آموزش خروجی گرفتن کم حجم اندروید در یونیتی

آموزش خروجی گرفتن کم حجم اندروید در یونیتی

اندازه فایل بازی شما مطمئنا در تعداد دانلود آن تاثیر می گذارد.

 

حجم بیش تر از 40 مگابایت معمولا یک نقطه منفی برای بازی به حساب می آید البته در بازی های شرکت های بازیسازی که با کیفیت و گرافیک بالا محصول را عرضه می کنند چنین نکته منفی ای وجود ندارد و کاربر درک این موضوع را دارد.

اما برای بازیساز های مستقل یونیتی این یک نکته مهم است ، بنابراین در این آموزش یونیتی نحوه خروجی گرفتن کم حجم اندروید در یونیتی را آموزش می بینید.

چگونه سایز apk را در یونیتی کاهش دهیم؟ مراحل زیر را انجام دهید :

 

به منوی Edit برید گزینه Project Settings و Player

سپس به زبانه ی Other Settings برید و تغییر زیر را انجام دهید.

 

گزینه Divice Filter را به روی AR Mv 7 قرار دهید.

 

 

تنظیمات Divice Filter  به شکل زیر در یک صحنه خالی یونیتی ، که خروجی اندروید بگیرید در حجم های 18.04 و 10.22 مگابایت خواهد بود.

 

 

اما این که Divice Filter در یونیتی چه کاری انجام می دهد ، جواب ساده ای دارد ؛ اندروید از 3 معماری پردازنده پشتیبانی می کند ARM و x86 intel و MIPS

اکثره گوشی های همراه از معماری ARM استفاده می کنند و دیگر نیازی نیست برای x86 هم تنظیم کنیم.

شما عزیزان می توانید از لینک های زیر به صفحه دیگر آموزش ها منتقل شوید. 

 پیاده سازی تاچ برای تمام سبک های بازی در یونیتی 

ساخت بازی شوتر اول شخص

 

 

 

۰ ۰ ۱۵ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۵)

سلام
آوزش هاتون خیلی خوبن
منتطر آموزش های بعدیتون هستم

پاسخ:

۱۳ تیر ۹۵، ۱۱:۰۹
سلام دوست عزیز
ممنون از نظرت ، آموش های جدید در حال ضبط هستند



با عرض سلام خدمت شما و عرض خسته نباشید و تشکر از آموزش های خوبتون
من یک بازی دو بعدی با استفاده از چند تا آموزش شما طرحی کردم و خروحی آندروید گرفتم بازی درگوشی نصی می کنم وقتی می خوام اجراش کنم به محض بالا آمدن بازی بسته میشه چ کارکنم طبق آموزش خروجی آندروید aa شما پیش رفتم
جالب اینه که یونیتی در قسمت کنسول هیچ خطایی نمی ده !
به نظرتون چ کارکنم ؟
باتشکر

پاسخ:

۸ مهر ۹۵، ۱۱:۲۶
سلام از فشرده بودن اسپرایت هایی که استفاده کردید مطمئن شید
در خروجی اندروید رو روی کم ترین شماره اندروید بزارید تا در اکثر دستگاه ها اجرا شه
در گوشی های ضعیف این اتفاق میفته
روی گوشی های مختلف تست کنید
موفق باشید

سلام
من اموزش های یونیتی نتعددی خریدم اما همشون به زبان انگلیسی بود
الان با شما و وبلاگتان اشنا شدم الان یک روزه پای وبلاگ هستم و مثل قحطی زده ها درحال استفاده هستم وبلاگتان مثل یک گنج است امید دوباره گرفتم.ممنونم

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۵، ۲۰:۴۱
سلام دوست خوب
خواهش می کنم
می تونی از اموزش جامع و زایگان استفاده کنی
لطفا با معرفی وبلاگ در گروه ها و انجمن های بازیسازی به شناخت دیگر عزیزان کمک کنید
موفق باشی

سلام.
من یک بازی ساختم ولی وقتی که خروجی میگیرم بازی sign نشده.
تمام مراحل رو هم درست رفتم.ممنون میشم پاسخ بدید.

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۴:۳۳
سلام
معمولا این مشکل برای دوستانی پیش میاد که فکر می کنند مراحل رو درست رفتند اما یک کاره کوچیک رو اگر جا بندازید این اتفاق میفته
یک مشکل دیگه هم اینه که دوستان از پکیج ها خروجی مستقیم می گیرند و پکیج رو می خوان به عنوان بازی منتشر کنند که بعضی پکیج ها این اجازه رو نمیدن
موفق باشید

اقا شما فوق العاده هستی دمت گرم

پاسخ:

۱۸ آبان ۹۵، ۰۹:۲۶
سلام سینا جان ممنون از نظرت و لطفتون
محبت کنید با قرار دادن لینک آموزش ها در گروه های تلگرام بازیسازی به گسترش این علم کمک کنید
موفق باشید

سلام
استاد یه سوال دارم ..کنترل فریک ورژن2 رو کجا گیر بیاریم تو یونیتی پولیه..ما که مستر کارت نداریم بخریم گفتین از پی سی دانلود بگیرین رفتم اصلا سایت هنگ کردهیچ سایت دیگه ای هم نداشت تو گوگل خیلی گشتم ولی پیداش نکردم لطفا لینک دانلودش رو اگه زحمتی نیست به ایمیلم بفرستین یا توی سایت قرار بدین
خسته نباشی بابت اموزشها..دستت درد نکنه خداقوت

پاسخ:

۲۴ آبان ۹۵، ۲۲:۲۰
سلام
در سایت فرانش لینک دانلود در قسمت دریافت فایل های پروژه قابل دانلود هست
پیدا نکردید اطلاع بدید 
خواهش می کنم ، موفق باشید

سلام اقای رجب زاده من از پروژه اندرویدم میخوام apk بگیرم میگه Android Sdk root در صورتی که من فایل support android رو ریختم برای یونیتی نمیدونم چشه

پاسخ:

۱۹ تیر ۹۶، ۱۵:۵۶
سلام فرشاد عزیز
قسمت خروجی اندروید رو مجدد با دقت مشاهده کنید
اگر کوچکترین ایرادی داشته باشید نمی تونید خروجی بگیرید
موفق باشید

سلام
set-up Android SDK path to make abdroid remote work 
میدونید این ارور واسه چیه ؟

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۶:۲۷
سلام فرشاد عزیز
فکر می کنم با یونیتی ریموت به مشکل خوردید
در این هشدار گفته مسیر اس دی کی رو بدید تا بتونید از یونیتی ریموت استفاده کنید
موفق باشید


سلام ممنون sdk رو از کجا دانلود کنم یا کلا اصلا این ارور رو چجوری حل کنم میشه یه لینکی برای اون اسدیکیش بدید و بگید چی کار کنم ممنونم

پاسخ:

۲۳ تیر ۹۶، ۰۸:۰۳
سلام وقت بخیر در قسمت های انتهایی دوره جامع و رایگان با عنوان آموزش خروجی اندروید توضیح دادم
موفق باشید

با سلام 
چگونه برای بازی کلید های مجازی بازی رو تعریف کنیم ؟
خروجی اندروید که میگیرم کلیدی برای حرکت ندارم 

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۷، ۱۳:۲۵
سلام بهمن عزیز
از این آموزش استفاده کنید : 


موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام ببخشید من یه بازی سه بعدی ساختم وقتی خروجی میگیرم و روی موبایل تست میکنم گرافیکش خیلی بد میشه و بازی لگ دار میشه 
من بازی رو روی ویندوز 8.1 ساختم و روی موبایل Huawei P9 Lite بازی رو تست میکنم لطفا جواب بدین ممنون میشم

پاسخ:

۲۶ ارديبهشت ۹۷، ۱۹:۱۸
سلام 
دلایل مختلفی وجود دارد که این مشکل اتفاق بیفتد
کتاب بهینه سازی را مطالعه کنید : 


موفق باشید

سلام فیلم اموزشی برای خروجی گرفتن اندروید می خواستم

پاسخ:

۱۸ شهریور ۹۸، ۱۰:۰۲
سلام علی عزیز
در دوره AA خروجی اندروید رو توضیح دادم
به زودی با راه اندازی سایت اس دی کی همگام شده با یونیتی برای دانلود قرار می گیرد
همچنین می توانید آموزش ها را از کانال پیگیری نمائید
موفق باشید

سلام خدمت استاد عزیز
استاد من به یک مشکل عجیب برخوردم لطفا راهنمایی کنید
نسخه یونتی 2018.3
من یک پروژه سبک جهت تست درست کردم چند عدد cubeبا یک عدد lightو به دوربین هم انمیشن دادم از روی cubeها رد بشه
فیزیک ندارند
باکس کلایدر ندارند
تاچ هم با کنترل فریک انجام دادم
https://imgurl.ir/uploads/t53205_.jpg
پروزه روی کامپیوتر روان اجرا میشه اما روی اندروید خروجی میگرم با لگ شدید مواجه میشم
میخواستم بدونم مشکل از چیه ؟ نسخه یونیتی یا تنظیمات خروجیم ؟

باتشکر

پاسخ:

۱۲ آبان ۹۸، ۰۸:۴۸
سلام سینا عزیز
دلایل مختلفی می تواند داشته باشد
و به این شکل امکان بررسی نیست
کیفیت گوشی هدف هم مهم است
موفق باشید

با سلام خدمت مدیر وبلاگ

با اجازه شما من مطلب شمارو کپی کردم و فرستادم توی گروهم البته با ذکر منبع وبلاگ شما

ممنون خیلی جذاب بودش


سلام خدمت استاد بزرگوار اقای رجب زاده ببخشید من یه بازی سه بعدی ساختم و بع  از حدودا یک هفته تحقیق در باره رفع اشکالات یونیتی و باگ هایی که برای خروجی اندروید داره و... خروجی رو گرفتم ولی وقتی میریزم روی گوشی یه خطا میده که من دیگه واقعا از گشتن خسته شدم میشه علت این خطا رو برام بگید چجوری رفعش کنم خطا اینه

unable to initialize the unity engine


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات