پکیج اسپرایت دو بعدی یونیتی مناسب برای بازی های جنگی و پلیسی

پکیج اسپرایت دو بعدی یونیتی مناسب برای بازی های جنگی و پلیسی

نیاز به اسپرایت های دو بعدی یک بخش جدا نشدنی از بازیسازی دو بعدی در یونیتی است.

 

نکته : عزیزان با عضویت در خبرنامه وبلاگ پکیج ها را دریافت کنید. کافی است عضو شوید و پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

 

 

برای مشاهده با کیفیت فیلم به روی Hd در پائین کلیپ کلیک کنید.

 

 

نسخه مورد نیاز : یونیتی 4.3.3 به بالا

 

توسعه دهندگان یونیتی پکیج های دو بعدی زیادی برای یونیتی منتشر کردند که یکی از بهترین های آن پکیج حاضر است.

این پکیج دارای یک کاراکتر پیکسلی پلیس و تعدادی دشمن هست.

لیست انیمیشن های موجود در پکیج : 

راه رفتن

آهسته راه رفتن با اسلحه

پرتاب نارنجک

شلیک با اسلحه ها(مسلسل و کلت)

حمله با چوب دستی

تعویض خشاب

بالا رفتن

ضربه خوردن

تعویض اسلحه

حالت بیکار

شلیک رگباری

شلیک نشسته

پرش

مردن

انیمشن هایی که برای دشمنان در نظر گرفته شده است :

حالت بیکار

حالت متوقف شده

شلیک

انفجار یا مرگ

 

عزیزان با عضویت در خبرنامه وبلاگ پکیج ها را دریافت کنید. کافی است عضو شوید و پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

 

 

 

۰ ۰ ۴۹ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴۹)

سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پگیج را ارسال کنید ممنون.

پاسخ:

۲۳ آبان ۹۵، ۰۹:۵۹
سلام
براتون ارسال شد
خواهش می کنم

 سلام ببخشید من در خبر نامه عضو شدم و این پکیج رو میخوام ممنون

پاسخ:

۶ آذر ۹۵، ۱۲:۲۹
سلام دوست عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پگیج را ارسال کنید ممنون.

پاسخ:

۹ آذر ۹۵، ۱۲:۳۵
سلام دوست عزیز
شما هنوز از درون ایمیلتون عضویت در خبرنامه رو تایید نکردید
بعد از تایید براتون ارسال میشه
موفق باشید

من عضو خبرنامه هستم چرا برام ارسال نشد :/

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۵، ۱۱:۴۶
سلام
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام مهندس بی زحمت یه نگاه به سیستمت بکنم من عضو شدم پکیج برام ارسال نشده دمت گرم

پاسخ:

۷ بهمن ۹۵، ۱۱:۵۱
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام لطفا برا منم ارسال کنید

پاسخ:

۱۴ بهمن ۹۵، ۱۴:۰۱
سلام به ایمیل شما ارسال شده چک کنید

درود ببخشید من در خبر نامه عضو شدم و این پکیج را میخواهم

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۵، ۱۳:۳۰
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام
 من پکیج آموزش ساخت بازی دوبعدی را تهیه کردم
در خبر نامه هم عضو هستم
لطفا این پکیج را برایم ارسال کنید

پاسخ:

۸ فروردين ۹۶، ۱۲:۵۹
سلام دوست عزیز در فایل های پروژه در فرانش پکیج قرار داره
در هر صورت اگر نبود اطلاع بدید براتون ایمیل کنم
لطف کنید برای گسترش آموزش ها به دوره 5 امتیاز بدید
موفق باشید

با  عرض سلام و خسته نباشید ! من اموزش بازی سازی 2 بعدی رو تهیه کردم و دارم پیش میرم اما میخوام کاراکتر  دیگه به غیراز پیکیج جیمی وارد بازیم بکنم ک به محیط بازیم هم بخوره ! میخوام ببینم این اسپرایت هارو از کجا میشه تهیه کرد ؟؟؟ 

پاسخ:

۲۵ ارديبهشت ۹۶، ۰۷:۲۸
سلام فرهاد عزیز
از سایت های خارجی زبان می تونید تهیه کنید
به انگلیسی سرچ کنید
موفق باشید

سلام...
در خبرنامه عضو شدم!
لطفا پکیج رو برام ارسال کنید :)

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۱:۲۰
سلام جاوید عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

با سلام
لطفا برای من هم ارسال کنید
با تشکر

پاسخ:

۳ تیر ۹۶، ۱۰:۰۹
سلام ابوالفضل عزیز
ایمیلتون رو هنوز تایید نکردید
بعد از تایید اطلاع بدید براتون ارسال می کنم
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سندوق ورودی رو چک کردم ولی ایمیلی برا خبرنامه ندیدم! الآن دوباره امتحان میکنم

پاسخ:

۱۴ تیر ۹۶، ۱۸:۳۵
سلام ابوالفضل عزیز
ایمیل شما تایید شده
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

sayyed ali moosavi far

۱۵ تیر ۹۶ ، ۰۹:۰۷
سلام من در خبر نامه عضو شدم اما پکیجی باری من ارسال نشد لطفا پکیج ها را برای من ارسال کنید

پاسخ:

۱۶ تیر ۹۶، ۱۹:۰۹
سلام سید عزیز
براتون ارسال شد
کانال تلگرام : @GameDevUnity
موفق باشید

سلام منم میخوام

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۲:۴۷
سلام یاسر عزیز
ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پگیج را ارسال کنید ممنون.

پاسخ:

۲۳ تیر ۹۶، ۰۹:۰۵
سلام وقت بخیر
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سللام
لطفا میشه این پکیجو ارسال کنین
ممنون

پاسخ:

۲۰ مرداد ۹۶، ۱۴:۳۷
سلام محمد عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام.
من عضو خبرنامتون هستم. اطفا پکیج رو برای من بفرستید.

پاسخ:

۲۶ مرداد ۹۶، ۱۰:۱۲
سلام وقت بخیر
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام میشه لینک هارو ارسال کنید ممنون

پاسخ:

۳۱ مرداد ۹۶، ۱۶:۲۲
سلام ماهان عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

منم این پکیج رو نیاز دارم ممنون

پاسخ:

۳۱ مرداد ۹۶، ۱۶:۲۴
سلام ماهان عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام میشه پکیج هارو برای من هم ارسال کنید 

پاسخ:

۲۱ شهریور ۹۶، ۱۰:۱۹
سلام حامد عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام. من عضو هستم. لطفا برام این پکیجو هر چه سریعتر ارسال کنید.

پاسخ:

۱ آبان ۹۶، ۲۳:۴۲
سلام علی عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

کورش نورمحمدی

۱۲ آبان ۹۶ ، ۱۱:۴۲
سلام من در خبرنامه عضو شدم.اگه ممکنه پکیج هارو برام ارسال کنید.

پاسخ:

۱۶ آبان ۹۶، ۲۲:۱۵
سلام کوروش عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من این پکیج رو میخوام خواهشا ارسال کنید ضمنا اگه ممکنه اون مدل دست و کلتی که در اموزش اول شخص استفاده کردید را هم بگذارید ممنون

پاسخ:

۶ آذر ۹۶، ۰۷:۲۳
سلام مهدی عزیز
در خبرنامه عضو شوید تا برای شما ارسال شود
کانال تلگرام : @GamedevUnity

سلام خواهشا این پکیج و پکیج دست ریگ شده که دراموزش های اول شخص ازشون استفاده کردید رو برام ارسال کنید
deadlife1381@gmail.com

پاسخ:

۶ آذر ۹۶، ۰۷:۲۴
سلام مهدی عزیز
پکیج اول شخص در فایل های پروژه قرار دارد
برای پکیج ها باید در خبرنامه عضو شوید
موفق باشید
کانال تلگرام : @GamedevUnity

سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پگیج را ارسال کنید ممنون.

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۰:۵۹
سلام وقت بخیر ، خواهش می کنم
برای شما پکیج یونیتی ارسال شد

سلام داخل خبر نامه عضوم پکیج رو برام بفرستید این دومین باره دارم درخواست میدم اما ارسال نمی کنید ...... 3 روز شد 

ممنون

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۰:۵۹
سلام وقت بخیر ، خواهش می کنم
برای شما پکیج یونیتی ارسال شد

سلام من عضو شدم لطفا برام پکیج رو ارسال کنید

پاسخ:

۱ بهمن ۹۶، ۱۶:۰۹
سلام محمد عزیز
ایمیل شما تایید نشده
مجدد راهنمای عضویت در خبرنامه رو مطالعه کنید
موفق باشید

سلام . آقای رجب زاده من عضو خبر نامه هستم لطفا پکیج رو برام بفرستید.

پاسخ:

۱۴ فروردين ۹۷، ۱۷:۲۴
سلام مهدی عزیز
ایمیل خودتون رو در نظرات وارد کنید
تا بررسی شود
تشکر

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
************************
اینم ایمیل 

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۷، ۲۰:۴۸
سلام
مهدی عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

با سلام
من در خبرنامه عضو شدم لطفا پکیج را برای من هم ارسال نمایید.
باتشکر

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۰۸
سلام امین عزیز
ارسال شد
موفق و مستدام باشید

مهدی تاسا

۲۳ تیر ۹۷ ، ۱۹:۵۲
سلام من عضو خبرنامه شدم پکیج را بفرستید 

پاسخ:

۲۵ تیر ۹۷، ۱۲:۳۲
سلام مهدی عزیز
ارسال شد
موفق باشید

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
لطفا پکیجم را بنویسید اینم ایمیل
***********************

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۰
سلام حامد عزیز
ایمیل شما در لیست خبرنامه ثبت نشده
طبق مراحل ایمیل را ثبت نمائید، اطلاع داده تا پکیج ها ارسال شوند

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 ارسال کنید عضو شدم ***********************  

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۱
سلام حامد عزیز
ایمیل شما در لیست خبرنامه ثبت نشده
طبق مراحل ایمیل را ثبت نمائید، اطلاع داده تا پکیج ها ارسال شوند

سلام من عضو شدم
میشه پکیج رو برام بفرستین؟!

پاسخ:

۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۴۷
سلام محمد عزیز
ارسال شد
موفق و مستدام باشید

سلام عضو خبرنامه شدم .این پکیج رو برای من ارسال کنید

پاسخ:

۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۲۰
سلام امین عزیز
پکیج ها ارسال شد
موفق باشید

سلام خسته نباشید خواهشمندم این پکیج رو برای من بفرستید .یک بار دیگه درخواست این پکیج رو داده بودم.با تشکر

پاسخ:

۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۲۰
سلام امین عزیز
پکیج ها ارسال شد
موفق باشید

هامان کرامتی

۱۶ آذر ۹۷ ، ۰۲:۵۹
سلام من در خبرنامه عضو شدم پکیج رو برام بفرستسد ممنون

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۰۹
سلام هامان عزیز
ارسال شد
موفق باشید

سلام لطفا پکیج را بریم ایمیل کنید

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸
سلام مهدی عزیز
ایمیل شما تایید نشده است

بعد از عضویت و تایید ایمیلی که برای شما ارسال می شود مجدد اطلاع دهید
موفق باشید

علی رضایی

۱۳ دی ۹۷ ، ۱۷:۱۸
سلام میشه پکیج ها را بفرستید

پاسخ:

۱۹ دی ۹۷، ۱۲:۳۸
سلام علی عزیز
 ارسال شد
موفق و مستدام باشید


سلام تو خبرنامه عضو شدم میشه لینکو بفرستید

پاسخ:

۴ فروردين ۹۸، ۱۱:۰۶
سلام امید عزیز
ارسال شد
موفق باشید

سلام من در وبلاگتون ثبت نام کردم لطفا لینک رو برام بفرستید. 
ممنون

پاسخ:

۵ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۲۵
سلام علی عزیز
ایمیلی که ثبت نام کردید را وارد در قسمت نظرات وارد نمائید تا ارسال شود
مستدام باشید

ایمیلمو زدم لطفا بفرستید . ممنونم

پاسخ:

۶ ارديبهشت ۹۸، ۲۲:۲۴
سلام علی عزیز
ارسال شد
موفق باشید

سلام من هم در خبرنامه عضو شده ام / لطفا فایل ها را ارسال نمایید با تشکر/.

پاسخ:

۹ ارديبهشت ۹۸، ۲۰:۳۵
سلام
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام
ببخشید من عضو خبرنامه شدم.
ممنون میشم اگه این پکیج رو بفرستید.

پاسخ:

۲ مرداد ۹۸، ۰۰:۵۲
سلام
ارسال شد


سلام لطفا پکیج رو برام ارسال کنید ممنون.

پاسخ:

۱۲ شهریور ۹۸، ۰۷:۳۴
سلام علی عزیز
ارسال شد
موفق باشید

سلام.من در خبرنامه عضو شدم.لطفا پکیج را برایم ارسال کنید.


سلام.لطفا پکیج را برایم ارسال کنید.ممنون


سلام میشه پکیجو از تلگرام ددانلود کرد

 


سلام پکیج را میخوام


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات