بازی 66یاور منتشر شد...

بازی 66یاور منتشر شد...

به نام خدا

بازی 66یاور در سبک ماجراجویی دو بعدی در کافه بازار منتشر شد.

لینک دانلود : https://cafebazaar.ir/app/com.Malek.Yavar66/?l=fa

 

 

۲ ۱ ۱۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۴)

سلام اقای رجب زاده این چه کاریه اخه من بازی رو نصب کردم یه کم که رفتم پیغام داد ادامه و نسخه کاملشو باید بخری منم خریدم بعد رسیدم به گولاخ وقتی زدمش نوشت ادامه دارد برگشت به منوی اصلی بعد تو منوی اصلی روی ادامه بازی که کلیک میکنم دوباره همون مبارزه با گولاخرو میاره چرا گولاخرو میزنم بازی ادامه نداره چرا تموم میشه مگه شما پول نسخه کاملو نگرفتی اقای رجب زاده این پولا خوردن نداره خرج دوا دکتر میشه نکنید این کارارو

پاسخ:

۱۰ مهر ۹۶، ۱۰:۲۱
سلام احمد عزیز
ممنون از خرید شما
مبلغ 2000 تومان برای اپیزود اول بازی هست و در آینده اپیزود های بعدی منتشر خواهد شد
همچنین به زودی برای این اپیزودی که خرید کردید یک به روز رسانی منتشر می شود
شما مبلغ 2000 تومان رو برای کل اپیزود اول بازی پرداخت کردید
با مطالعه در راستای تولید یک بازی ، گرافیک، داستان ، برنامه نویسی و ...  خواهید دید که 2000 تومان برای این بازی اصلا قیمتی نیست 
موفق باشید

درود
استاد مثل اینکه ماشالله سرتون خیلی شلوغه پیداتون نیست.میخواستم بپرسم اموزش گیاهان علیه زامبی رو کی منتشر میکنین؟
ایا اموزش یونیتی دوبعدی جدید منتشر خواهد شد؟                              باسپاس

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۱:۰۹
سلام مهدی عزیز
به امید خدا برنامه های زیادی برای آموزش دارم که در آینده اطلاعات آن منتشر می شود
ولی تاریخ دقیق انتشار را نمی توانم اعلام کنم
موفق باشید

سلام استاد خسته نباشید
 می‌خواستم ابتدا از شما تشکر کنم به خاطره آموزش‌های بسیار کار آمد و دلسوزانه.
 و خواستم  انتقاد کنم از بازی (البته از گرافیک و انیمیشن) که یک مقدار خشک و بعضی مواقع غیر واقعی (مثلاً موقع قدم زدن زانوها زیاد بالا میان و یا نشستن بر روی صندلی). البته از رو ویدیوهای منتشر شده این انتقاد رو کردم و حتماً پس از خرید و بازی باز هم نظرم را اصلاح می‌کنم.
 و اینکه این انتقاد تقصیر خودتونه، به خاطره آموزش های فوق العاده

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۶، ۱۲:۵۵
سلام خشایار عزیز ، خواهش می کنم
ممنون از نظر و انتقاد شما
خیلی خوشحالم که همراه و پیگیر هستید 
نکته ای که هست بازی سازی یک کار گروهی هست و این یک تجربه خوب بود تا کسانی که تجربه تولید گیم را نداشتند ، به پروژه اضافه کنیم
لذا تجربه هایی زیادی کسب شد و روی اشخاص سرمایه گذاری می شود که در پروژه های اتی گرافیک و انیمیشن مطلوب تری را به نمایش بگزاریم
مستدام باشید.

سلام آقای رجب زاده من تازه با وبلاگتون آشنا شدم و آموزش هاتون رو دیدم.  بنظرم آموزش های متنی که قرار دادید خیلی خیلی عالی و کاربردی هستن. 
ممنون میشم اگه دوباره فعالیت کنید و آموزش های متنی بزارید.  
با تشکر از وبلاگ عالیتون 

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۶، ۱۴:۴۲
سلام علی عزیز
ممنون از نظر شما
در کانال به زودی ویدئو های کاربردی قرار می گیرد
با عضویت در خبرنامه هم می تونید از جدید ترین آموزش ها اطلاع پیدا کنید
موفق باشید

@GameDevUnity

سلام آقای رجب زاده بازیتون عالیه ولی وقتی میرم یکم جلو میگه پول پرداخت کن منظورم کاملشو بخر وقتی میزنم خرید هیچی نمیاره بخرم لطفا کمک کنید در ضمن آیدی تلگرامتون را میدید کانال نه آیدی میخواستم باهاتون حرف بزنم چون من الان در حال ساخت بازیم میخواستم درباره ی یونیتی یکم حرف بزنم

پاسخ:

۲۷ اسفند ۹۶، ۱۱:۲۵
سلام آرمان عزیز
پرداخت درون برنامه ای مشکل نداشته
مجدد تست کنید در گوشی های مختلف و از ارتباط با اینترنت مطمئن شوید
سوالات خود را به ایمیل ارسال کنید درایدی ممکن هست ارسال پاسخ با تاخیر مواجه شود
موفق باشید

سلام اقا اگر هستید سوالی دارم من از destroy object استفاده کردم می تونم کدی بدم بعد از نابودی بره تو منو یا باید سیستم death استفاده کنم

پاسخ:

۱۵ مرداد ۹۷، ۱۱:۴۴
سلام صدار عزیز
لطف سوالات را در بخش مربوطه مطرح کنید
سوال خود را واضح تر بیان نمائید
مستدام باشید

توحید اقدامی

۱۸ مرداد ۹۷ ، ۱۸:۲۷
بسیار
ممنون
بابت
<a href="https://faranesh.com/animation-3d">اینجا</a>

حیلی استفاده بردیم  :)

پاسخ:

۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۳۳
سلام توحید عزیز
اگر منظورتون تخفیفات فرانش هست
این تخفیفات توسط سایت فرانش صورت می گیرد
موفق و مستدام باشید

امیدوارم همیشهموفق باشید و به کارتون ادامه بدبد

پاسخ:

۱ آذر ۹۷، ۰۹:۱۹
سلام، ممنون از لطف شما
همچنین برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی دارم
مستدام باشید

واقعا بازی مسخره و بی معنی بود
بابا زشته به خدا این چه بازی آخه
حتی 100 نفر هم دان نکردن

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۵:۲۸
سلام محمد عزیز
 عزیزانی از پروژه رضایت داشتند و عزیزانی به دلیل کوتاه بودن بازی نقد داشتند
کافه بازار آمار نصب فعال را نشان می دهد در اوایل انتشار بازی بیش از 5000 تجربه نصب را داشته است
اما به دلیل کوتاهی و عدم ساخت سایر قسمت ها مسلما مخاطبین بازی را حذف می کنند
مستدام باشید

با سلام هنگام کار کردن با انیمیشن  نمی توان چند تا از آبجکت ها را با هم انیمشین بدهیم و همچین اروری به ما می دهد

Assertion failed on expression: 'mem->m_ConstantClipValueCount >= 0 && mem->m_ConstantClipValueCount <= (int)clip->m_ConstantClip.curveCount'
UnityEditor.AnimationMode:StopAnimationMode()
UnityEditorInternal.AnimationRecordMode:set_enable(Boolean) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationRecordMode.cs:60)
UnityEditorInternal.AnimationWindowControl:StopRecording() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowControl.cs:260)
UnityEditorInternal.AnimationWindowControl:OnSelectionChanged() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowControl.cs:44)
UnityEditorInternal.AnimationWindowState:OnSelectionChanged() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowState.cs:349)
UnityEditor.AnimEditor:OnSelectionChanged()
UnityEditorInternal.AnimationWindowSelection:EndOperations() (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowSelection.cs:113)
UnityEditorInternal.AnimationWindowSelection:Set(AnimationWindowSelectionItem) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowSelection.cs:138)
UnityEditorInternal.AnimationWindowState:set_selectedItem(AnimationWindowSelectionItem) (at C:/buildslave/unity/build/Editor/Mono/Animation/AnimationWindow/AnimationWindowState.cs:120)
UnityEditor.HostView:OnSelectionChange()

پاسخ:

۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۶
سلام مجتبی عزیز
یک شئ را پدر کنید، سایر شئ هایی که نیاز دارند انیمیت داشته باشند فرزند شی پدر شوند و کامپوننت انیماتور را برای شئ پدر ایجاد کنید و به فرزندان از طریق کامپوننت پدر انیمیشن دهید
موفق باشید

ساندویچ پانل سقفی

۰۱ دی ۹۸ ، ۱۰:۵۷

آموزش جدید چی تو برنامه داید استاد


آدمی که پکیجاتو خریده بود و راضیه

۰۴ اسفند ۹۸ ، ۰۱:۰۴

سلام ای آدم خوب و مهربون

چرا این فیلمای تو پاک شدن؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟

ولی خوب شد دانلود داشتم


سلام ، ببخشید می خواستم اگه میشه آموزشی مبنی بر طراحی گرفیک هم بزارید ، مثلا یکی از کاراکتر های داخل بازی تون رو بکشید، ممنون...

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۹، ۲۲:۱۶
سلام رضا عزیز
در آینده آموزش داده می شود از کانال تلگرام پیگیر باشید
https://t.me/GameDevUnity

Mohammad Kamyar Taslimi

۰۷ آذر ۹۹ ، ۲۳:۰۸

سلام دوست عزیز من تمام شهر تهران با چنتا پلیر تکچرو باحیفیت بینزیر طراحی کردم مو تو تری دی مکس ایجاد و ساخته ام اما آموزشات شما دو بعدی است من میخواستم که از شما خاهش کنم آموزشات سه بعدی یونیتی را قرار دهید


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات