مجموعه کتاب های ترجمه شده یونیتی

مجموعه کتاب های ترجمه شده یونیتی

به نام خدا

یکی از راه های مسلط شدن به هر علمی مطالعه مستمر و پشتکار هست.

در این پست می خواهم مجموعه کتاب های یونیتی ترجمه شده را معرفی کنم ، پیشنهاد میدهم تا انتها پست را مطالعه و کتاب ها را تهیه کنید.

همواره در آموزش های پروژه محور یونیتی سعی کردم به موارد مختلف کد نویسی در یونیتی بپردازم ، مهم ترین نکته برای ساخت بازی با یونیتی مسلط شدن به کد نویسی و آموزش کار با توابع و کلاس های یونیتی است.

یکی از بهترین راه ها برای مسلط شدن به یونیتی تهیه تمام آموزش های مفید موجود هست ، به عنوان مثال تهیه تمام آموزش های یونیتی که اینجانب تدوین و ویرایش کردم برای تمام علاقه مندان مفید هست و در هر دوره مباحث مختلف و متنوعی را آموزش می بیند.

به صورت اتفاقی با مترجم عزیزی آشنا شدم که سعی در ترجمه کتاب های مختلف بازیسازی داشت و آخرین کتابی که ترجمه کرده بودند درباره انجین یونیتی بود بعد از ارتباطی که با ایشان گرفتم محبت داشتند و قبول کردند رفرنس هایی که من اولویت می دهم ترجمه کنند.

لذا ماحصل این همکاری ترجمه کتاب هایی بود ،  که آخرین کتاب ایشان در رابطه با مبحث مهم بهینه سازی بازی در یونیتی است که برای پلتفرم اندروید بسیار حائز اهمیت هست. 

 

در ادامه به معرفی 4 کتاب ترجمه شده یونیتی می پردازیم : 

کتاب شروع بازیسازی با یونیتی 5

 

کتاب یونیتی

 

این کتاب به صورت مقدماتی آموزش یونیتی را شروع کرده و سعی می کند تا انتها با ساخت یک گیم موارد مهم تری را به مخاطب آموزش دهد مطالعه کامل تر موارد این کتاب رایگان و ترجمه شده یونیتی را در سایت ارائه دهنده مطالعه کنید لازم به ذکر هست که در کانال تلگرام توسعه دهنده بازی لینک دانلود کتاب قرار گرفته است.

 

کتاب خود آموز بازی سازی با یونیتی در 24 ساعت

 

کتاب فارسی یونیتی

 

در این کتاب گام به گام با ساخت بازی در یونیتی آشنا می شوید نکته قابل توجه تمرکز کتاب به روی ساخت بازی با unity برای پلتفرم اندروید هست.

کتاب تسلط بر اسکریپت نویسی در یونیتی

 

کتاب فارسی یونیتی

 

کتاب فوق العاده کاربردی و مهم در حوزه برنامه نویسی یونیتی سطح این کتاب برای عزیزانی است که با برنامه نویسی یونیتی آشنایی نسبی داشته و سعی دارند دانش خود را به سطح حرفه ای برسانند.

 

کتاب ضروریات بازی سازی مخصوص اندروید با یونیتی 5

 

کتاب فارسی یونیتی

 

بر هیچ توسعه دهنده یونیتی پوشیده نیست در کشور عزیز ما ایران فعلا بهترین راه درامد زایی ساخت و توسعه بازی برای پلتفرم اندروید هست کتاب حاضر به ضروریات مهم که بهینه کردن بازی است پرداخته بعد از مطالعه این کتاب به درک بالایی از روش های بهینه کردن بازی در یونیتی ، برای پلتفرم اندروید خواهید رسید.

 

به همه علاقه مندان پیشنهاد میدهم برای حرفه ای شدن تمام کتاب های ترجمه شده unity  را تهیه و با دقت مطالعه کنند ضمن این که این کتاب های یونیتی مکمل خیلی خوبی برای آموزش های unity اینجانب می باشند و با تهیه آموزش ها و مطالعه کتاب ها و صد البته توکل ، تلاش و پشتکار به یک توسعه دهنده حرفه ای یونیتی تبدیل می شوید.

 

برای دریافت لینک دانلود کتاب ها ی یونیتی به کانال تلگرام توسعه دهنده بازی روید ، ضمن این که کد های تخفیف و بعضی موارد فقط در کانال اطلاع رسانی می شود.

 

لینک کانال تلگرام

 

۲ ۰ ۱۶ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۶)

بسیار بسیار بابت آموزشات کامل و خوبتون ازتون متشکرم

واقعا خسته نباشید

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۱:۲۳
سلام مهدی عزیز ، خواهش می کنم
ممنون از نظرتون
لطف کنید این نظرات مثبت رو در سایت فرانش هم برای آموزش ها قرار بدید تا دیگر عزیزان علاقه مند هم از کیفیت آموزش ها مطلع شوند
همچنین با دادن 5 امتیاز به تمام آموزش های من در فرانش به گسترش این علم کمک کنید
موفق باشید

کانال تلگرام : @GameDevUnity

آقا واقعا ممنون عالی.

راستی اونم ماحصله 
نه ماه عسل :-)

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۲۰:۰۸
سلام خواهش می کنم
ایام رمضان و ماه عسل :)
موفق باشید

با سلام و عرض خسته نباشید
من تلگرام ندارم اگر ممکن است لینک دانلود کتاب ها را برایم ارسال کنید
با تشکر

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۶، ۱۱:۴۶
سلام حسین عزیز، تشکر
از لینک زیر می توانید به همه کتاب ها دسترسی داشته باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام
خیلی ممنون بابت معرفی این کتاب ها و آموزش های دیگه تون
واقعا خیلی مفید بودند

پاسخ:

۲۹ شهریور ۹۶، ۲۰:۳۰
سلام پارسا عزیز
 خواهش می کنم
ممنون از نظرتون ، موفق باشید


سلام
من در خبرنامتون عضو شدم
این کتابهاتون امکانش هست که لینک های دانلودش رو برام بفرستین؟؟؟
با تشکر

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۶، ۱۴:۴۷
سلام محمود عزیز
لینک ها در کانال قرار دارد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

باعرض سلام خدمت شما 
از اموزش های زیبای شما بارها و بارها استفاده کردم و خیلی کاریردی بودن و بسیار ب دردم خوردن حالا یه پیشنهاد دارم جای یک آموزش توی اموزش های یونیتی خالیه ، اونم آموزش تبلیغات ویدیویی درون گیم و چگونگی مدیریت اون مخصوصا اگه آموزش بدین چگونه شخص بیاد از طریق پرداخت درون برنامه مبلغی پرداخت کنه و در ازای پرداخت تبلیغ نمایش داده نشه به شدت به همچین آموزشی نیاز دارم اگه بتونید همچین آموزشی بزارید لطف بسیار بزرگی چه به من و چه به تمام کسایی ک وبلاگتون دنبال می کنن کردین !
باتشکر 

پاسخ:

۶ فروردين ۹۷، ۱۵:۰۱
سلام امید عزیز
تشکر
به امید خدا در آینده این مورد و کلا مباحث پرداخت را آموزش می دهم
موفق باشید

منم با نظر دوستمون موافقم اگه میشه آموزشی درمورد تبلیغات ویدیویی تپسل یا مگنت بزارید هرچی گشتم چیز خاصی پیدا نکردم خود سایتشونم راهنمایی درست حسابی نکردن

پاسخ:

۸ فروردين ۹۷، ۱۰:۳۱
سلام
به امید خدا در آینده آموزش داده می شود
موفق باشید

سلام
من برنامه رو نصب کردم
کیفیت همه چیز تو صفحه scene. و game پایینه
دایره هاش بریده بریده هست و کلا همه چیز بده
چرا اینطوریه

پاسخ:

۲۸ فروردين ۹۷، ۲۰:۳۸
سلام وقت بخیر
احتمالا به دلیل قدرت سیستم شما هست
در سیستم های قوی تر نرم افزار رو تست کنید
موفق باشید

سلام این کتابهایی که معرفی کردید از کجا میشه تهیه کرد؟
با تشکر

پاسخ:

۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۱۵
سلام
در کانال تلگرام لینک ها قرار دارد @GameDevUnity
موفق باشید

با سلام برای دانلود کتاب گفته شده به آدرس http://www.bazi-dev.ir مراجعه شود ولی با این آدرس صفحه ای باز نمی شود میشه همین جا آدرس دقیق را بفرمایید

پاسخ:

۲۰ تیر ۹۸، ۲۳:۵۵
سلام
 از لینک زیر تهیه نمائید


سلام..آموزشه پولی هستن؟

پاسخ:

۸ مرداد ۹۸، ۲۱:۱۳
سلام بله کتاب ها غیر رایگان هستند
موفق باشید

فروشگاه اینترنتی

۱۷ شهریور ۹۸ ، ۱۰:۱۵

با تشکر از سایتی که ارائه نمودید و امیدوارم همیشه بهترین ها را با توجه ره ذوق و علاقه ای که در این روزه همیشه مد نظر است را به اشتراک بگذارید

پاسخ:

۱۸ شهریور ۹۸، ۱۰:۰۶
سلام
خواهش می کنم



سلام اگر میشود نود نویسی(blueprint)رو هم یاد بدهید چون بعضی ها مثل من کد نویسی یاد ندارند

باتشکر)>


ببخشید من کتاب اولیه رو دارم میخونم ، ولی سایتی که معرفی شده برای دریافت منابع داخل کتاب ، وجود نداره .


سلام 

میشه این کتاب ها رو رایگان به ایمیلم ارسال کنین ، ممنون (پیشاپیش)


سلام

لطفا اگر امکانش هست assets های هوش مصنوعی یونیتی ترجمه ی عباسعلی طهماسبی

را لینک دانلودش را قرار دهید اصلا پیدا نمی شود


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات