آموزش ساخت بازی حدس عدد در یونیتی

آموزش ساخت بازی حدس عدد در یونیتی

به نام خدا

 

با عرض سلام خدمت همه ی علاقه مندان ساخت و توسعه بازی های رایانه ای مخصوصا یونیتی کاران عزیز.

من امیرحسین رجب زاده، با دوره رایگان ساخت بازی حدس عدد در انجین یونیتی در خدمت شما هستم.

 

 

 

در این دوره ی آموزش نحوه ی تعامل برقرار کردن بین سیستم UI جدید یونیتی و اسکریپت را فرا خواهید گرفت.

 

قبل از هر کاری به همه عزیزان پیشنهاد میدهم حتما کلیپ معرفی آموزش را مشاهده کنند. (مدت زمان: ۱ دقیقه و ۲۹ ثانیه)

 

لینک دانلود : ساخت بازی حدس عدد در یونیتی

 

همچنین شما عزیزان می توانید از آموزش منحصر به فرد ساخت بازی شوتر در یونیتی ، استفاده کنید.

۰ ۰ ۷ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۷)

سلام
اول ی تشکر کنم ازتون آموزشاتون خیلی عالیه
دوم من ی مشکلی داشتم من از unity 4.6 استفاده میکنم بخاطر اندروید
مشکل من اینه که unity من canvas scaler script نداره باید چیکار کنم

http://uupload.ir/files/yla_2016-08-12_12-05-40.jpg

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۱۲:۲۸
سلام دوست خوب
خواهش می کنم
راستش من با یونیتی 4.6 زیاد کار نکردم نمی دونم چرا ندارید شاید نسخه یونیتی درست نصب یا کرک نشده
به هر حال بهتره از نسخه بالاتر استفاده کنید مثلا اگر الان 4.6.2 دارید 4.6.7 رو نصب کنید
اعداد رو همین طوری گفتم برید ببنید بالا ترین نسخه 4 چنده نصبش کنید
موفق باشی

امکانش هست اون script برام بفرستید چون فعلا امکلنشو ندارم یونتیمو ارتقاع بدم
خیلی لازمش دارم

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۲۰:۰۱
سلام دوست خوب
نه متاسفانه امکان ارسال نیست چون یونیتی اجازه نمید به این اسکریپت دسترسی داشته باشیم
موفق باشی


سلام خسته نباشین ببخشید نحوه ساخت پترن در یونیتی میخواستیم مثل بازی کلمات هست که مثلا تعدادی کلمات را با پترن به هم وصل میکنه

پاسخ:

۲ خرداد ۹۷، ۲۱:۰۳
سلام پرهام عزیز
برای پیاده سازی ایده هاتون در یونیتی باید به توابع و کلاس های یونیتی مسلط شوید
ابتدا دوره های آموزشی را مشاهده نمائید به امید خدا بعد از رسسیدن به سطح مطلوب در یونیتی می توانید ایده های خود را عملی کنید
موفق و مستدام باشید

اگه میتونید آموزش بذارید هزینه اش پرداخت میکنم

پاسخ:

۳ خرداد ۹۷، ۲۱:۰۲
سلام پرهام عزیز
برای این موضوع با ایمیل در ارتباط باشید

Developer9631@yahoo.com

سلام من یه بازی حدس کلمه ساختم و میخوام وقتی کاربر از مرحله ای امتیاز گرفت و اون مرحله رو تموم کرد ، و وقتی بخواد دوباره اون مرحله رو بازی کنه دیگه امتیازی بهش تعلق نگیره

مرسی

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۱۷
سلام آرمان عزیز
این موضوع را با PlayerPrefs می توانید مدیریت کنید
در دوره جامع دوبعدی آموزش کار با این کلاس گفته شده است : 

موفق و مستدام باشید.

سلام چطوری امتیاز های دوتا سین رو جمع کنم بعد توی سین دیگهای داخل تکست بزارم یعنی امتیاز مرحله اول رو با مرحله دوم جمع کنه و وارد تکست در سین دیگه کنه

پاسخ:

۲۴ خرداد ۹۷، ۲۱:۲۳
سلام مهراد عزیز
در لینک زیر نمونه کد ایجاد شده را آپلود کردم و کامنت گذاری شده است
دقت کنید به دو PlayerPrefs نیاز داریم یکی برای ارسال امتیاز از دیگر صحنه ها  و دیگری برای نگهداری امتیاز فعلی و جمع با امتیاز ارسالی
به اسکریپت دقت کرده و کامل تحلیل کنید
ضمن این که می توانید از پترن سینگلتون (singleton ) هم استفاده کنید
موفق و مستدام باشید




من میخوام اموزش ساخت بازی حدس عدد رو دانلود کنم چجوری دانلودش کنم

پاسخ:

۱۲ آبان ۹۸، ۰۹:۳۹
سلام امیر محمد عزیز
در لینک زیر قرار دارد


کلیک کنید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات