استفاده از پکیج سخت گیرم ولی پکیج ها برای راحتی کار ساخت بازی اومدند یک نکته رو مد نظر داشته باشید ما کد نویس نیستیم ما بازیساز مستق
هستیم یعنی باید از ابزار ها بهینه ترین استفاده رو کرد تا به بهترین خروجی بازی برسید و به هدف اصلی که ساخت بازی با گیم پلی عالی است
لذا استفاده از پکیج ها در بعضی مواقع واجب است
من فکر می کنم منظروه شما کد نویسی تاچ هست که به زودی یک دوره قرار میدم
به سایت کتابراه برید دو کتاب از یونیتی منتشر شده تهیه کنید

داش علیs1.mihan

۱۶ دی ۹۵ ، ۰۸:۲۹
سلام استاد. الان من عضو شدم دقیقا چیکار کنم که پکیج هارو دان کنم. 
ممنون از اموزش هاتون واقعا کاربردیه. ^_^

پاسخ:

۱۶ دی ۹۵، ۱۶:۵۱
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام استاد من عضو شدم لطفا پکیج هارو بفرستید.ممنون.

پاسخ:

۲۴ دی ۹۵، ۱۱:۱۹
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام لطفا برای من هم ارسال کنین

پاسخ:

۱ بهمن ۹۵، ۲۱:۱۳
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد

سلام من عضو شدم لطفا همه پکیج ها رو برام ارسال کنید ممنون

پاسخ:

۹ بهمن ۹۵، ۱۶:۴۰
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

Salam
اموزش ها عالی هستن عالی
ممنون از اموزشاتو اقای رجب زاده🌷

پاسخ:

۱۵ بهمن ۹۵، ۱۹:۲۷
سلام ممنون دوست عزیز
لطف کنید با قرار دادن لینگ وبلاگ در گروه های بازسازی و تبلیغ کنال توسعه دهنده بازی @GameDevUnity
به گسترش این علم کمک کنید
موفق باشید

سلام و عرض خسته نباشید پکیج هاتون رو برای من هم بفرستید
چون در بلالا دیدم که به دیگران هم ارسال شده

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۵، ۲۳:۱۹
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام دوست عزیز ! ثبت نام کردم ! حالا چطور وارد شم و پکیج دریافت کنم ؟

پاسخ:

۴ فروردين ۹۶، ۰۹:۴۲
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام.لطفا پکیج هارو برام بفرستین ثبت نام کردم

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۶، ۰۲:۲۸
سلام براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام واقعا ممنونم از آموزش های خوب شما خیلی به من کمک کردم 
یک سوال داشتم من وقتی یونیتی ورژن 5.5 رو نصب میکنم وارد برنامه که میشم ادرس ایمیل میخواد میدم ولی باز هم میاد خواهش میکنم راهنماییم کنید خیلی ممنون

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۱۵:۱۵
سلام خواهش می کنم
باید یونیتی رو کرک کنید
از سایت پی سی دانلود دریافت کنید سپس کرک کنید
حالت workOflline رو انتخاب کنید
و در هنگام باز کردن اولیه و کرک بهتر است ارتباط با اینترنت رو قطع کنید
موفق باشید

سلام بنده در خبرنامه عضو شدم
لطفا پکیج ها را بفرستین ممنون

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۶، ۲۰:۵۹
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

با سلام و عرض خسته نباشید ، بی زحمت هرچی پکیج و آموزش رایگان هست برا بنده هم بفرستید ...
ممنون و ارادتمند ..

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۰۳
سلام دوست عزیز
باید در خبرنامه عضو شید تا پکیج ها برای شما ارسال شود
در خصوص آموزش های رایگان در وبلاگ در دسترس هست و می تونید به لینک های دانلود هدایت شوید
موفق باشید

سلام
من عضو شدم ولی لینک فعال سازی واسم نیومد .....

پاسخ:

۲ خرداد ۹۶، ۲۳:۰۴
سلام دوست عزیز 
ایمیلتون فعال نشده
به راهنمای عضویت در خبرنامه برید و دوباره مطالع و فعال کنید
ضمن این که منظور از پکیج فقط 3 پکیج یونیتی درون وبلاگ هست زامبی ، کاراکتر دو بعدی و سه بعدی 
موفق باشید

سلام
من تو خبرنامه عضو میشم ولی لینک فعال سازی واسم ارسال نمیشه .....!!!!!!

Help Me!!!!!!!!!

پاسخ:

۲ خرداد ۹۶، ۲۳:۰۴
سلام دوست عزیز 
ایمیلتون فعال نشده
به راهنمای عضویت در خبرنامه برید و دوباره مطالع و فعال کنید
ضمن این که منظور از پکیج فقط 3 پکیج یونیتی درون وبلاگ هست زامبی ، کاراکتر دو بعدی و سه بعدی 
موفق باشید

سلام.
من دوره رایگان 61 قسمتی و ساخت بازی پلتفرمر رو تهیه کردم میخواستم بدونم واسه ساخت بازی دوبعدی این آموزش ها کافیه؟
در خبرنامه هم عضو شدم.
با تشکر.

پاسخ:

۱۶ خرداد ۹۶، ۱۹:۰۷
سلام علیرضا عزیز
بستگی به تلاشتون داره از روی آموزش ها کد نویسی نکنید ابتدا آموزش رو دیده سپس کد نویسی کنید یک دفتر ایجاد کنید و مواردی که آموزش می بینید یادداشت کنید
این دو اموزش کافیه تا شما به سطح بالایی از کد نویسی برسید
ولی همواره باید تلاش کنید اطلاعات خودتون رو گسترش بدید
موفق باشید
کانال تلگرام : GameDevUnity@

سلام من عضو شدم لطفا بفرستید بکیج رو با تشکر

پاسخ:

۲۷ خرداد ۹۶، ۱۰:۱۹
سلام وقت بخیر براتون اسرال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام و خسته نباشید ، خدمت شما
من عضو خبرنامه هستم ، لطفا تمام پکیج ها رو برام ارسال کنید
متشکرم ......

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۲۰:۱۲
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

حیف که بلاگتون بر پایه وردپرس نیست...

پاسخ:

۲ تیر ۹۶، ۲۱:۱۰
سلام ابوالفضل عزیز
در آینده برای وبلاگ برنامه هایی دارم 
موفق باشید

سلام وقتتون به خیر. بنده هم عضو خبر نامه تون شدم فقط چیزی ارسال نشده. شما لینکهارو به ایمیل میفرستید یا میشه مستقیم از فرادانش دانلود کرد؟
با تشکر از سایت خوبتون

پاسخ:

۸ تیر ۹۶، ۱۵:۵۴
سلام دوست عزیز
پکیج ها براتون ارسال شد
موفق باشید

با سلام
اول میخوام از آموزش های خوبتون تشکر کنم
یک سوال داشتم : من در خبرنامه ثبت نام کردم اما چیزی براش فرستاده نمیشه؟

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۲:۴۷
سلام علی عزیز ، خواهش می کنم
ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام من عضو شدم
لطفا پکیج هارو بفرستید
ممنون بخاطر سایت و آموزش های خوبتون

پاسخ:

۵ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۰
سلام ، خواهش می کنم
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من تو خبرنامه عضو شدم میشه لینک پکیج ها رو برام بفرستید.
ممنون

پاسخ:

۲۹ شهریور ۹۶، ۲۰:۲۸
سلام
لینک ها ارسال شد
موفق باشید

سلام آقای رجب زاده لطفا پکیج هارا به منم بفرستید.

پاسخ:

۲۸ مهر ۹۶، ۱۸:۲۸
سلام مهدی عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام...
من عضو شدم اما نمیتونم پکیج ای پولی رو دانلود کنم

میشه لینکشونو برام ایمیل کنید؟

پاسخ:

۲۹ آبان ۹۶، ۲۱:۵۶
سلام علیرضا عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

" تمام پکیج های وبلاگ را می توانید رایگان دریافت کنید فقط کافی است پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید "

واقعا ؟! :| برادر من پک اموزش بازی دوبعدی رو میخواستم پس با سس اضافه :) نه جدا از شوخی اگه درسته من این پکی که گفتم رو میخوام اگه لطف کنی :)

پاسخ:

۶ آذر ۹۶، ۰۷:۲۶
سلام
منظور 3 پکیج یونیتی است ، آموزش ها در این مورد قرار نمی گیرد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GamedevUnity

سلام
لطفا لینک پکیجاتونو برای منم ارسال کنید...
تشکر

پاسخ:

۱۹ دی ۹۶، ۲۱:۱۷
سلام میلاد عزیز
پکیج ها برای شما ارسال شد
موفق باشید

سلام. من در خبرنامه شما ثبت نام کردم. چه زمانی میتونم پکیج های پولی رو بصورت رایگان دانلود کنم؟!

پاسخ:

۲۰ اسفند ۹۶، ۱۵:۵۹
سلام سینا عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام من در خبرنامه عضو شدم لینکو برام بفرستید؟؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۳
سلام ابوالفضل عزیز
پکیج ها به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام لطفا پکیج های پولی رو برای ایمیل منم بفرستید. ممنون


پاسخ:

۲۲ فروردين ۹۷، ۰۹:۱۱
سلام ارین عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

سلام و خسته نباشید. یه پکیج کاراکتر نیاز دارم مناسب برای گردش توی شهر، البته هرطوری باشه موردی نداره ها ولی متناسب با کارم و فضای بازیم باشه ممنون میشم ازتون.
و واااااااقعا دمتون گرم . مررررررررسی

پاسخ:

۱۴ خرداد ۹۷، ۱۵:۳۶
سلام وقت بخیر
برای دریافت پکیج مورد نظر از سایت های زیر استفاده کنید

unity3dstore.ir
unitypackage.ir

موفق و مستدام باشید

محمدرسول شیخی

۲۴ خرداد ۹۷ ، ۱۴:۰۸
سلام من در خبرنامه عضو شدم ولی برام ارسال نشد لطفا برام ارسال کنید اگر میشه ایدی تلگرامتون هم بهم بدید آقای رجب زاده چند تا سوالی ازتون دارم 

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۹
سلام محمد رسول عزیز
ایمیل شما تایید نشده است
محبت کنید تایید نمائید تا برای شما ارسال شود
برای مطرح کردن سوالات با ایمیل در ارتباط باشید
Developer9631@yahoo.com
موفق و مستدام باشید

سلام لطفا پکیج ها برای منم بفرستید ممنون

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۷، ۱۸:۰۰
سلام علی عزیز
برای شما ارسال شد
موفق و مستدام باشید

سلام
از کجا باید در خبرنامه سایت عضو بشم
ممنون

پاسخ:

۶ تیر ۹۷، ۲۳:۱۷
سلام محمد عزیز
مطابق آموزش عمل کنید
مستدام باشید

علی شیخ نظامی

۲۱ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۲
سلام قربان لطفا فایل ها رو برای من هم ارسال بفرمایید اگر هزینه ای داره هم لطفا ذکر کنید پرداخت کنم

با تشکر فراوان

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۷، ۱۵:۴۵
سلام علی عزیز
با ایمیل در ارتباط باشید
Developer9631@yahoo.com
موفق و مستدام باشید

mohammadali aghaabbasi

۲۶ تیر ۹۷ ، ۱۰:۳۱
سلام عضو خبرنامه شما شدم امکانش هست پکیج های پولی را برای من ارسال کنید

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۷، ۰۸:۵۷
سلام محمد علی عزیز
عضویت شما در خبرنامه تایید نشده
به ایمیل خود رفته و تایید کنید
3 پکیج یونیتی وبلاگ ارسال می شود
موفق باشید

سلام میشه لینک دانلود رایگان را برای من ارسال کنید من تقریبا تمامی اموزش های شما را دانلود کردم و بسیار راضی ام اما بسیار علاقه به دانلود اموزش بازی شوتر اول شخص دوره اول شما هستم اما وقتی به سایت مربوط رفته و به سبد خرید میروم و تایید نهایی را میزنم تایید نمی شود و چون این اموزش در سایت فرانش هم وجود ندارد نمی دونم چه کار کنم لطفا کمک کنید

پاسخ:

۲۹ مرداد ۹۷، ۲۲:۵۱
سلام محمدحسین عزیز
قطعا علاقه شما باعث پیشرفت شما است
امکان ارسال لینک رایگان نیست
مشکلتون در تهیه آموزش را در سایت لرنینگ تی وی مطرح کنید مشکلتان مرتفع می شود
موفق باشید

ببخشید چطوری عضو بشم

پاسخ:

۷ شهریور ۹۷، ۱۰:۲۶
سلام علی عزیز
در راهنما توضیح داده شده است
مطابق مراحل گفته شده پیش روید
موفق باشید

چرا دیگه فعال نیستین حداقل کانال تلگرام پست بذارید!!!

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۷، ۱۴:۱۶
سلام بابک عزیز ، ممنون از همراهی شما
حجم آموزش های که تا الان نشر دادم  به لطف خدا زیاد می باشد
در حال کار به روی پروژه های آموزشی و ... هستم به امید خدا به زودی موارد زیادی منتشر می شود
موفق باشید

احمد شجاع الدین

۱۴ آذر ۹۷ ، ۱۶:۵۱
سلام من برای عضویت روی دکمه ارسال کلیک کردم و مراحل رو رفتم ولی ایملی برای فعال سازی نیومد که کتاب ها رو دانلود کنم

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۱۳
سلام احمد عزیز
ایمیلی که حاوی تایید عضویت شما در خبرنامه هست را باید دریافت کرده و تایید کنید
مطابق آموزش عضویت در خبرنامه عمل کنید
ضمن این که بعد از تایید کتاب ها برای شما ارسال نمی شود


هامان کرامتی

۱۶ آذر ۹۷ ، ۱۶:۰۰
استاد رجب زاده من در خبرنامه عضو شده ام پکیج رو برام بفرستین ممنون 

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۰۲
سلام هامان عزیز
ارسال شد
موفق باشید

علی رضایی

۱۳ دی ۹۷ ، ۱۶:۵۴
سلام میشه لطفا پکیج های رایگان را برایم بفرستید

پاسخ:

۱۹ دی ۹۷، ۱۲:۳۷
سلام علی عزیز
 ارسال شد
موفق و مستدام باشید


مهدی رستم نیا

۱۹ دی ۹۷ ، ۰۹:۵۳
با سلام خدمت اقای رجب زاده...ببخشید من در خبرنامه عضوم ولی پکیج ها رو ندارم...باز هم ایمیل میزنم میگه ایمیل تکراری هست...میشه بفرستید؟

پاسخ:

۱۹ دی ۹۷، ۲۲:۱۱
سلام مهدی عزیز
با ایمیل دیگری امتحان نمائید در حال حاضر ایمیل شما ثبت نیست
موفق باشید

مهدی رستم نیا

۰۳ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۱۵
سلام
من با دو ایمیل
mahdirostamnia@gmail.com
و
mahdirostamnia@yahoo.com
امتحان کردم ولی نیست....میفرستید همه رو؟

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۲
سلام مهدی عزیز
به ایمیل یاهو شما ارسال شد
مستدام و موفق باشید

سلام من در خبرنامه شما عضو هستم اما یه ماه شده که خبری نیست من چکار کنم

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۵۴
سلام فردین عزیز
ایمیل شما تایید نشده است، مراحل را کامل انجام دهید، بعد از عضویت طلاع دهید تا پکیج های یونیتی برای شما ارسال شود
موفق باشید 

سلام
داش واسه من لینک پکیجیا و  تخفیف نیومد 
و اگر  میشه یه ایدی تلگرام بده جهت ارتباط سریع با شما 
و در ضمن ممنونم از آموزش های شما

پاسخ:

۲۷ فروردين ۹۸، ۱۲:۱۴
سلام نیما عزیز
خواهش می کنم
فعلا کد تخفیفی فعال نیست، پکیج ها به ایمیل شما ارسال شد

با سلام 
من هم در خبرنامه عضو شده ام / لطفا لینک ها را ارسال نمایید

پاسخ:

۹ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۵
سلام
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

من میخوام در این بازی ‌که نامش پیکسلی است دو حساب داشته باشم چی کار کنم

پاسخ:

۹ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۱۷
سلام جواد عزیز
منظور شما از دو تا حساب دقیقا چی است؟

سلام واقعا این رو واقعا می گم سایت تون و آموز هاتون بی نظیره من کل گوگل رو زیر رو کردم ولی سایتی به خوبی شما ندیدم حتی آموز هایی مثل آموزش های شمار رو 

بعد من توخبرنامه عضو شدم ولی متاسفانه چیزی از طرف شما برام ارسال نشده !

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۰۳
سلام آریا عزیز
تشکر
مطابق آموزش عضویت باید در ایمیل خود عضویت را تایید کنید
بعد از تایید عضویت اطلاع دهید
موفق باشید

امیرحسین صفرزاده

۰۷ خرداد ۹۸ ، ۱۰:۳۵
سلام بر شما من عضو خبرنامه خوب شما شدم چطوری میتونم پکیج های رایگان را دانلود کنم؟؟؟؟

پاسخ:

۸ خرداد ۹۸، ۱۴:۰۳
سلام امیر عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام منم عضو شدم اما چیزی واسم ارسال نشد

پاسخ:

۶ مرداد ۹۸، ۲۱:۴۹
سلام امیر عزیز
برای شما ارسال شد
مستدام باشید

محسن وحیدی

۰۹ مرداد ۹۸ ، ۱۲:۴۹
من عضو خبرنامه شدم اما لینک برام هنوز ارسال نشده چکار کنم

پاسخ:

۹ مرداد ۹۸، ۱۵:۴۶
سلام محسن عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

سلام

من در خبر نامه عضو شدم لطفا برای من پکیج ها بفرستید

با تشکر

پاسخ:

۲۰ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۵
سلام محمد عزیز
به ایمیل شما ارسال شد


سلام.خسته نباشید.ببخشید برای دالود باید چیکار کنم؟هرکار میکنم دانلود نمیشه

پاسخ:

۲۱ شهریور ۹۸، ۲۲:۱۹
سلام عادل عزیز، تشکر
چه دوره ای مد نظر دارید؟

دوره ی اموزش یونیتی از صفر

پاسخ:

۲۲ شهریور ۹۸، ۱۶:۵۴
سلام
 از لرنینگ تی وی قابل دانلود است
اگر موفق نشدید از کانال آپارات با کیفبت 720 دانلود نمائید 

ممنونم.لطف کردین

پاسخ:

۲۸ شهریور ۹۸، ۱۰:۴۴
خواهش می کنم

سلام.وقت بخیر.میخواستم عضو خبرنامه بشم ک فیلم اموزشی یونتی برام بفرستین ولی ب مشکل میخورم،ایمیلم ک وارد میکنم هیچ گزینه ای بعدش نمیاد.لطفا راهنمایی کنید ممنون

پاسخ:

۳۰ شهریور ۹۸، ۲۲:۱۷
سلام عادل عزیز
مشکلی ندارد با ایمیل دیگر امتحان کنید
ضمن این که با عضویت در خبرنامه فقط 3 پکیج یونیتی وبلاگ ارسال می شوند
موفق باشید

سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پکیج ها ولینک دوره هارو برام بفرستین.

پاسخ:

۱۶ آبان ۹۸، ۱۲:۲۶
سلام 
به ایمیل شما ارسال شد

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام خدمت استاد

حقیر در خبرنامه عضو شدم لطفا لینک ها را ارسال فرمایید

با تشکر

سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پکیج ها ولینک دوره هارو برام بفرستین.

****** *** ****** ** ***** ***** **** ****** **** * ** **** *** **** *** * **** *** ** ***** ** ***** ** * *** **** ******* **** *** **** ** **** ***** **** ****** ** ****
**** ** ** ******* *** *** **** **** ** ***** **** **** **** ********

****** *** ****** ** ***** ***** **** ****** **** * ** **** *** **** *** * **** *** ** ***** ** ***** ** * *** **** ******* **** *** **** ** **** ***** **** ****** ** ****

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۲۶
سلام مصطفی عزیز
آموزش ها در کانال تلگرام قرار دارد


سلام

عضو شدم پولی ها را میفرستید؟


مهدی کرمی

۲۹ مهر ۹۹ ، ۲۱:۵۲

سلام من عضو شدم داخل خبر نامه حالا پکیج هارو از کجا دانلود کنم؟


محمد تقی نصیی

۰۲ آبان ۹۹ ، ۱۷:۱۰

سلام

من میخوام عضو شم و پکیج ها رو دانلود کنم ولی توی یه مرحله نمیشه و پیامی برای نمیاد که تائئید کنم چی کار کنم  من تازه یونیتی ور شروع کردم از  آپارتتون هم خیل خیلی ممنونم کارتون درسته فقط راهنمایی کنین چجوری عضو شم و پکیج ها رو دانلودشون کنم 


Mohammad Kamyar Taslimi

۰۷ آذر ۹۹ ، ۰۱:۳۲

سلام دوست عزیز از آموزشات شما ممنونم من 15 سالم و تری مکس و مایا و بلندر و فتوشاپ و کانتراکت 2 را همه را در سطح حرفه ای بلدم زبان انگلیسیمم که بد نیست اما هرچه می کردم نتوانستم یونیتی را یاد بگیرم چون آموزشاتی که یونیتی را در سطح حرفه ای یادم بدهد پیدا نکردم تا اینکه به این سایت و سایت تلگرامی بسیار آموزنده و خود آموز شما به طور اتفاقی بر خورد کردم  و تمام آموزش های با ارزشتان را دانلود کردم و کنار این سایت در شبکه های اجتمایی مانند یوتوب زبان سی شارپ را به طور مبتدی آموختم من از 8 سالگی در حال یادگیری بودم اگه میشه می تونم توسایتتون ثبت نام یا با شما کار کنم تا با هم به بازی سازی ادامه دهیم چون در هرکجا که رفتم گفتن که تو بچه ای مدرک نداری و اینا لطفا اگه میشه لطفا برای کار من را استخدام کنید من برای یک ماه برای اینکه باور کنید 3D و maya و blender و Photoshop در حد پیشرفته و در حد مبتدی C# بلدم رایگان کار می کنم من می تونم کاراکاتر های بازی رو طراحی کنم مکان هایی مثل یک شهر یا نقشه و مثلا یک ساختمون با طراحی داخلی شگفت انگیز حتی کاراکاتر های بازی های دو بعدی میسازم یا پلیر هارو با انیمیشت های فرم فریم شدرو میسازم من می تونم مفید باشم اگه لطف کردیدو قبول کردید به ایمیل kamyar.taslimi.1385@gmail.com پیغام دهید با تشکر از آموزش های شما 


سلام اقای رجب زاده خیلی ممنونم از زحمات شما واقعا اموزنده بود


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات