آموزش جامع ساخت بازی دو بعدی پلتفرم در یونیتی

آموزش جامع ساخت بازی دو بعدی پلتفرم در یونیتی

به نام خدا

طبق قولی که به عزیزان داده بودم دوره جامع ساخت بازی دو بعدی پلتفرم در یونیتی منتشر شد.

عزیزان علاقه مند به بازیسازی با یونیتی برای این دوره زحمت زیادی را متحمل شدم و سعی کردم جامع ترین و کامل ترین آموزش ساخت بازی دو بعدی با یونیتی را ارائه دهم.

به همه علاقه مندان به این حوزه(بازیسازی با یونیتی و کلا بازیسازی!) پیشنهاد می دهم این دوره جامع ساخت بازی دو بعدی در یونیتی را از دست ندهید.

در ابتدا به همه عزیزان پیشنهاد می دهم پیش نمایش این اموزش ارزشمند ساخت بازی دو بعدی در یونیتی را مشاهده کنند.

 

 

 

برای مشاهده با کیفیت پیش نمایش به روی HD کلیک کنید.

این آموزش ساخت بازی دو بعدی در یونیتی شامل 15 فصل ، 105 قسمت و حدود 12 ساعت آموزش هست.

 

 

آموزش ساخت بازی دو بعدی در یونیتی به زبان فارسی

 

در ادامه نام فصل ها و عناوین قسمت های این آموزش یونیتی قرار گرفته شده است.

فصل اول : وارد کردن اسپرایت و ایجاد صحنه

1   معرفی دوره

2   ایجاد پوشه ها و وارد کردن اسپرایت ها

3   لایر ها و چیدن اسپرایت ها در یونیتی

4   مرتب کردن پروژه و ایجاد پرفب

فصل دوم : ایجاد کاراکتر 

5   وارد کردن کاراکتر و دادن کلایدر به آن

6   نوشتن اسکریپت کاراکتر

7   تغییر جهت کاراکتر

8   پریدن کاراکتر

9   اصلاح پریدن

10  ایجاد انیمیشن کاراکتر

11  ایجاد انیماتور کاراکتر

12  سوئیچ بین انیمیشن ها

13  رفع مشکل انیماتور

فصل سوم : ایجاد دوربین

14  دنبال کردن کاراکتر توسط دوربین

15  نوشتن اسکریپت دوربین

16  حرکت دوربین به مقابل کاراکتر

17  تغییر نرم حرکت دوربین

فصل چهار : مردن و زنده شدن کاراکتر در بازی

18  ایجاد محدوده مرگ

19  نوشتن اسکریپ ایجاد منطقه مرگ

20  ایجاد چک پوینت در بازی

21  اسکریپت چک پوینت

22  رفع مشکل شناسایی تگ

23  ظاهر شدن کاراکتر از محل چک پوینت

24  نوشتن اسکریپت مدیریت مرحله

25  تاخیر در ایجاد کاراکتر

فصل پنج : مردن و زنده شدن کاراکتر در بازی

26   وارد کردن میخ ها        
27   اسکریپت ضربه زدن به کاراکتر        
28   آماده سازی پلتفرم متحرک        
29   اسکریپت حرکت پلتفرم        
30   تکمیل اسکریپت پلتفرم متحرک       
31   ثابت شدن کاراکتر روی پلتفرم       
32   ایجاد چرخ دنده و حرکت آن       
33   وارد کردن سکه در بازی      
34   دخیره تعداد سکه        

فصل شش : رابط کاربری UI

35    وارد کردن یوآی سکه برای نمایش تعداد آن       
36    نمایش تعداد سکه     
37    وارد کردن یوآی قلب ها       
38    تعریف متغیر های سلامتی     
39    کم شدن قلب ها در یوآی    
 

40    اصلاح ایجاد شدن مجدد کاراکتر    
41    تکمیل نمایش کم شدن سلامتی به روی صفحه  
    

 فصل هفت : ایجاد دشمنان

42    ایجاد دشمن بی مغز!        
43    اسکریپت زامبی       
44    توضیح متد OnBecameVisible        
45    ایجاد دشمن جدید       
46    اسکریپت زامبی پاترل        
47    تکمیل اسکریپت زامبی پاترل    
48    نابود کردن دشمن با پرش        
49    ایجاد پرش بعد از برخورد با دشمن        
50    رفع مشکل پرش به روی دشمن       
51    اسکریپت بازیابی آیتم ها       
52    بازیابی آیتم ها بخش ۲        
53    بازیابی آیتم ها بخش 3        
54    رفع مشکل حرکت دشمن بعد از بازیابی  
    

 

 فصل هشت : فعل و انفعالات کاراکتر

55    پرتاب شدن کاراکتر بعد از برخورد با دشمن        
56    نمایش تعداد جان       
57    اسکریپت شمارش جان های کاراکتر        
58    وارد کردن اسپرایت جان به بازی      
59    اضافه شدن جان        
60    وارد کردن یوآی گیم آور        
61    زیاد شدن سلامتی کاراکتر  

 فصل نهم : مدیریت صدا ها در بازی     

63    صدای پرش و ضربه        
64    صدای برداشت آیتم        
65    وارد کردن موزیک       
66    صدای گیم آور  

 فصل دهم : مدیریت بک گراند و کلایدر ها      

67    ایجاد بک گراند در بازی        
68    اصلاح کلایدر        
69    اصلاح کلایدر 2

 فصل یازده : بهبود روند بازی

70    کم شدن سرعت کاراکتر روی پلتفرم        
71    اصلاح کاراکتر روی پلتفرم      

  فصل دوازده : مراحل بیشتر

 

72    ایجاد مرحله بیشتر در بازی      
73    محدوده رفتن به مرحله بعدی        
74    تعویض مرحله       
75    تکمیل اسکریپت پایان مرحله      
76    رفع مشکل اسکریپت پایان مرحله        
77    تکمیل نهایی اسکریپت پایان مرحله       
78    باز شدن پرچم بعد از پایان مرحله        
79    نوشتن اسکریپت محو شدن       
80    ذخیره کردن تعداد آیتم ها در هر مرحله    
81    ایجاد صحنه انتخاب مرحله       
82    اسکریپت درب        
83    تکمیل اسکریپت درب       
84    قفل و باز کردن قفل    
   

 

  فصل سیزده : طراحی رابط کاربری (منو)

85    ایجاد منو        
86    اسکریپت نویسی منو        
87    تنظیم تعداد آیتم ها در شروع بازی        
88    تکمیل پنل گیم آور       
89    اسکریپت گیم آور       
90    ایجاد حالت توقف در بازی       
91    اسکریپت پنل توقف بازی       
92    تکمیل اسکریپت توقف       
93    رفع مشکل حرکت کاراکتر در توقف بازی       
94    سوئیچ بین حالت بازی و توقف    

فصل چهارده :  ایجاد یک غول آخر!

95    ایجاد کردن صحنه        
96    تکمیل کردن صحنه        
97    ایجاد اسکریپت غول آخر       
98    تکمیل اسکریپت غول آخر       
99    ضربه زدن به غول آخر        
100    پایان کد نویسی غول آخر  

فصل پانزده :  پیاده سازی منطق تیر اندازی! 

 101    ایجاد انیماتور و انیمیشن شلیک        
102    اسکریپت شلیک        
103    اسکریپت گلوله        
104    نمونه سازی گلوله با انیمیشن اونت       
105    رفع مشکل شلیک
       

 

عزیزانی که این آموزش یونیتی را تهیه می کنند به درک بالایی از یونیتی و کد نویسی سی شارپ در یونیتی می رسند سطح این دوره از مبتدی شروع شده و تا حرفه ای ادامه می یابد.

در این آموزش فارسی یونیتی به موارد زیادی پرداخته شده از جمله طراحی دشمن در یونیتی ، تیراندازی ، پخش صدا و موارد مختلفی از بازیسازی با یونیتی این دوره واقعا ارزشمند هست و به نوعی جامع ترین و کامل ترین آموزش ساخت بازی دو بعدی با یونیتی به زبان فارسی است.

امیدوارم کاربران عزیز از این آموزش unity نهایت لذت را ببرند.

        

تا اطلاع ثانوی جهت تهیه دوره ایمیل دهید
Developer9631@yahoo.com

 

۱ ۰ ۴۸ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴۸)

Mohammad Mahdi Azizi

۰۷ بهمن ۹۵ ، ۲۳:۳۲
سلام.
من خیلی منتظر این دوره بودم.
از معرفی دوره معلومه خیلی روش زحمت کشیده شده.
من فک میکردم رایگانه.امّا روزی که منتشر شد بهم زد حال زده شد.
حالا بعد این دوره،دوره بعدی چیه؟

پاسخ:

۸ بهمن ۹۵، ۰۲:۳۸
سلام دوست عزیز
ارزش این دوره ها بسیار بیش تر از مبلغی است که براشون در نظر گرفته میشه
برای تیهیه دوره ها زحمت زیادی کشیده میشه
دوره های بعدی دوره هایی جامع است که در آینده معرفی میشن
از همراهی شما ممنون
موفق باشید


با سلام استاد

من در اجرای یونیتی مشکل دارم تازه امروز این مشکل برایم پیش آمد
وقتی روی یونیتی کلیک میکنم برنامه crash میشه و صفحه ی یونیتی باز میشه که برای
ریپورت کردن باگ هست و حتی صفحه اول یونیتی که انتخاب پروژه هست رو باز نمیکنه
به تمام زبان ها سرچ کردم ولی راه حل به درد بخوری بهم نشون ندادن.من دارم دوره های شما رو دنبال میکنم اما وسط دوره این اتفاق برایم افتادش
اینم عکس که بعد از کیلیک این میادش

پاسخ:

۱۰ بهمن ۹۵، ۰۷:۵۷
سلام 
یونیتی رو فرمت کنید در درایوی غیر از ویندوز نصبش کنید
در کرک شدن صحیح نرم افزار دقت کنید
موفق باشید

سلام اقای رجب زاده میشه اون دمویی که اول اموزشتون انداختین و ظاهرا یک اموزش خارجی هست رو معرفی کنید برای کدوم سایته لطفا

پاسخ:

۱۲ بهمن ۹۵، ۱۸:۵۸
سلام دوست عزیز
اون آموزش فقط یک پیش نمایش از قدرت دو بعدی انجین یونیتی هست و همچین آموزشی منتشر نشده
موفق باشید


با سلام اقای رجب زاده خواهش میکنم بگید که چطوری تو پلیر ستینگ اسم بازی رو فارسی بتویسیم که وقتی بازیمونو تو گوشی نصب کردیم اسمش فارسی باشه نه انگلیسی خواهش میکنم در ضمن میشه قیمت ساخت بازی دوبعدی بشه 5 هزار تو من من هم بخرم

پاسخ:

۱۲ بهمن ۹۵، ۱۹:۰۰
سلام احمد عزیز
شاید با نرم افزار leomoon بشه
متاسفانه قیمت آموزش دو بعدی اینقدر کاهش پیدا نمی کنه
موفق باشید

سلام اقای رجب زاده 
من میخواستم این اموزشو بخرم پولشم دارم اما یخورده شک دارم در انتخابم میترسم یونتی اینقدر سخت باشه که وسط راه کم بیارم و نتونم ادامه بدم 
از نظر مالی مشکلی ندارم فقط میترسم
خودمم یونتی فعلا تا حد خوبی بلدم 
فقط تنها ترسم اینه که نتونم

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۸
سلام دوست عزیز
در فرانش پاسخ برای شما ارسال شد : 
سلام علی عزیز
مشکل اعتماد به نفس معمولا به دلیل کم کار کردن با یک موضوع یا شئ به دست میاد به عنوان مثال کسی که زیاد رانندگی نکنه همیشه یک ترسی در ابتدا داره ولی وقتی زیاد برونه ترسش می ریزه
یک حدیث از امام علی (ع) : 
هر گاه از چیزی می ترسی خود را در آن بیفکن که گاهی ترسیدن از آن چیز مهم تر از واقعیت خارجی است(حکمت ۱۷۵ نهج البلاغه)
این که میگید یونیتی رو تا حد خوبی بلدید که نصف راه رو رفتید
توکل به خدا کنید بعد از نماز های واجب دعا کنید از خدا هر خواسته ای دارید درخواست کنید این به شما اعتماد به نفس بالایی میده
در کنار معنویت باید سخت تلاش کنید این رو بدونید یک روزی من هم در ابتدای راه بودم ولی بعضی روزها نزدیک ۱۰ ساعت کار کردم برای هدف بجنگید و نا امید نشید
قطعا با پشتکار هر خواسته ای به دست میاد
موفق باشید

سلام استاد . اگر بخواهیم یک محور یک شی مثلا محور x را با محور x یک شی دیگر از نظر چرخش قفل کنیم از چه کدی باید استفاده کرد؟ اگر میشه کامل توضیح بدید که من واقعا گیر همین یک کد هستم . تشکر

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۵، ۱۹:۰۶
سلام در این آموزش با چرخش محور کار کردیم سعی کنید قفل کردن رو با این آموزش پیاده کنید

با عرض سلام و خسته  نباشید
من تازه وارده یونیتی شده ام و خیلی علاقه به بازی سازی دارم...
میشه واسه کسایی که تازه وارد بازی سازی میشن یه راهنمایی بکنید؟
آیا این پکیج برای تازه واردها هم مناسبه؟

پاسخ:

۱۱ اسفند ۹۵، ۰۹:۱۱
سلام دوست عزیز
ابتدا این دوره رو مشاهده کنید


سلام استاد عزیز خسته نباشید
یه سوال:
ایا در این پکیج پلیر میتواند سکه بگیرد؟ و آیا می توان پلیر را تقویت کرد مثلا چند تا تجهیزات را بتوانیم با سکه بخریم و بعضی را با پرداخت درون برنامه ای؟
 

پاسخ:

۱۴ اسفند ۹۵، ۰۰:۰۳
سلام دوست عزیز
جمع کردن سکه آموزش داده میشه ولی این که پلیر ارتقا داده بشه و پرداخ درون برنامه ای خیر آموزش داده نشده است
موفق باشید

سلام استاد خسته نباشید
چندتا سوال در مورد این پکیج...
ایا در این پکیج آموزش قابلیت سکه گرفتن برای پلیر وجود دارد؟
آیا می توان چندتا  تجهیزات را در منو قرار داد که بعضی از آنها با سکه بتوان گرفت و بعضی را با پرداخت درون برنامه ای؟

پاسخ:

۱۴ اسفند ۹۵، ۰۰:۰۵
سلام
همین طور که در کامنت قبلی پساخ دادم امکان گرفتن سکه هست ولی خرید با سکه و پرداخت درون برنامه ای خیر آموزش داده نشده
موفق باشید

سلام خسته نباشید آموزشهاتون جالبه.فقط یک سوال این آموزش دوبله و بر گرفته از یک آ»وزش خارجی نیست؟؟؟من مشابهش رو توی یوتیوب دیم.

پاسخ:

۱۴ اسفند ۹۵، ۰۰:۱۳
سلام دوست عزیز
من در آموزش هام تجربه های شخصی خودم رو با تجربه های مدرس های معتبر ترکیب می کنم و سعی این رو دارم که بهترین آموزش به دست کاربران و علاقه مندان برسه
هدف من برای کسانی که دوره های من رو دنبال می کنن توانمند کردن آن ها در برنامه نویسی است ، چنین آموزش جامعی بعید می دونم در یوتیوب پیدا شه که با این نظم موارد رو آموزش داده البته برای من مهم نیست شما می تونید از اون آموزش استفاده کنید نیازی نبود نظر بدید!
در دوره های آموزشی اولین نکته این هست که برای فارسی زبانان هست ، دوم این که نحوه انتقال و بیان مدرس در دوره مهم است 
البته موفقیت من در آموزش لطف خداوند است و برای این آموزش ها زحمت زیادی کشیده میشه
به شما پیشنهاد میدم به جای این که ذهنتون رو درگیر این مسایل کنید به هدفاتون تمرکز کنید و اگر اون هدف ها در آموزش های من است خوشحال هستم در غیر این صورت در جاهای دیگه دنبال هدفاتون باشید
موفق باشی


سلام.
دیگه عید اومده.
عید همگیتون هم مبارک.
امّا آقای رجب زاده نمیخواید عیدی بدید و یه دو سه روز رایگان این دوره رو بزارید؟!
یا تخفیف بدین؟؟

پاسخ:

۲۶ اسفند ۹۵، ۲۳:۳۴
سلام دوست عزیز
عید رو پیشاپیش بهتون تبریک میگم 
خرید اول از فرانش 20 درصد تخفیف داره می تونید استفاده کنید
احتمالا برای عزیزانی که عضو خبرنامه باشند دوره های شوتر تخفیف داشته باشه
موفق باشید


سلام دوست عزیز عید داره تموم میشه و ما کد تخفیف  و یا تخفیف کلی از سما ندیدیم ..

اگر کد تخفیف داشتید من می خواستم ۴...۵ تا از آموزش هاتون رو یک جا تهیه کنم  ولی حیف شد

پاسخ:

۱۲ فروردين ۹۶، ۲۰:۲۶
سلام دوست خوب
به امید خدا برای دوره های شوتر در نظر گرفته میشه
موفق باشید

سلام. تو این آموزش ها، ساخت صحنه های سینماتیک یا همون کات سین ها رو هم دادین؟؟؟

پاسخ:

۲۲ فروردين ۹۶، ۱۲:۰۹
سلام دوست عزیز
اگر منظورتون از کات سین حرکت دوربین و این موارد هست که کاری نداره با مواردی که در این دوره آموزش می بینید راحت می تونید این حرکات رو پیاده کنید
موفق باشید

سلام خسته نباشید
بابت تخفیفی که برای دوره ها گذاشتین ممنون هردو اول شخص رو تهیه کرده بودم این رو هم تهیه کردم این دوره هم مثل بقیه دوره هاتون کامل هست ممنون از شما 

پاسخ:

۱۰ ارديبهشت ۹۶، ۱۶:۰۲
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم ، لطف کنید به تمام دوره هایی که در فرانش تهیه کردید 5 امتیاز بدید
موفق باشید

مهراب سرافرازی

۲۰ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۲:۴۰
سلام آموزش هاتون خوبه
لطفا به من هم سر بزنید.

پاسخ:

۲۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۵۵
سلام مهراب عزیز
حتما از وبلاگ شما دیدن می کنم
موفق باشید

سلام روز بخیر
من کامپیوترمو عوض کردم الان یونیتی رو میریزم فضای نامهای بالای صفحه که سهتام هستن رو در سی شارپ نمیشناسه ورژن 5.6 هست سه ورژن دیگرم امتحان کردم فرقی نداشته میدونید مشکل از کجاست ؟ ایا نرمافزاری میخواد که باید در کامپیوتر نصب باشه تا بتونه مونو دولپ فضای نام ها رو پیدا کنه ؟ جاوا اسکریپتش مشکل نداره از بیچارگی فقط سی شارپش خرابه خواهشن ببینید مشکل کجاست

پاسخ:

۱۴ خرداد ۹۶، ۱۵:۵۶
سلام فرشاد عزیز
دات نت فریم ورک نسخه بالا تر از 3.5 رو روی سیستم نصب کنید البته با توجه به سیستم عاملتون
این مشکل به خاطر نصب نبودن دات نت فریم ورک پیش میاد
موفق باشید

اول اینکه خیلی ناراحت میشم میبینم بعضی از دوستان از قیمت اموزش ایراد میگیرن در مقابل این همه زحمت اصلا این پولی نیست که.
دوم اینکه استاد اگه میشه ساخت اسپرایت دو بعدی رو هم یاد بدین چون به نظر من تهیه کاراکتر دو بعدی سخت تر از سه بعدی هست مثلا برای سه بعدی پوزر 2014 عالی هست ولی ایا برای دو بعدی هم همچین نرم افزاری هست؟
اگه نتونم برای بازیم اسپرایتهای مورد نظرم رو بسازم نمیتونم خروجی بگیرم.

پاسخ:

۹ خرداد ۹۶، ۱۷:۴۸
سلام مهدی عزیز
طراحی کاراکتر دو بعدی با فوتوشاپ انجام میشه البته روش های دیگه ای هم هست
ولی بهترین از نظر من فوتوشاپ هست
باید آموزش های فوتوشاپ رو دیده سپس کمی طراحی دو بعدی کار کنید تا بتونید کاراکتر طراحی کنید
اما بهترین کار اینه که با یک تیم مشغول به کار شید که طراحی ها رو یک طراح حرفه ای انجام بده
موفق باشید

ممنون استاد که جواب دادین.من یه سوال دیگه داشتم اونم اینکه میشه از کاراکتر 3d در حالت دو بعدی یونیتی استفاده کرد مثل بازی inside که با یونیتی ساخته شده و کاراکترها هم فکر کنم سه بعدی باشن.          سپاس

پاسخ:

۱۱ خرداد ۹۶، ۱۱:۴۷
سلام خواهش می کنم
بله کافیه کاراکتر ها سه بعدی طراحی شوند و دوربین از دید دو بعدی نمایش بده بازی رو
موفق باشید

سلام اقای رجب زاده من میخوام بازی شوتر اول شخص بسازم اما توی این موندم که یونیتی میتونه گرافیک در حد کرایسیس رو پیدا و تحمل کنه ؟ یا انریل انجین در این ضمینه بهتره ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید چون من از بلوپرینت انریل ( با این که بصری هست و کد نویسی نداره خوشم نمیاد ترجیح میدم با C# کار کنم )
اگه میتونید یه اموزش جامع در باره این انجین ها بزارید استفاده کنیم
ممنون از تمام زحماتتون همه اموزش هاتونم تهیه کردم و کاملا با کیفیت و کوتاه و مفید هستن از نظر من کم کاستی نداره و واقعا قیمتهاش مناسبه اموزش های بلند و کم کیفیت انریل 160 هزار تومانه :l نمیدونم چی بگم
با این حال ممنونم از زحماتتون در این صنعت بزرگ

پاسخ:

۲ تیر ۹۶، ۰۰:۰۳
سلام فرشاد عزیز
 بله با یونیتی هم می تونید گرافیک های خیره کننده ایجاد کنید ولی باید تلاش کنید و به علمتون اضافه کنید
من تمرکزم روی یونیتی است و کار با دیگر انجین ها رو در ایران بی فایده می دونم
من تلاش زیادی می کنم بهترین دوره دست مخاطبین برسه ممنون از نظر شما 
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity


بسیار ممنونم
یه سوال داشتم اموزش خوبی برای ساخت کاکتر دوبعدی بهمراه انمیشن هاش در فوتوشاپ میشناسید که معرفی کنید ؟ ( توی گوگل سرچ کردم اما هم اینگلیسش هم فارسیش چیزای جالبی بنظر نمیومدن ) اگه میشه مثل اموزشای خدتون پر محتوا باشه :)

پاسخ:

۴ تیر ۹۶، ۱۲:۲۱
یلام فرشاد عزیز
خواهش می کنم
نه متاسفانه آموزشی نمی شناسم
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity


سلام و صبح بخیر
میخواستم بدونم برای هوش مصنویی دوبعدی هم از navmeshagent استفاده میشه ؟

پاسخ:

۱۶ تیر ۹۶، ۱۹:۱۰
سلام وقت بخیر
با روش هایی میشه استفاده کرد ولی من اصلا پیشنهاد نمیدم
و قطعا هوش مصنوعی دو بعدی رو باید خودتون برنامه نویسی کنید
به عنوان مثال در دوره جامع دو بعدی بهش پرداخته شده
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام دورهدو بعدیو من قبلا خریدم ولی شما توش مثلا به زامبی گفتیدکه فقط بره سمت چپ دیگه زامبی دنبال کاکتر نمیکنه 
یه سوال دیگه raycast 2D داریم یا همون ریکست خالی کار اونو هم انجام میده ؟ 

پاسخ:

۱۹ تیر ۹۶، ۱۵:۵۳
سلام فرشاد عزیز
در آموزش دو بعدی دستورات زیادی آموزش داده میشه
شما می تونید از ترکیب دستورات ساده هوش پیشرفته بسازید
سعی کنید کد ها رو مفهومی یاد بگیرید تا بتونید در روش های جدید استفاده کنید
بله ریکست دو بعدی هم داریم
و هوش رو می تونید با این روش هم پیاده کنید
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity


سلام خسته نباشید
میخواستم ببینم این آموزش برای اندرویده؟
اگه نیست میشه یه آموزش خوب در همین حد برا اندروید معرفی کنید؟

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۲۳:۱۳
سلام وقت بخیر
بله هم برای اندروید و هم برای کامپیوتر هست
در یونیتی تنها تفاوتی که بین اندروید و کامپیوتر در کد نویسی هست در ورودی هاست که در اندروید تاچ هست و در کامپیوتر کیبورد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

آها ممنون پاسخ دهیتون
یسوال دیگه هم پیش اومد واسم
اگه نیازه که ما افراد مبتدی قبل این آموزش آموزش دیگه ایی رو ببینید میشه معرفی کنید؟
ممنون

پاسخ:

۲۳ تیر ۹۶، ۰۹:۰۹
سلام سینا عزیز
ابتدا باید دوره جامع و رایگان که 61 قسمت هست رو مشاهده کنید
موفق باشید

سلام
شما تو آموزش گفتین از p30download دانلود کنیم
من قبل اینکه آموزشا رو ببینم
یونیتی رو از soft98 دان کردم
چون ورژنی که soft98 گذاشته بود 
5.6.1
بود اما اونی که p30download گذاشته بود 
5.6.0
بود حالا من میگم اگه Module هارو از p30download بگیرم اشکالی داره؟

پاسخ:

۲۹ تیر ۹۶، ۲۰:۰۷
سلام سینا عزیز
بله مشکل داره و حتما باید ماژول های همون نسخه رو دانلود کنید
ضمن این که 5.6.0 مشکلات زیادی داشت که شاید در 5.6.1 مرتفع کرده باشند
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

تو آموزش رایگانتون گفتید در مورد کامپایلر بگیم
از این به بعد من در این موارد اگه چیزی دونستم اینجا مطرح میکنم
ببینید چند نوع برنامه نویسی داریم
سطح بالا 
سطح میانی
سطح پایین 
سطح بالا جوریه که  قابل فهمه انسانه
یعنی مثل همین c که زبانش انگلیسی و میشه فهمید !  ولی کامپیوتر نمی‌فهمه اینو
میانی هم به انسان قابل فهمه هم برای کامپیوتر 
سطح پایین زبان کامپیوتره برا انسان  قابل فهم نیست اصطلاحا میگن باینری فقط از صفر و یک تشکیل شده ! 
برنامه ای که تو با  سطح بالا بنویسی 
برا کامپیوتر قابل فهم نیست و نیاز به ترجمه و تبدیل به سطح پایینو داره 
چیزی که این کارو می‌کنه کامپایلر !

پاسخ:

۳۰ تیر ۹۶، ۲۱:۵۲
سلام سینا عزیز
احسنت که پیگیری می کنید و این باعث میشه شما به سطح و اطلاعات بالایی در برنامه نویسی دست پیدا کنید
موفق باشید

سلام آموزش خوبیه لطفا به مطلب من هم سر بزنیدhttp://persiane.ir/Learning-to-build-video-games.html

پاسخ:

۵ مرداد ۹۶، ۱۱:۱۶
مچکر ، سعی کنید در مورد موارد جدید مطلب بنویسید
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام خسته نباشید.
من برای دانلود دوره روی گزینه (دانلود دوره) کلیک کردم. ولی صفحه ای که باز میشه میگه 
(صفحه مورد نظر شما یافت نشد) از شما ممنون می شم راهنمایی کنید.

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۶، ۲۳:۳۵
سلام بهنام عزیز
لینک اصلاح شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام. کیفیت صدا در پیشنمایش خوب نیست. در آموزشها هم همینه؟ کاش یک جلسه رو برای دانلود میگذاشتی ببینیم.

پاسخ:

۱ شهریور ۹۶، ۱۷:۱۷
سلام حسن عزیز
کیفیت صدا در بهترین حالت خودش قرار داره 
دانلود کنید چک کنید
در لینک آموزش در فرانش قسمت های رایگان قرار گرفته
می تونید با مطالع کامنت های کاربران از کیفیت دوره مطمئن بشید
موفق باشید 
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام اقای  رجب زاده خسته نباشید خیلی ممنون از اموزش خوبتون فقط یک درخواست داشتم اونم این بود که اگه میشه یک تخفیفی بدین برای خرید.
خیلی ممنون

پاسخ:

۶ شهریور ۹۶، ۰۰:۱۹
سلام مهدی عزیز
به زودی شرایط تخفیف اعلام میشه
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام چرا این دوره جزو تخفیف 60 درصد نشده؟

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۱:۰۸
سلام
فقط دوره های موجود در لرنینگ تی وی شامل این کد تخفیف بودند
موفق باشید
کانال تلگرام : @gameDevUnity

سلام استاد 
میخواستم بپرسم این پکیج برای چه پلتفرمی هست؟

پاسخ:

۳ ارديبهشت ۹۷، ۲۰:۴۸
سلام سیامک عزیز
در یونیتی فرقی ندارد که برای کامپیوتر کدنویسی می کنید یا اندروید
تنها تفاوت کوچک در ورودی ها هست
که برای اندروید تاچ هست و برای کامپیوتر کیبورد
موفق و مستدام باشید

سلام اقای رجب زاده عزیز
من این دوره اموزشی رو تهیه کردم و میتونم بگم کاملترین دوره ای هست که دیدم. واقعن خیلی قابل فهم روان توضیح میدین که واقعن لذت میبرم. واین تسلط فقط با تمرین و تمرین بدست میاد و به همه علاقه مندان توصیه میکنم واسه ارتقای دانش در بازیسازی و برنامه نویسی حتمن این مجموعه مفید رو تهیه کنن. در سایتهای خارجی باید خیلی بیشتر از اینها هزینه کنید تازه باز درک درستی پیدا نمیکنید. در مجموع تشکر میکنم از بابت زحمتی که برای این مجموعه کشیدین. با سپاس

پاسخ:

۲۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۸:۰۰
سلام مهدی عزیز
خواهش می کنم
ممنون که نظرتون رو کامل بیان کردید 
در قسمت نظرات سایت فرانش و دوره دو بعدی نظرتون رو قرار بدید تا در انتخاب سایر مخاطبین کمک کننده باشد
موفق و مستدام باشید

یا حسین بالای ۱۰۰قسمته؟🤤🤤فک کنم چند ماهی طول میکشه تا اینو ببینم🤣

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۶
سلام حسین عزیز
 آموزش سعی شده به بخش های مختلف با زمان های کوتاه تقسیم بندی، تا فرایند یادگیری سریع تر شود
لذا اگر تلاش مستمر و مداوم داشته باشید در زمان کوتاه تری می توانید به همه مفاهیم گفته شده در آموزش مسلط شوید
موفق و مستدام باشید

با سلام
من الان دارم اموزش های شما را دانلود می کنم و به امید خدا به زودی شروع می کنم
چیزی که برام خیلی جذاب است، اخلاق شما است. بسیار مودب، محترم، با انگیزه های زیبای ملی. با توضیحات دوستان مشخصه که فرد حرفه ای هم هستید

موید باشید

پاسخ:

۱۵ تیر ۹۷، ۱۰:۰۹
سلام رضا عزیز
ممنون از محبت شما
برای شما ارزوی موفقیت و پیشرفت روز افزون دارم
مستدام باشید

سلام 
من این پکیج آموزشی شما رو از سایت فرانش خریداری و دانلود کردم
سوالی که دارم اینه که سورس این پروژه هارو در اختیار ما نمیذارید ؟

پاسخ:

۲۰ فروردين ۹۸، ۱۰:۴۸
سلام محمد عزیز
در سایت آرت ها و اسکریپت ها برای دانلود قرار گرفته است
موفق باشید


سلام آقای رجب زاده ممنون بابت آموزشهاتون من آموزش جامع که در آ|ارات قرار دادید رو دیدم
اما میخام این آمزشو ازتون بخرم ولی وقتی میزنم روی لینک میگه آموزش پیدا نشد چشکار کنم راهنمایی کنین

پاسخ:

۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۲۶
سلام رضا عزیز
همکاری با فرانش به اتمام رسیده و تمام آموزش ها از سایت فرانش حذف شده است برای تهیه ایمیل دهد
developer9631@yahoo.com

سلام, میخواستم بدونم با دیدن این اموزش میشه با استفاده از کمی خلاقیت و دیدن چنتا آموزش دیگه, یک بازی استراتژیک ساخت؟ و اینکه آیا به تمامی مباحث 2 بعدی پرداخته شده؟

پاسخ:

۲۲ تیر ۹۸، ۱۸:۲۳
سلام علی عزیز
یونیتی یک دنیاست در دوره های مختلف سعی شده شرکت کننده با توابع و کلاس های مختلف آشنا شود
این که شما بتوانید بعد از دوره به ساخت چنین بازی برسید غیر ممکن نیست
در خصوص تمام مباحث دو بعدی، به نظر من چنین ادعایی درست نیست که اعلام کنم تمام مباحث پوشش داده شده است
اما دستورات و الگوریتم های زیادی بررسی شده است
دوره های متنوع به زودی منتشر می شود در کانال عضو شوید
@GameDevUnity
موفق و مستدام باشید

استاد کی به ما اموزش یونیتی را یاد میدهید

پاسخ:

۱۶ شهریور ۹۸، ۱۳:۲۴
سلام محمد عزیز
آموزش های یونیتی زیادی منتشر شده که از کانال قابل دانلود است
به زودی سایت راه اندازی می شود و تمام دوره ها درسایت قرار می گیرد
موفق باشید

سلام ایا پکج های پولی رو میشه رایگان دانلود کرد..در خبرنامه عضوشدم میشه برام ایمیل کنید

 

rasol001370@chmail.ir

 


سلام میخواستم بدونم از کجا میشه این دوره رو تهیه کرد هرچی میگردم چیزی پیدا نمیکنم. لطفا بگین چون خیلی از این دوره خوشم اومده


سلام آقای رجب زاده ..

میخواستم بدونم که قیمت این دوره چقدره؟؟

با سپاس از شما من یک سری از اموزش ها رو از کانال تلگرام برمیدارم عالی هستن

شما یک نمونه از بازی ساز حرفه ای هستید..


من برنامه رو کرک می کنم بعد ند روز اثر کرک می ره و بازم که می خوام کرک کنم نمیشه مشکل چیه خواهش می کنم کمکم کنید.


سلام برای خرید این دوره کجا باید برم؟

هرچی میگردم نیست!

لطفا سریع پاسخ بدین 

با سپاس

 


سلام من مبتدی ام

چه بسته ای پیشنهاد میکنید

رایگان باشه لطفا


سلام استاد خوبین

من قبلا از فرانش این آموزش شمارو خریده بودم

و الان میبینم باز اضافه شده قسمت های دیگه بهش

باید دوباره پول بپردازم بهم بدین اینارو؟

و اینکه استاد من ویژوال استودیو رو نصب کردم و متصلش کردم به یونیتی ولی هیچکدوم از توابع یونیتی رو نمیشناسه 

مثلا

Piblic

float int

و..

رو که میزنم خودش نمیاره

چیکار کنم؟


سلام من می خواستم دوره خریداری کنم ولی ایمیل میزنم جواب نمیدید

پاسخ:

۱۵ تیر ۰۲، ۲۱:۴۷
سلام
به زودی سایت راه اندازی و امکان تهیه فراهم می شود
در کانال تلگرام و وبلاگ اطلاع رسانی خواهد شد

  ببخشید پس دورهکی منتشر میشه

پس

پاسخ:

۹ آبان ۰۲، ۰۸:۴۳
با ایمیل در ارتباط باشید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات