آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی (فارسی ، جامع و کامل )

آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی (فارسی ، جامع و کامل )

به نام خدا

 <پست ثابت>

سلام عرض می کنم خدمت همه ی علاقه مندان به ساخت و توسعه بازی های رایانه ای.

امیرحسین رجب زاده هستم و با دوره ساخت بازی اول شخص در یونیتی در خدمت شما هستم.

 


به جرات می توانم اعلام کنم شما شاهد جامع ترین و کامل ترین آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی هستید،

 

حتی در میان سایت های خارجی هم چنین دوره ای رو مشاهده نمی کنید، در این دوره تمام منطق بازی از صفر تا صد اسکریپت نویسی شده و از هیچ پکیجی استفاده نمیشود. 

زبان برنامه نویسی سی شارپ و مدت زمان آموزش در حدود ۷ ساعت (۶ ساعت و ۲۰ دقیقه) می باشد.

 در سه فصل (۳۶ جلسه)، تمامی موارد مورد نیاز برای ساخت بازی شوتر اول شخص را فرا خواهید گرفت.

دوستان عزیز حتما کلیپ معرفی آموزش رو مشاهده کنید تا از محتویات آموزش مطلع شوید (کم حجم و کوتاه، ۳ دقیقه)

 

دانلود رایگان از کانال تلگرام

۲ ۰ ۱۴۷ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۴۷)

سلام یه سوال توی این پک خود یونیتی و مدل اون اسلحه ها و آدم هایی که استفاده می کنید هست؟؟
اگه نیست وقتی خریدم کردم برام مدل ها رو میفرستی؟؟

پاسخ:

۳۰ تیر ۹۵، ۲۲:۰۴
سلام دوست خوب 
بله تمام فایل های پروژه از جمله مدل دست و همه مواردی که استفاده شده در اختیار شما قرار می گیره
و البته هر سوالی هم براتون پیش بیاد پاسخگو هستم
موفق باشی


سلام.
یه سوال دیگه.
 توی آموزش ها نحوه خروجی گرفتن و هم آوزش میدید؟؟؟

پاسخ:

۳۱ تیر ۹۵، ۰۹:۳۰
سلام دوست عزیز
 در این آموزش نحوه خروجی آموزش داده نشده
اما در آموزش ساخت بازی aa در یونیتی هم خروجی اندروید و هم کامپیوتر آموزش داده شده


سلام . برای اینکه یک بازی اندرویدی بسازیم چه نکاتی رو باید رعایت کنیم تا بازی روی دیوایس های مختلف خوب کار کنه و گیر نکنه ( لگ نداشته باشه ) و سرعتش بالا باشه . آیا ترفندی در این رابطه وجود داره؟ ممنون از پشتیبانی خوبتون

پاسخ:

۱۷ شهریور ۹۵، ۱۸:۴۹
سلام دوست خوب اگر بازی سه بعدی هست مدل های شما باید لوپولی باشند
اگر دو بعدی هست اسپرایت های شما باید تا حد ممکن فشرده باشند
مواردی هم در کد نویسی هست که در دوره های مختلف آموزش داده شده

اگر از نور در بازی استفاده می کنید حتما باید لایت مپ بگیرید
موفق باشید

سلام ممنون از راهنماییتون . دو تا سوال دیگه دارم که ممنون میشم جواب کامل بدید . اول اینکه آیا باکس کلایدر ها بر روی سرعت بازی تاثیر میگذارند؟ در کلایدر گذاری یک آبجکت مثل خانه بهتر است از باکس کلایدر ها استفاده کنیم و یا از مش کلایدر ها . دوم اینکه آیا برای نور خورشید نیز باید از لایت مپ ها استفاده کنیم و آیا یک لایت نیز از سرعت بازی کم میکند؟

پاسخ:

۲۰ شهریور ۹۵، ۱۵:۳۱
سلام بله شما باید تا حد امکان از فیزیک در بازی تون استفاده نکنید
کلایدر ها وظیفه محاسبه برخورد ها را دارند اگر از مش کلایدر استفاده کنید باره زیادی به پردازش بازی اضافه می کنید
برای یک جسمی مثل خانه مسلما بهتر است که از باکس کلایدر و کلایدر های هندسی اولیه استفاده کنید
حتی برای شکل های پیچیده هم استفاده از مش کلایدر توصیه نمیشه
برای نور خورشید اجسام غیر قابل حرکت را استاتیک کنید و لایت مپ بگیرید ، اجسام متحرک را نمیشه لایت مپ گرفت
یک لایت رو بستگی داره چجوری به کار بگیرید در تست هایی که از بازی می گیرید ببینید به روی بازی تاثیر گذار هست یا خیر
موفق باشید

سلام استادمن با اینکه از مدل های لوپلی استفاده میکنم ولی باز هم بازی لگ داره . دلیلش چی میتونه باشه لطفا کمکم کنید . در ضمن من بازیم رو روی s3 تست میکنم و بازی کمی لگ داره

پاسخ:

۲۳ شهریور ۹۵، ۱۶:۲۶
سلام بازی سه بعدی رو با یونیتی 4.6 خروجی بگرید 
نسخه ها یونیتی 5 مشکل دارن و فعلا برای ساخت بازی دو بعدی مناسب هستند
در ضمن استفاده از نور ها و مدل های بی کیفیت این مشکل ها رو به وجود میاره موفق باشید

در ضمن استاد بازی من سه بعدی هست . اگر کمکم کنید خیلی ممنون میشم .

پاسخ:

۲۳ شهریور ۹۵، ۱۶:۲۶
در کامنت قبلی پاسخ داده شد 
موفق باشی

سلامی دوباره اگه شما این آموزش شوتر اول شخص رو به ما رایگان بدی من یه چند گروه رو میشناسم که به این آموزش محتاجن اما آدرس سایت شما رو ندارن و من لینک سایت رو میدم بهشون یه 20 یا 30  نفر هستند به من رایگان  بدی من لینکو میدم به اونا که ازت پولی بخرن

پاسخ:

۶ مهر ۹۵، ۱۶:۲۹
سلام دوست عزیز
نه امکان رایگان نیست 
موفق باشی

اگه قبول میکنی بیا تو ایمیلم بگو من کلی برنامه نویس میشناسم که از این آموزشا میخواد ولی یا گرونه یا پیدا نمیکنن حالا خود دانی اونا واسه یه پروژه بدجوری به این نیاز دارن

پاسخ:

۶ مهر ۹۵، ۱۸:۲۶
دوست عزیز برای ضبط این دوره ها زحمت زیادی کشیده شده
علاوه بر این که شما با کیفت ترین سطح آموزش می بینید
قیمت دوره به صورتی است که همه عزیزان با هر توان مالی بتونن تهیه کنند
اگر می خواید این علم در کشور پیشرفت کنه باید قدر دان کسانی باشید که برای گسترش این دانش زحمت می کشن
واقعا تاسف داره که شما در ازای دادن رایگان آموزش حاضر به معرفی میشید!
این همه آموزش با کیفیت رایگانی که از من انتشار یافته مشاهده نکردید!
در نهایت امیدوارم تفکر عزیزانی مثل شما عوض شه
بدرود

سلام و خسته نباشید من شوتر اول شخص رو گرفتم اما پک کاراکت اول شخص رو نداشت میشه اون رو هم برای دانلود بزارید 

پاسخ:

۱۲ مهر ۹۵، ۱۵:۰۰
سلام دوست عزیز بعد از خرید لینک دانلود پروژه در اختیارتون قرار می گیره ، اگر به هر دلیلی دانلود نکردید ، اطلاعات خرید ثبت هست
در سایت لرنینگ تی وی اعلام کنید به لینک دانلودتون میفرستن 
موفق باشید

مندانلود کردم اما پکیچ first p c کارکتر اول شخص نبود

پاسخ:

۱۲ مهر ۹۵، ۲۰:۰۱
سلام دوست خوب 
اشتباه می کنید تمام فایل ها در پروژه قرار داره
می تونید در لرنینگ تی وی درخواست بدید دوباره براتون ارسال شه
موفق باشید

ممنون

پاسخ:

۱۳ مهر ۹۵، ۰۵:۳۱
خواهش می کنم 
 

سلام من نظری داشتم درمورد وبلاگت که قالب بدی داره البته این نظره منه اگه خواستی میتونم یه قالب خوب برات طراحی کنم البته جسارت نکرده باشم @erfan00pooya
فقط تلگرام 

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۵، ۱۸:۱۶
سلام دوست عزیز
می دونم قالب وبلاگ خوب نیست
در آینده درستش می کنم
موفق باشی

سلام آیا تو ویدیوی شما آموزش ساخت منوی شروع بازی وجود داره؟؟

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۵، ۲۰:۴۰
سلام دوست خوب 
درست کرد منو از کارهای ابتدایی است در آموزش نحوه کار با یوآی وجود داره
موفق باشی

سلام من عضو خبرنامه شدم کی باسم لینکارو میفرستید؟

پاسخ:

۲۴ مهر ۹۵، ۱۹:۰۵
سلام دوست عزیز
لینک ها فرستاده شد
موفق باشید

سلامی دوباره 
اقای رجب زاده میگم در این بازی دو بعدی aa تمام کارهیی که در  بازی های دو بعدی انجام میدن رو داده شده؟  یعنی میتونم با استفاده از اون اموزش بازی های advanture بسازم؟من قسطم ساخت بازیهای advanture مثل حریم یا دزد بی مزد هستش که وقعا خیلی مخاطب داره ازتون میخوام اموزش ساخت بازی های advanture رو بزارید اخه هیچجا نیست ممنون از شما 

پاسخ:

۲۵ مهر ۹۵، ۰۰:۰۴
سلام نه در آموزش ساخت بازی aa تمرکزمون روی برنامه نویسی و پیاده سازی این سبک بازی است و الگوریتم های ساخت بازی ماجراجویی رو پیاده نمی کنیم
در واقع من دوره ها رو طوری برنامه ریزی ضبط می کنم که اگر کاربران تمام دوره ها رو تهیه کنن به اطلاعات بسیار زیادی از برنامه نویسی در یونیتی برسند
بازی حریم و دزد بی مزد اصلا با یونیتی ساخته نشدن و برنامه نویسی بسیار ساده ای دارند 
اموزشی که من احتمالا تا آخره ماه آینده انتشار بدم نحوه ساخت بازی به سبک the Silant age و 41148 هست که هر دو با یونیتی ساخته شدند
می تونید با دنبال کردن آموزش های من توانایی برنامه نویسیتون رو به سرعت افزایش بدید
موفق باشید

سلام کو آموزش شما هوش مصنوعی دشمن با تفنگ وجود دارد
؟؟؟؟

پاسخ:

۲۶ مهر ۹۵، ۱۰:۲۱
سلام دوست عزیز
در دو دوره آموزشی شما موارد بسیار زیادی از سصاخت بازی شوتر رو یاد می گیرید
هپش مصنوعی که در این دوره ها آموزش می بینید در دوره اول می تونید به جای این که ضربه زدن دشمنان رو شبیه سازی کنید
بگید اگر به فاصله ای از کاراکتر رسیدن شلیک کنند
نحوه شلیکشون رو  هم با LineCast ایجاد کنید که در دوره دوم یک هوش مصنوعی پیشرفته برای اسلحه نوشتیم و لاینکست رو آموزش دادیم
در آینده دوره سوم که هوش مصنوعی پیشرفته است آموزش داده میشه




منم منظورم 41148 هم بود در هر صورت ممنون و واقعا بهترین مدرسید و بدون منو من و یا هیچ غلطی ساده و راحت اموزش میدید من تا جایی که سعی کنم سایت شمارو تبلیغ میکنم D-:

پاسخ:

۲۶ مهر ۹۵، ۱۵:۴۱
سلام خواهش می کنم لطف دارید
ممنون میشم در تمام گروه های تلگرام بازیسازی لینک وبلاگ و آموزش های من رو قرار بدید
ضمن این که لطف کنید به تمام دوره های من که در سایت فرانش عضوشون هستید 5 امتیاز بدید
مچکر ، موفق باشید

بله حتما و یه درخواست دیگه داشتم که اگر شما اموزش ساخت بازی advanture رو گزاشتید نمونه های کارکترشم بزارید برای دانلود تا لارم نساشه خودمون طراحی کنیم 

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۱۱:۵۴
بله دوست خوب کاراکتر در اختیارتون قرار می گیره


دوره سوم توی سال 95 ساخته میشه؟؟؟؟

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۰۵:۰۷
سلام
سعی ام اینه به امیده خدا  اگر عمر و توفیق بود تا انتهای امسال دوره سوم هم ضبط شه

البته برای شما آرزوی موفقیت و سلامتی میکنم و امیدوارم بتونید از این آموزش های کاربردی بگذارید

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۰۵:۰۸
ممنون ، امیدوارم شما هم سالم و سلامت باشید
موفق باشید

ببشخید آیا شما هوش مصنوعی یار خودی را بلدید اگرهستید میشود مرا یاری دهید

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۱۹:۰۰
دوست عزیز اگر فرصت شد در یک دوره ، آموزش داده میشه
موفق باشید

ببخشید ولی اصلا درست نیست یک همچین کاری با یک نفر انجام دهید من از شما بعنوان یک معلم پرسشی کردم ولی شما با این تندی و البته بی تو جهی پاسخ دادید 

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۱۹:۴۲
دوست عزیز کدوم تندی؟!

مشکل شما عزیزان اینه که عجله می کنید و مراحل رو به ترتیب پیش نمیرید
شما ابتدا باید دوره جامع و رایگان رو به اتمام برسونید سپس دوره های شوتر رو تهیه کنید
اگر هوش مصنوعی دو بعدی مد نظر شماست دوره دو بعدی در حال ضبط هست
دوست خوب راهنمایی که شما می خوای خودش یک دوره اموزشی است و در کامنت نمیشه پاسخ داد
بهتره در ساخت بازی عجله نکنید 
و دوره جامع و رایگان رو که تموم کردید بسته به نیازتون دوره های دیگرو تهیه کنید
موفق باشید

نه من منظورم هوش مصنوعی 3d هست

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۲۰:۱۲
به گفته های پاسخ قبلی عمل کنید
موفق باشید

میشه کدشو برام بفرستین لطفا 

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۲۰:۳۰
دوست عزیز به شما گفتم که این موضوع در کامنت قابل ارسال نیست
باید دوره ها رو تهیه کنید
موفق باشید

اما در هیچ کدوم از آموزش های شما نیست 

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۲۱:۲۶
شما اگر دوره های قبلی رو نگذرونی اون دوره هم به دردتون نمی خوره!
باید به یونیتی مسلط بشید تا در اون دوره که هوش مصنوعی پیشرفته بررسی میشه به مشکل نخورید

هوش مصنوعی یار خودی و دشمن تا آخر سال آماده میشه؟؟؟؟

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۲۳:۱۶
تاریخش مشخص نیست دوست خوب

این آموزش ها رو لطفا تا آخر سال رایگان آماده کنید

پاسخ:

۲۷ مهر ۹۵، ۲۳:۱۸
برای ضبط و تدوین این آموزش ها زحمت زیادی کشیده میشه
وقت، عمر و انرژی زیادی گرفته میشه
لذا بعضی آموزش ها غیر رایگان هست
قیمت آموزش ها طوری در نظر گرفته میشه که تمام افراد جامعه بتونن تهیه کنن
موفق باشید

شما میگید برای هوش مصنوعی یار از چه قابلیتی هایی استعاده کنم؟؟ 

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۰۸:۰۵
ابتدا باید برنامه نویسی تون رو به سطح بالایی برسونید
سپس کمی به انگلیس مسلط بشید برای این که باید بعضی مشکلاتون رو از سایت های انگلیسی زبان حل کنید
می تونید با ریکست و vector3.Distance و سایر توابع الگوریتم های مورده نیازتون رو پیاده سازی کنید

سلام میخواستم بدونم که توی این دوره یا دوره بعد ساخت منو و مرحله رو گزاشتید؟ اخه تو اموزش رایگانه نبود منظورم اینه که مثلا مرحله یک تموم شد بره رو دو یا از منو مرحله رو انتخاب کنیو این چیزا؟

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۰۸:۰۸
سلام دوست خوب
واقعا جزء ساده ترین کارهاست کافی یک دکمه طراحی کنید و با استفاده از دستور Application.loadLevel اسم صحنه مورده نظرتون رو لود کنید
به زودی یک دوره جامع برای کار با Ui یونیتی و منو های مختلف شروع به ضبط میشه
البته در دوره اول شوتر با UI کار می کنیم
موفق باشید

سلام ازتون خواهش میکنم یه اموزش متنی بررای این مورد بنویسید هم برای منو و هم برای اینکه مثلا تا یکجای مرحله رفتی یا تا چچند دقیقه تو یک مرحله واسشادی و همینطور تا یچیزی رو برداشتی مرحله تموم بشه یا ببازی یا ببری که در صورت باخت بیای مرحله قبل ممنون 

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۱۰:۵۱
سلام چند تا از دوره ها رو که ببینید
یواش ، یواش این موارد رو یاد می گیرید پیشنهاد میدم دوره های من رو دنبال کنید همه این موارد رو یاد می گیرید
موفق باشی

یکی از این سایت های خوب خارجی را نام میبرید

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۱۲:۲۱
udemy 
بعضی وقت هایم باید در فروم های یونیتی مشکلاتت رو سرچ کنی یا در یوتیوب یا ....
ببین تا به یک حدی از یونیتی نرسیدی سراغ آموزش خارجی نر بیش تر نا امید و گمراه میشی
موفق باشی

61 تارو دنبال کردم الانم دوره اولو گرفتم دارم میبینم ولی تاحالا اسمی از اینا نبرده من ازتون منوی کامل میخوام که تنظیماتم داشته باشه و بتونه تنظیمات گرافیکی یا تاچی و یا .... رو انجام بده که فکر نکنم تا اخر این دوره هم باشش پس یا لطفا خودتون بگید یا یه ساایتی یا pdf ی رو معرفی کنید ممنون

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۱۶:۱۳
آموزش حرفه ای کار با یوآی در یونیتی رو منتشر می کنم
ولی تا اون روز می تونی از این کتاب استفاده کنی ،  البته سطحش مبتدی است ولی خوبه
یک کتاب دیگه هم هست که مخصوص یوآی هست به نظرم مطالعش خالی از لطف نیست

سلام
من الان در حال اموزش دوره دوم هتم یه مشکل دارم و اونم اینه که وقتی انیمیشن رو میدم و اسکریپتو کامل مینویسم (دقیق دقیق نوشتم و همه جاهارو اینه اموزش پیشرفتم) وقتی تیر میزنم  تا نصفه انیمشین میره و صحنه استوپ میشه و یه اروری اون پایین میده اینم عکسش
http://uupload.ir/viewer.php?file=8tl8_untitled.png
بازم میگم 5 بار از قسمت 1 تا 3 دیدم و حتی کوچیکترین جاییرو اشتباه نرفتم میشه بگید این مشکل از کجاست؟

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۱۶:۱۸
سلام این دوره اول شوتر هست
خوشحالم که تونستی مراحل رو درست پیش بری
این مشکل در آموزش بهش اشاره شده ببین قسمتی که در مورد Event ها در انیمیشن توضیح میدم
به ارور دقت کن گفته شما یک Event دارید که از اون استفاده نکردید و نسبت ندادید
به انیمیشن Rig_Handgun باید بری و اونت مربوطه رو پاک کنی Event در واقع تعامل بین اسکریپت و انیمیشن بر قرار می کنه که شما باید یک تابع با سطح دسترسی عمومی در کد تعریف کنی سپس در اونت مورده نظر فراخوانیش کنی
پس به انیمیشن برو و Event رو پاک کن در همین دوره به این ارور اشاره کردم و توضیح دادمش
موفق باشی

سلامی دوباره ممنون ای کاش نگاه قسمت بعدیش  میکردم اخه یساعت هی نگاه میکردم این مشکل از کجاس و اینکه ازتون خواهشی دارم که یه چنتا پکیج دیگه بزار باسه شوتر که تفنگای بیشتر مپای بیشتر و دشمنان بیشتری داشته باشه ویا سایتی رایگانو معرفی کنید که پکیج های یونیتی رو بزاره ممنون 

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۲۲:۲۵
سلام ، عب نداره دوست خوب این اشتباتون باعث شد موضوع در ذهنتون تثبیت شه
از سایت یونیتی پکیج می تونید پکیج های زیادی دریافت کنید ولی باید کمی بگردید
http://unitypackage.ir/
خواهش می کنم
موفق باشید


سلام میشه سوالامو اینجا مطرع کنم؟ پر حرفی نمیشه؟
اگه نمیشه ی سوال دارم هنگام زوم تو تفنگ یهو زوم میشه و من میخوام حالت نرم بره رو زوم مثه زومی که تو filed of view توضیح دادید چیکارش کنم؟

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۲۲:۲۷
سلام دوست خوب
سوالاتون رو در پرسش و پاسخ مطرح کنید
در دوره جامع و رایگان روش این کار آموزش داده شده
با استفاده از متد Lerp می تونید این کار رو انجام بدید
موفق باشید

نه من منظورم تفنگ هستش گفتم مثل فیلد اف ویو نرم بره تو اون قسمت فقط مال فیلد اف ویو رو گفتید ولی مال زوم تفنگ رو نگفتید 

پاسخ:

۲۹ مهر ۹۵، ۲۳:۳۸
برای زوم تفنگ در یونیتی از دوربین استفاده می کنیم
بهتون پیشنهاد میدم دوره های شوتر رو تهیه کنید تا درکش براتون بهتر شه
موفق باشید

سلام ببخشید برای بهینه سازی و کم کردن حجم بازی و خروجی نهایی چه قدر میگیرید انجام بدید ؟؟؟

پاسخ:

۱ آبان ۹۵، ۲۲:۰۱
سلام دوست خوب بهینه سازی بازی فقط به مدل هاس استفاده شده
و تکسچرهایی که استفاده می کنید بر می گرده
در اصل مهم ترین موضوع همینه
برخی موارد دیگه هم هست اما برای کارهای که بچه ها به صورت مستقل انجام میدن مهم ترین موضوع همینه
موفق باشید

الان بنده چه کنم ؟؟؟ حمشون کم بشه

پاسخ:

۳ آبان ۹۵، ۰۵:۰۴
سلام این اموزش رو آقای رنجبران ضبط کردند ، مشاهده کنید
موفق باشید
http://s9.picofile.com/file/8271532042/Unity5_Size.mp4.html

واقعا ممنون این آموزش خیلی به من کمک کرد لطفا اگه میشه سایت آقای رنجبران رو بدید تا بتونم بقیه آموزش های ایشون رو دانلود کنم با تشکر فراوان ؛)

بعد یک سوال دیگه من آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص شما رو تهیه کردم و یک مشکلی دارم اونم این هست که راداری که شما ساختید خیلی ساده است چطوری میتونم دوربینم رو مثل دایره کنم ؟؟؟؟

باز هم « با تشکر فراوان ؛) »

پاسخ:

۳ آبان ۹۵، ۲۱:۰۲
سلام
خواهش می کنم
در انجمن یونیتی و فروم سایت مصطفی تری دی آموزشاشون رو قرار میدن
برای ساخت رادار حرفه ای بهترین راه استفاده از پکیج هست که خوده آقای رنجبران اموزش داره ولی باید در فروم ها بگردی پیدا کنی
در آینده شاید یک آموزش دادم 
لطف کنید با معرفی وبلاگ در گروه های تلگرام بازیسازی به پیشرفت این علم کمک کنید
موفق باشید

سلام من اموزش رو خریداری کردم فقط اون دشمن ها شمشیر دارن برای اینکه بخوام قابلین شوتینگ بش اضافه کنم چی باید کنم میشه راهنمایی کنید 
ای دی تلگرامم در صورت نیاز
@pcgamerz

پاسخ:

۴ آبان ۹۵، ۰۸:۵۵
می تونید دشمن های خودتون که اسلحه دارند رو وارد کنید سپس زمانی که به فاصله مورده نظر شما رسیدند 
با استفاده از Physics.LineCast از نوک اسلحه آن ها به طرف کاراکتر شلیک کنید
در دوره دوم به طور حرفه ای کار با LineCast آموزش داده شده
البته در دوره سوم شوتر سراغ هوش مصنوعی پیشرفته و این موارد خواهیم رفت
موفق باشید

خوب یه لینک بدید که توش آموزش های آقای رنجبران باشه من هر چی گشتم نبود و از همه مهم تر آموزش ساخت رادار ایشون رو بدید با تشکر

پاسخ:

۴ آبان ۹۵، ۱۵:۵۰
سلام
من هم مثل شما باید کلی بگردم آموزش های ایشون نظم و ترتیبی نداره
http://mostafa3d.com/forum?func=view&catid=45&id=105376
لینک یکی از اموزشاشون رو گذاشتم در انجمن بگردید به نام aliyerdone می تونید پیدا کنید
در انجمن مصطفی تری دی آموزشاشون رو بهتر می تونید پیدا کنید
موفق باشید

ببخشید پکیج هوش مصنوعی دشمن سراغ ندارید در مورد بازی های تفنگی منظورمه
اگه دارید لطفا لینک دانلود قرار بدید خیلی خیلی ممنون

پاسخ:

۷ آبان ۹۵، ۱۰:۱۲
سلام دوست خوب پکیج هایی هست
ولی من سراغ ندارم چون موافق کار با پکیج در این موارد نیستم
موفق باشید

سلام ببخشید میشه بگید چجوری برای زمینی که میسازم در یونیتی تم یا رنگ بزارم نمیشه هر کار میکنم در ادید تستر میرم نمیشه نمیدونم چرا مثلا چجوری میشه ادم ساخت و رنگی کرد اگه از این اموزشای اولیه بزارید ممنون میشم.

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۱:۰۵
سلام دوست عزیز
برای زمین اگر از سیستم یونیتی استفاده می کنید باید متریال دهی و تکسچر دهی کنید
که در گزینه ها مشخص هست کمی کار کنید متوجه میشید
اما از اونجایی که می گید چطور آدم بسازم و رنگیش کنم معلومه تازه وارد این عرصه شدید
برای مدل سازی باید از نرم افزار های تردی مکس ، مایا یا بلندر استفاده کنید و آدم خود رو طراحی کرده سپس متریال و تکسچر دهی کنید
کمی در گوگل تحقیق کنید
موفق باشید

سلام خسته نباشید
ببخشید این دوره جدیدتون کی قراره بیاد راجب بازی های دو بعدی و معمایی؟
ما خیلی وقته منتظر آموزش شماییم
ممنون میشم اگر یه سرچ راجب بازی اکتاو بزنید octave تو یوتیوب و یه سری مساعل ریز توی اون هست و اموزش بدید اععم از حرکت کردن کاراکتر و چیزای دیگه

پاسخ:

۲۵ آبان ۹۵، ۱۶:۳۴
سلام دوره جامع دو بعدی تا هفته آینده ضبطش به اتمام می رسه تا حالا نزدیک به 100 قسمت ضبط شده
بازی ماجراجویی دو بعدی هم بلافاصله بعد از این دوره شروع میشه
در هفته آینده اختمالا منتشر میشه 
حتما کاربران عزیز اطلاع دارند این تاخیر برای دقت من در ارائه بهترین و کامل ترین آموزش هست
بازی که فرمودید خیلی جاله و دقیقا سبک ماجراجویی است که آموزش داده میشه
موفق باشید

و اینکه دوره دو بعدی منتشر شه
ایشالا  تا کی دوره ماجراجویی قرار داده میشه؟ یعنی خیلی طول میکشه یا خیر؟
بله صد در صر حق با شماست خیلی خوب و رون آموزش میدید شما

پاسخ:

۲۶ آبان ۹۵، ۰۹:۲۵
سلام
تا انتهای آذر به امیده خدا منتشر میشه
تشکر ، موفق باشید

ما هنوز متتظریم استاد ما کسی رو نداریم که اموزش درست حسابی قرار بده

اموزش شوتر اول شخصتونم نصفه و نیمه مونده  کلا ما فقط منتظریم استاد یه فکری به حال ما بکنید

پاسخ:

۳۰ آبان ۹۵، ۱۶:۱۷
سلام ، ممنون از لطفتون
دو دوره شوتر کامل و جامع هست نکته ای نمونده در دوره سوم می خوام رو مباحث پیشرفته هوش مصنوعی کار کنم
دوره جامع دو بعدی تا آخر هفته برای انتشار ارسال میشه
موفق باشید


تو آموزشا در مورد وارد کردن دشمن بحث شده یا خیر؟

پاسخ:

۳۰ آبان ۹۵، ۲۲:۴۶
سلام
در دوره اول دشمنان رو وارد می کنیم پیش نمایش ها رو مشاهده کنید
موفق باشید

استاد ببخشید من توی قسمت 4 توی قسمت destoy به مشکل خوردم
http://s8.picofile.com/file/8275656384/sn.PNG
یه نگاهی میشه بندازین؟

پاسخ:

۲ آذر ۹۵، ۱۴:۴۴
سلام
به آموزش ها دقت کنید
gameObject باید در متد بنویسید که اشاره می کنه به گیم آبجکت شی ای که اسکریپت بهش نسبت داده شده


ادریس ساتیاری

۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۳:۳۲
استاد مشکل قبلی و توی نت سرچ کردم بر طرف کردم
اروور دیگه نمیده اما گلوله از دیوار انگاری رد میشه اما نابود میشه
از دشمنای فرضی اولیه هم رد میشه ولی باز نابود میشه یعنی مینویسه بولت هول ولی رد گلوله نمیمونه
کاراکترمم دستش قشنگ میره توی دیوارا

پاسخ:

۲ آذر ۹۵، ۱۴:۴۳
سلام دوست عزیز
رد شدن گلوله از دیوار در این نوع سیستم گلوله طبیعی است و غیر استاندارد هست
در طول آموزش هر دو روش ایجاد گلوله رو استفاده کردیم
در قسمت های جلوتر با ریکست گلوله رو ایجاد می کنیم که در مدرن ترین بازی ها از این روش استفاده میشه 
ی=برای جلوگیری از داخل شدن اسلحه به دیوار روش های مختلفی هست بهترین روش استفاده از دو تا دوربین هست در یوتیوب سرچ کنید راه حل هست
اگر راهش رو پیدا نکردید نگران نباشید یک آموزش در موردش قرار می گیره
موفق باشید

ادریس ساتیاری

۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۵:۲۵
مشکل در پرفب هاست متریال ها و تکستچراش فعال نیست چطوری میشه فیکس کرد این موضوع رو ؟
http://s9.picofile.com/file/8275672868/sn2.PNG

ببخشید شرمنده اینقدر سوال میپرسم

پاسخ:

۳ آذر ۹۵، ۲۳:۲۲
سلام دوست خوب 
پرفب ها مشکلی نداره
اگر متریال ها صورتی بود متریال جدید ایجاد کنید بکشید به روی اجسام 

ادریس ساتیاری

۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۵:۴۳
استاد شما در ورژن 5.3.0f4 کار کردید
یونیتی من 5.3.5f1 هستش فکز کنم همین باعث شده خیلی جاها به مشکل بخورم
به نظرتون باید برم اون ورژن رو بگیرم یا نه راهی هست که این مشکل رو بر طرف کنم
چون برفب ها متریال ها به درستی کار نمیکنن

پاسخ:

۳ آذر ۹۵، ۲۳:۲۴
سلام نه مشکلی نیست
اگر از پیش ساخته ها نمی تونید استفاده کنید
سعی کنید از پکیج های دیگه استفاده کنید 
مهم اینه که شمامنطق پیاده سازی رو یاد بگیرید
موفق باشید



امیرمحد غلامی

۰۶ آذر ۹۵ ، ۱۰:۵۴
سلام من در واقع چیزی ار بازیسازی نمیدونم ولی علاقه شدیدی دارم میخوام بدونم چجوری میتونم برنامه نویسی یاد بگیرم و باری انرویدی بسازم؟لطفا پاسخ بدید ممنون.

پاسخ:

۶ آذر ۹۵، ۱۲:۳۷
سلام دوست عزیز
از این دوره رایگان شروع کنید


ببخشید دوره دو بعدیتون نیومد ؟؟

پاسخ:

۶ آذر ۹۵، ۲۳:۱۵
سلام دوست عزیز
به محض انتشار در وبلاگ اطلاع رسانی میشه
در خبرنامه عضو شید
موفق باشید

ادریس ساتیاری

۰۹ آذر ۹۵ ، ۱۵:۰۰
استاد ببخشید
این ارور بخاطر چیشه؟
'Rig_Handgun' AnimationEvent 'Ejector' has no receiver! Are you missing a component?



پاسخ:

۹ آذر ۹۵، ۱۶:۵۳
سلام در قسمت های جلوتر توضیح دادم
شما یک Event در انیمیشن هاتون دارید به نام Ejector که ازش استفاده نمی کنید
باید حدفش کنید
موفق باشید

سلام من این پکیج رو خریدم ولی هر چی دنبال دست شخصیت گشتم پیداش نکردم شما میدونید کجاست؟

پاسخ:

۱۴ آذر ۹۵، ۲۲:۱۷
سلام در فایل های پروژه قرار داره
موفق باشید

Main level و دست پلیر دقیقا تو کدوم فایل بود؟
 

پاسخ:

۱۴ آذر ۹۵، ۲۳:۳۶
تاریخ خرید و ایمیلتون رو بگید؟

فایل complete project چیه؟

پاسخ:

۱۵ آذر ۹۵، ۱۱:۰۵
سلام
شما تاریخ خرید و ایمیلی که باهش خرید کردید رو کامنت کنید 
تا به پرسش اتون پاسخ داده شه

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام 
ایمیل:*********************
زمان خرید هفته قبل بود ولی یادم نیست کی 😐

پاسخ:

۱۵ آذر ۹۵، ۲۳:۱۰
سلام حسین جان
فایل  complete project  فایل کامل پروژه هست
شما باید با startPeroje شروع کنید
موفق باشید

واقعا از شما ممنونم استاد

پاسخ:

۱۶ آذر ۹۵، ۱۴:۵۱
خواهش می کنم
موفق باشید

سلام من چطوری میتونم این فایل هارو بیارم تو یونیتی اینا که یونیتی پکیج نیستن؟

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۵، ۱۱:۴۴
سلام حسین عزیز
شما از سوالاتون مشخصه که مبتدی هستید ابتدا دوره جامع و رایگان رو مشاهده کنید
فایل ها رو می تونید در پوشه Assets پروژتون کپی کنید
موفق باشید

سلام complete proje کار نمیکنه چرا؟یعنی شخصیت اصلی چرا تیر نمیزنه؟

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۵، ۲۳:۴۱
سلام
با توجه به نسخه یونیتی این مشکلات پیش میاد
ضمن این که باید بعضی کار ها رو روی پروژه انجام بدید تا دستورات اجرا شه
فایل کامل پروژه رو بزارید و کنار و از قسمت اول آموزش ها رو دقیق دنبال کنید
موفق باشید

ولی من به اون نیاز دارم و یونیتیم هم مشکلی نداره ولی آیا من باید مثلا تیرزدن رو توی خودش اضافه کنم؟

پاسخ:

۱۸ آذر ۹۵، ۰۸:۲۵
باید به یونیتی مسلط بشید تا بتونید پکیج رو کامل اجرا کنید
دقت کنید شما آموزش نهیه کردید و اون فایل کامل فقط برای تست قرار گرفته شده
و بهتره که از قسمت اول با آموزش پیش برید


استاد قرار بودی یکی دو هفته پیش بسته آموزشی جدید شما بیاد ولی خبری نشد کار به کجا رسید ؟ برای بازی معمایی؟

پاسخ:

۱۹ آذر ۹۵، ۲۱:۵۳
سلام دوره دو بعدی معمایی در دیماه منتشر می شود
ولی دوره دو بعدی به زودی انتشار داده میشه
موفق باشید

سلام  استاد
خسته نباشید
ببخشید یه سوال دارم
ببینید من به طور مثال دو انیمیشن دارم یکی برای راه رفتن یکی برای دویدن

توی انیماتور ترنزیشن هم کردم و تریگیر هم گذاشتم
وک د به صورت زیره
    if (Input.GetButton ("Horizontal")) {
            anime.SetTrigger ("WalK");
        }
        if (Input.GetButton ("Vertical")) {
            anime.SetTrigger ("WalK");
        }
        if (Input.GetKey (KeyCode.LeftShift)) {
            anime.SetTrigger ("RuN");
        }
ولی این اینجوریه که برای راه رفتن هی میره idle همی میره walk یعنی جا بجا میشه در صورتی که من دستم روی جلو عقب یا چپ و راسته این یه مشکل
توی دویدنم من جلو رو میگیرم شیفتم میگیرم
انیمشن walk اجرا میشه وای میسم انیمیشن run اجرا میشه
چرا؟

پاسخ:

۳۰ آذر ۹۵، ۲۰:۲۸
سلام به جای Trigger از bool کنید
و برای مثال به این شکل عمل کنید

(" if (Input.GetButton ("Horizontal
                                                               (صحیح ," anime.SetBool("WalK 
    (غلط," anime.SetBool("Run 
به جای صحیح و غلط از true و false استفاده کنید
موفق باشید
   

استاد مرسی بابات کمک توی سوال قبلی
سوال جدیدم اینه
ببینید فرض کنیم ما 3 تا انیمیشن داریم
بخوایم با هر بار کلیک موس رندوم یکیش انتخاب شه باید چیکار کرد
من خیلی راه هارو امتحان کردم ارور میداد اخریش این بود
public void  att()
    {
        int aa=1, bb=2, cc=3,zz;
        string a="PunL" , b="PunR" , c="DBPun",z;
        zz = Random.Range(1,3);
        if (zz=1)
        {
            anime.SetBool(z,true);
        }
        if (zz=2)
        {
            z = b;
        }
        if (zz=2)
        {
            z = c;
        }
        if (Input.GetButton ("Fire1")) {
            
            anime.SetBool (z, true);
        }    
    }

پاسخ:

۲ دی ۹۵، ۱۵:۵۲
سلام
خواهش می کنم
زمان نوشتن کد براتون ندارم ولی باید از متد Range استفاده کنید
درون شرط زمانی که کلیک چپ رو می زنید از متد Range استفاده کنید
و سپس مراحل اجرا شدن انیمیشن رو بنویسید
موفق باشید

استاد ببخشید دوره دو بعدیه شما حاضر نشد؟

و بعد یه سوال استاد چرا انیمیشن هایی که استفاده میکنم به حالت ایدل ترنزیشن نمیکنن
http://s9.picofile.com/file/8279936534/sn2.PNG
ست شده ولی تکرار میشه نمیره ایدل
تیک has exit هم خورده لوپ هم نداره

پاسخ:

۷ دی ۹۵، ۲۲:۵۲
سلام دوست خوب
دوره دو بعدی کامل شده در حال آماده کردن پیش نمایش و آپلود برای انتشار قرار داره
دوره بسیار کامل و پر محتوایی شده دارای 104 قسمت است

مشکلتون دوست خوب باید فایل های پروژه رو داشته باشم تا بررسی کنم
این طوری نمیشه مشکل رو حل کرد ،  ارسال فایل پروژه هم متاسفانه به دلیل گرفتن زمان از من
براتون هزینه داره
موفق باشید

سلام خدمت دوست عزیر
همانطور که احتمالا با خبرید بنده صاحب وبلاگ هدیه دانلود به آدرس www.HedieDownload.Blog.Ir هستم.
اگر مایل باشید برای افزایش بازدیدکنندگان دو وبلاگ،تبادل لینک کنیم.
منتظر پاسخ شما هستم.
ممنون

پاسخ:

۱۱ دی ۹۵، ۱۰:۲۴
سلام دوست عزیز
امکان تبادل نیست
موفق باشید

استاد من دقیقا 1 ماه بیشتر منتظر این دوره دو بعدیه شمام فداتشم
چقدر تا زمان انتشاد مونده

پاسخ:

۱۲ دی ۹۵، ۰۹:۲۱
سلام از صبر شما ممنون دوره ضبطش تکمیل شده
بسیار دوره کامل و جامعی است به زودی منتشر میشه
در مرحله آپلود قرار داره
موفق باشید

خیلی باحال بود تیزرش 
ولی من پول خریدشو ندارم وگرنه اول از همه می خریدم به شوتر اول شخص هم علاقه دارم
موفق باشین.

پاسخ:

۱۴ دی ۹۵، ۱۵:۵۹
سلام 
ممنون از نظرت
موفق باشید

استاد رجب زاده ی عزیز وضعیت پکیج دو بعدی شما به کجا رسید؟ هنوز اپلود نشده؟
ما بی صبرانه منتظریم
واگر اپلود شه همون مبحث دو بعدیه و ما باید منتظر پک بازی های ماجراییشم بمونیم
 یا بازی های ماجرایی هم همراه با اون اپلود میشه؟

پاسخ:

۲۳ دی ۹۵، ۱۹:۳۰
سلام ادریس عزیز دوره برای فرانش چند روزی هست ارسال شده
می تونید به فرانش برید از گوشه پایین سمت راست در چت درخواست انتشار سریع دوره رو بدید
البته عزیزان گفتند تمام سعی رو برای انتشار سریع دوره انجام میدن
نکته دیگه اینه هرکس در یونیتی دنبال تسلط در ساخت بازی است باید این دوره رو تهیه کنه!!
البته این نظر من به عنوان مدرس این دورست 
بسیار دوره جامع هست و به مباحث زیادی پرداخت شده
و در واقع دوره ماجراجویی که در آینده منتشر میشه تکمیل کننده این دورست و این دوره به تنهایی بسیار جامع و کامل هست
به هر حال احتمال میدم در هفته آینده فرانش دوره رو منتشر کنه
موفق باشید

حسین احمدی هستم
اقای رجب زاده واقعا عالی و با کیفیت بود واقعا این ویدیو به قیمت بالاتری میرزه ولی با لطف شما این قیمت بسیار کم است

عاااللللللللللللللللللللللللللللللللللی   D:

پاسخ:

۳۰ دی ۹۵، ۰۹:۵۸
سلام دوست عزیز ممنون از نظرتون
لطف کنید به دوره های من در فرانش 5 امتیاز بدید
و لینک آموزش ها رو در گروه های تلگرامی پخش کنید
ممنون ، موفق باشید

سلام استاد
شرمنده وقتتون رو می گیرم ی سوال مهمی داشتم خواهشا جوابمو بدین استاد.
چطوری توی ساخت بازی شوتر با کشتن یک مثلا چند نفر بازی تموم بشه و بره مرحله بعد
یا مثلا ماموریتش تموم بشه بعد بره مرحله ی بعد...
سوال دومم هم اینه:چجوری توی بازی بگیم بره اینجا مثلا یک مکان رو علامت گزاری کنیم که بره طرف اون و وقتی رسید بازی تموم بشه و بره مرحله بعد
من کل بازیم به این بستگی داره اگه لطف کنین بگین چجوری
توی این بسته ای گزاشتین توی هرجفتش نبود ولی خیییییییییییییییییییییییییییلی برام مفید بود میشه این آموزشایی رو که گفتم بی زحمت رایگان بزارین استاد
شرمنده استاد

پاسخ:

۲۳ بهمن ۹۵، ۱۰:۳۸
سلام دوست عزیز
من همیشه به کاربران توصیه می کنم تا به سطح متوسط در یونیتی نرسیدید اقدام به ساخت بازی نکنید
مشکلات زیادی براتون در کد نویسی پیش میاد 
ابتدا دوره جامع و رایگان رو مشاهده کنید سپس دوره های شوتر رو تهیه کنید تا بتونید مشکلات کد نویسی خودتون رو مرتفع کنید
در صورتی که عجله دارید می تونید سفارش کد بدید
Developer9631@yahoo.com
موفق باشید

سلام من در خبرنامه عضو هستم و قصد دانلود این اموزش رو دارم کی لینک هاش برام ارسال میشه

پاسخ:

۲۶ بهمن ۹۵، ۱۱:۵۵
سلام دوست عزیز
با عضویت در خبرنامه 3 پکیج یونیتی رو دریافت می کنید نه دوره های آموزشی

سلام من بلخره اموزش fps شما رو خریدم :D
ممنونم بابت زحماتتون
یک مشکلی دارم این perfabs های شما روی یونیتی 4.6.2 من باز نمیشه
من همهیی فایل های داخل steat project رو درگ کردم توی اسست خودم اما اینارو نمیاره
ایا باید درگ دراپ میکردم ؟ چون خاستم open project کنم اصلا فایل project نداشت که باز کنم مجبور شدم فایل هارو درگ کنم
درضمن منظورم از این که perfabs رو نمیاره اینه که فایل هاش میاد اما فرمت همشون عجیبه

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۰۹:۳۵
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
از نسخه 5 یونیتی استفاده کنید ، ضمن این که به هر دلیلی موفق به استفاده از پرفب ها نشدید از پکیج های دیگه استفاده کنید مهم آموزش کد نویسی است
موفق باشید

سلام ببخشید دوباره مزاحم شدم 
در دروه شوتر شما این انمیشن handshot فقط یک دونه هست idle , shot ....  رو نداره یه دونه هست که همرو پشت هم اجرا میکنه

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۰۹:۳۵
سلام دوست خوب 
آموزش ها رو به ترتیب مشاهده کنید
نحوه جدا کردن انیمیشن ها توضیح داده شده

سلام من آموزشتون رو گرفتم ولی اون قسمت اسلحه و گلوله و ... که شما استفاده می کنین توش نیس و انیمیشن های من بیشتر از انیمیشن های شماس که خودم حل کردم
فقط اون قسمت دست و اسلحه ای که شما دارین ما ازکجا گیر بیاریم؟؟
توی یونیتی که نیس اگه لطف کنین زود بفرستین ممنون می شم
من قدم به قدم با آموزشای شما دارم می رم جلو(آموزش شوتر)ولی متاسفانه اررور هایی که برای من با شما تفوت داره مثلا اررور:
odd in the clenub
و...
خیلی رو مخمه

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۰۹:۳۷
سلام دوست عزیز از یونیتی 5 استفاده کنید
ضمن این که اگر پرفب ها مشکلی دارند از دیگر پکیج ها استفاده کنید مهم آموزش کد نویسی است
موفق باشید

چقدر از گرفتن این آموزش پشیمونم لاقل فایل هایی که استفاده کردین بدین 
اگه نمی دی خب مازل فلشو بده نامرد
اگه ندی حیف پول خداییش

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۲۲:۴۶
سلام دوست عزیز
تمام فایل ها در خود پروژه هست
بیان خودتون رو اصلاح کنید کلمه "نامرد" کلمه درستی نیست
دوست عزیز به شما گفتم از یونیتی 5 استفاده کنید تمام پرفب ها و پکیج ها باز میشه
ضمن این که این فایل ها اصلا مهم نیستن مهم کد نویسی های درون پروژه هست که آموزش داده شده
به این سایت برید کلی پکیج برای ساخت بازی شوتر هست که می تونید دانلود کنید
http://unitypackage.ir/
پکیج ها همگی در خود فایل های دانلودی قرار داره مجدد چک کنید یا دانلود کنید



شرمندم اعصابم خورد بود ببخشید...

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۶، ۲۰:۵۱
خواهش می کنم
موفق باشید

سلام توی آموزشتون یه اررور با این اومد argumentexception:Input axis Horizontal is not stop
چجوری رفع می شه

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۶، ۲۰:۵۶
سلام 
احتمالا کد ها رو اشتباه نوشتید به آموزش ها دقت کنید
موفق باشید

سلام
بله خودم هم همین کارو کردم باسپاس محتوای بسیار خوبی داره خدا وکیلی دستتون درد نکنه
پیروز و سر بلند باشید

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۶، ۲۰:۵۶
سلام دوست عزیز
ممنون از لطفتون
موفق باشید

سلام
استاد گرامی بنده تقریبا از اکثر آموزش های شما استفاده نموده و کاملا راضی هستم و خیلی از شما بابت چنین آموزش هایی متشکرم.
لطفا اگر میشه یک آموزش به سبک بازی های ماجراجویی و معمایی مثل بازی های 41148 و مهدیار بگذارید که خیلی هم مورد استقبال قرار خواهد گرفت.
در بین پیام هایی که در گذشته گذاشتین فرموده اید که به زودی قراره که در سایت انتشار دهید خواهشا هرچه زودتر باشد ممنون می شم چون بنده خیلی به این آموزش نیاز دارم با تشکر

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۶، ۲۱:۰۰
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
این آموزش در یک دوره جامع در تابستان منتشر خواهد شد
موفق باشید

سلام
آیا آموزشی برای بازی های پازل و جورچین دارید؟
اگر دارید لطفا در سایت قرار دهید.
یاعلی

پاسخ:

۱۸ فروردين ۹۶، ۲۱:۰۰
سلام دوست خوب
خیر فعلا چنین آموزشی ضبط نکردم
یا علی
موفق باشید

با سلام و احترام
یک سوالی داشتم :
در یونیتی میخوام یعضی موارد که در ویدیو گفته بود رو از قسمت assets ایمپورت کنم ولی فقط کاستوم پکیج میاد.
مشکلم چیه؟
باید پکیج هارو جدا دانلود کنم؟
ممنون از شما و آموزش هایی که در فرانش گذاشتید.

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۰۴
سلام دوست عزیز
بله باید منابع یونیتی رو دانلود کنید سپس بعد از اکسترکت پکیج لیست منابع برای شما نمایش داده میشه
خواهش می کنم ، موفق باشید

سلام. وقت بخیر
من یونیتی رو تازه شروع به یادگیری کردم. میخواستم بدونم بعد از اینکه "دوره ی رایگان بازی سازی با سی شارپ در یونیتی" رو یاد گرفتم، چه دوره هایی رو ببینم خوبه؟
محصولات آریاگستر هم مناسبه؟

پاسخ:

۳۱ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۳۰
سلام وقت بخیر
بعد از دوره جامع و رایگان دوره پروژه محور دو بعدی رو تهیه کنید
سپس دوره های شوتر رو تهیه کنید ، آموزش ها رو به نحوی قرار میدم که در طول هر دوره دانشجو موارد جدید از کد نویسی در یونیتی رو آموزش ببینه ضمن این که این روند برای دوره های آینده هم به همین شکل هست و در آینده دوره های جدیدی منتشر می شوند
موفق باشید

سلام unity برای این کد خطا میده چی کارش کنم؟
    Rigidbody force1 = Instantiate (Bullet1, FirePlace.transform.position, FirePlace.transform.rotation) as Rigidbody;
و میگه :
Assets/Scripts/Shoot.cs(20,104): error CS0039: Cannot convert type `UnityEngine.GameObject' to `UnityEngine.Rigidbody' via a built-in conversion

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۶، ۱۱:۵۴
سلام علی عزیز
شما متغیری از جنس گیم آبجکت تعریف کردید که bullet هست ولی دارید در یک ریجیدبادی قرار میدید
به این مثال دقت کنید : 

کانال تلگرام : @GameDevUnity

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class Instance : MonoBehaviour {

	public Rigidbody rig;

	void Start () {
	
	}
	

	void Update () {
	
		if (Input.GetMouseButtonDown (0)) {
		
			Rigidbody force1 = Instantiate (rig, transform.position, transform.rotation) as Rigidbody;

		}

	}
}

سلام اقای رجب زاده من دارم یه دوره اموزشی برای نرم افزار 3D مایا ضبط میکنم نرم افزار qfx کننده هم screen recorder هست من 10 دقیقه ویدیو ضبط میکنم میشه 100 مگ چجوری شما 30 یا 40 مگی ضبط میکنید در ضمن من پس از ضبط که ویدیو خودم رو نگاه میکنم صداش خیلی کمه و خودم بزور میشنوم یسری راهنمایی میشه بکنید ؟ نرم افزار کمتازیا خودش صدا و حجمو کمو زیاد میکنه ؟ یه راهنمایی جامعی بکنید یا اگه جایی میشناسید که چنین راهنمایی در باره سوالات ن دار ممنون میشم بگید اگه مقدور نیست جواب رو تو اینجا بدید به ایمیلم بفرستید ممنونم دوره های خیلی خوبی هم دارید انشالله که بازم دوره ضبط کنید دوبعدی و شوتر و تاچ که خیلی خوب بود 

پاسخ:

۱۲ تیر ۹۶، ۱۲:۰۴
سلام فرشاد عزیز
از نرم افزار کمتازیا استفاده کنید
موفق باشید

سلام
 تو اموزشی که من دانلود کردم بعضی از prefab  ها ایراد دارند مثل bullethole ها که فکر کنم خالی هستند با اینکه کد بدون خطا هست باز هم اپرشون باقی نمی مونه.وقتی تو پوشه prefabs روشون کلیک میکنم برعکس bulet اصلا عکسی ندارن bulletshel هم همینطور.
میشه اینا رو دوباره اپ کنیم برام یا چطوری میشه اینارو ساخت.  ممنون

پاسخ:

۱۹ تیر ۹۶، ۱۵:۵۱
سلام مهدی عزیز
این پیش ساخته ها مشکلی ندارند 
ولی با هر پرفب دیگه می تونید کار کنید مهم اینه که منطق کد نویسی رو آموزش ببینید
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

البته یادم رفت بگم bullet ها destroy میشن ولی جای گلوله باقی نمی مونه فکر کنم از همون prefab ها باشه. ممنون

پاسخ:

۱۹ تیر ۹۶، ۱۵:۵۲
مهدی عزیز
آموزش رو از ابتدا دنبال کنید
و از پرفب هایی که برای شروع پروژه هست
استفاده کنید
کانال تلگرام : @GameDevUnity
موفق باشید

من از پریفب هایی که تو StaetProject هست استفاده میکنم ولی خالی هستند.

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۳:۰۰
سلام مهدی عزیز
از پرفب هایی که باز میشن یک ExportPackage بگیرید و در پروژه خودتون وارد کنید
مهم در این پروژه آموزش کد نویسی بوده
می تونید خودتون پرفب های سمپل ایجاد کنید 
بع عنئان مثال یم کپسول رو کوچیک کنید تا حد یک پوکه
موفق باشید

درود خیلی ممنون استاد.بله ساخت جای گلوله رو هم یاد گرفتم.
من میخوام بازی دوبعدی با ابجکتهای سه بعدی بسازم (دوربین از بغل نشون بده) اونوقت اموزش دوبعدی شما به درد من میخوره که بخرم .                           سپاس

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۶:۳۹
سلام مهدی عزیز
یک نکته در برنامه نویسی یونیتی هست این که ساخت بازی دو بعدی با سه بعدی فرق چندانی نداره
به عنوان مثال شما اگر با مفهوم ریکست آشنا باشید هم در ساخت بازی دو بعدی می تونید بهره ببرید هم در سه بعدی
یا زمانی که در بازی 3 بعدی از یک بردار استفاده می کنید باید Vector3 استفاده کنید که در دو بعدی میشه Vector2 من پیشنهادم تهیه تمام دوره هاست 
چون در هر دوره شما موارد مختلفی از توابع و کلاس های یونیتی رو آموزش می بینید و اینه که برای یک برنامه نویسی و توسعه دهنده یونیتی مهم است
موفق باشید

درود
شرمنده استاد باز هم من هستم.در ساخت انیمیشن ریگ هند گان این ارور رو میده

rig_handgun animation event ejector has no resever are you missing a component

از اینکه جوابگو هستید سپاس گذارم.

پاسخ:

۲۳ تیر ۹۶، ۰۹:۰۶
سلام مهدی عزیز
در قسمت های آینده رفع این ارور توضیح داده شده
موفق باشید

سلام استاد
ویندوز 10 به بالا ( منظورم ورژن های خاصه از 10 به بالا مثلا 10.1 اگر هم چین چیزی باشه اصلا ) یونیتی 5.6 یا کلا ورژن های بالای 5 از ویندوز 10 بشتیبانی میکنن ؟ یعنی میتونم یونیتی رو روی ویندوز 10 نصب کنم و کاز کنه و بازی بسازم ( منظورم خروجی برای ویندوز 10 نیست منظورم خود انجین یونیتی هست )

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۶، ۱۱:۰۹
سلام فرشاد عزیز
من خودم تست نکردم قاعدتا نباید مشکلی داشته باشه
ولی بعضی از کاربران عزیز اطلاع دادند با یونیتی در ویندوز 10 مشکل دارند
موفق باشید

سلام آقای رجب زاده من الان یه کارت بانکی گرفتم و رمز دوم هم گرفتم ولی وقتی میخوام وارد اکانتم توی learning Tv بشم میگه آی پی شما بلاک شده بعد یه اکانت دیگه هم ساختم همین ارورو میده راه دیگه ای نداره که این دوره شگفت انگیزتونو بخرم؟

پاسخ:

۵ مرداد ۹۶، ۱۱:۲۷
سلام امیر مهدی عزیز
گاهی اوقات این مشکل پیش میاد
با ایدی زیر و شماره مدیر سایت لرنینگ در ارتباط باشید
@hmchenaran 
شماره 
۰۹۳۸۶۱۱۶۶۴۰ 
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام آقای رجب زاده من همین الان این دوره محشر شما رو تهیه کردم و یه سوالی داشتم که آیا میشه با همین دوره به ساخت بازی ترسناک پرداخت؟

پاسخ:

۱۰ مرداد ۹۶، ۰۹:۲۶
سلام امیر مهدی عزیز
برای ساخت بازی شما باید دوره ها رو تهیه کنید ، به توابع و کلاس های یونیتی مسلط بشید
سپس اقدام به ساخت بازی کنید
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

به نام خدا
سلام

امیر حسین نوروززاده هستم خیلی خیلی اموزش های شما رو دنبال می کنم دیدم همه دارن دنبال اموزش های شما میگردن تصمیم گرفتم با جواپ همه ی اموزش هاتون رو یک جا جمع کنم تو مایکت منتشر کنم 

پاسخ:

۱۱ مرداد ۹۶، ۱۹:۵۶
سلام دوست عزیز
متاسفانه اجازه چنین کاری رو ندارید مالکیت معنوی آموزش ها از اینجانب می باشد و قطعا رضایت این کار و اجازه این کار رو شما ندارید
با سایت های ارائه دهنده آموزش قرار داد دارم و کسی اجازه چنین کاری ندارد
سعی کنید خودتون آموزش درست کنید
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

میشه مدل دست رو جداگانه بزارید

پاسخ:

۱۰ مهر ۹۶، ۱۰:۲۲
سلام وقت بخیر
از سایتی که خرید کردید دریافت کنید
موفق باشید

امیر حسین

۱۰ مهر ۹۶ ، ۱۰:۵۰
و میشه شمارتون رو داشته باشم

پاسخ:

۱۱ مهر ۹۶، ۱۲:۵۷
سلام وقت بخیر
ایمیل بدید
Developer9631@yahoo.com
موفق باشید
کانال : @GameDevUnity


و فقط یه چیزی رو هم بگم و دیگه تمام

من هر آموزشی که رایگان در خدمتمون گذاشتین رو تو اپلیکیشنی که برای مدرسه ساختم قرار میدم.
و اما آموزش ها پولی رو لینک فرانش میزارم یعنی برن خودشون تو فرانش بخرن یا لرنینگ تی وی 

پاسخ:

۱۳ مهر ۹۶، ۱۲:۴۰
سلام امیرحسین عزیز
آموزش های رایگان منبع رو ذکر کنید
و آموزش های پولی هم پیش نمایش رو قرار بدید و برای دانلود کامل لینک سایت ها رو بدید
موفق باشید

ممنون

پاسخ:

۱۴ مهر ۹۶، ۲۱:۵۷
خواهش می کنم
موفق باشید

سلام
وقتتون بخیر یک سوالی خدمتتون داشتم
من می خوام تو بازی دوبعدی که ساختم و با دستور لرپ دوربین کاراکتر رو دنبال میکنه بیام و به دوربین دستور بدم که دیگه از پوزیشین خاصی به سمت راست نره یا از نقطه ای به بعد دیگه دوربین حرکت نکنه. مثلا محور ایکس بزرگتر از ۲ شد دیگه حرکت نکنه و بعد دوباره کاراکتر به عقب برگشت دوربین هم باهاش برگرده و دیگه قفل نکنه تو اون نقطه
همین کار رو با کاراکتر هم میخوام انجام بدم
لطفا کمکم کنید ممنونم

پاسخ:

۲۸ مهر ۹۶، ۱۸:۳۰
سلام نصیب عزیز
از دوره جامع دو بعدی استفاده کنید
موفق باشید

سلام چند تا سال داشتم در مورد این دوره

اگه این دوره رو یاد بگیریم میتوینم بازی مثل کال اف دی یوتی درست کنیم؟  زبان اسکریپت نویسی تو این دوره سی شارپ هستش؟
من برنامه نویسی با سی شارپ رو کامل بلد هستم ایا دوره دیگه ای جز این برای یاد گیری لازم هستش؟

پاسخ:

۹ آذر ۹۶، ۱۰:۲۵
سلام صدرا عزیز
در این دوره شما موارد ساخت منطق یک بازی شوتر را فرا می گیرید
در این دوره هوش مصنوعی پیچیده ای را پیاده نکردیم 
ولی موارد مختلفی را پرداختم که علاوه بر یادگیری موارد زیادی در سبک شوتر بسیاری از دستورات یونیتی و کلاس ها ، توابع و ... را آموزش می بینید
باد به این مورد دقت داشته باشید ساخت بازی کال آف توسط نیروهای زیادی از متخصصین صورت گرفته و شما هیچوقت به تنهایی نمی توانید چنین بازی ای تولید کنید
ولی اط لحاظ منطق کد نویسی کاملا یک سبک شوتر شرح داده شده است
زبان برنامه نویسی سی شارپ هست ولی در یونیتی ما فقط باید سینتکس سی شارپ را بلد باشیم باقیه موارد توابع و کلاس های یونیتی هست


اگر با یونیتی اشنا نیستید از این دوره بالا که لینک دادم شروع کنید
سپس این دوره را تهیه کنید
بعد از این دوره می توانید دوره دوم شوتر را شماهده کنید

موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

امیرحسین نوروززاده

۰۲ دی ۹۶ ، ۰۸:۵۰
با سلام
امیرحسین نوروززاده هستم
من درحال ساخت برنامه هستم که میخوام آموزش های شما رو داخلش برازم البته با ذکر منبع
اگه میشه با 40 درصد تخفیف بزارم اگه قبول دارید داخل تلگرام به آیدی زیر پیام بدید 
http://t.me/amirhoseinsts

@amirhoseinsts

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۱:۰۶
سلام امیرحسین عزیز
فقط آموزش های رایگان رو قرار بدید
آموزش های غیر رایگان اجازه نشر ندارید و فقط در سایت های لرنینگ و فرانش اجازه نشر دارند
در هر صورت منظور رو واضح بیان می کنم هرگونه استفاده از آموزش های غیر رایگان بدون اجازه پیگرد قانونی دارد
موفق باشید

کانال تلگرام : @GameDevUnity

امیرحسین

۰۳ دی ۹۶ ، ۰۹:۵۰
سلام 
میشه لینک اصلی خرید آموزش هاتون رو داشته باشم میخوام بزارم داخل برنامه ای که ساختم و اگه میشه تو برنامه  من یه 10 درصد تخفیف بخوره❤️❤️❤️❤️😁

پاسخ:

۵ دی ۹۶، ۱۱:۰۸
سلام امیرحسین عزیز
خیر چنین اجازه ای نیست
آموزش ها مورد قرار داد سایت ها می باشد
موفق باشید

آقای رجب زاده من یونیتی Unity 5.5.0f3 دارم اما اون پکیج دست ها و ..... نیستن

پاسخ:

۳ بهمن ۹۶، ۲۰:۱۴
سلام آیدین عزیز
باید پک استاندار اسست رو متناسب با نسخه یونیتی دانلود و نصب کنید
موفق باشید

ببخشید چه استاندادر اسستی؟

پاسخ:

۳ اسفند ۹۶، ۰۵:۰۵
سلام ایدین عزیز
یک پک standardAssets هست که همراه با نسخه یونیتی منتشر می شود
منظور از دستی که فرمودید مدلی هست که درزه شوت استفاده کردم

لینک دوره : دوره اول شوتر 

موفق باشید

ببخشید چجوری صفحه سی شارپتون رو تیره کردید؟

پاسخ:

۱۲ اسفند ۹۶، ۲۳:۱۱
سلام آیدین عزیز
از منوی Tools > Options > SyntaxHilighting > oblivion
موفق باشید

سلام
کدام نسخه بین این دوتا بهتره
Unity 5.6 
Unity 2017.1
لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروریه
با تشکر ....

پاسخ:

۲۰ اسفند ۹۶، ۲۲:۵۶
سلام میلاد عزیز
نسخه 2017 را پیشنهاد میدهم
موفق باشید

کانال تلگرام : @GameDevUnity

با سلام
میشه ایدی تلگرامتون رو بدید؟
یه مشکلی هس میخوام بهتون بگم

پاسخ:

۱۴ ارديبهشت ۹۷، ۱۷:۳۷
سلام محمد عزیز
به ایمیل ارسال کنید

Developer9631@yahoo.com

سلام من قصدم از خرید این امکزش یاد گرفتن اینها است:
اموزش هوش مصنوعی زامبی(دشمن) و گزاشتن انیمیشن های حالت های مختلف برای دشمن. دشمن به دنبال ما بیاد وقتی هم نزدیک شد انیمیشن زدن اجرا بشه .
ایجاد حالت های مختلف صدا برای کارهای مختف(تیرزدن،عوض کردن خشاب،عوض کردن اسلحه)
در کدام فصل شوتر اینارو یاد میدید؟ اگه تو اموزشتون اینهایی که گفتم وجود داشت لطفا لینک خرید رو واسم بفرستید ممنون

پاسخ:

۷ خرداد ۹۷، ۲۰:۵۸
سلام حسین عزیز
در این اموزش به جای زامبی از دشمن های دیگری استفاده شده ولی منطق همین هست
برای مواردی هم که فرمودید کامل صحبت شده
با این حال ویدئو پیش نمایش را که در همین پست قرار دارد کامل مشاهده کنید
موارد آموزش در ویدئو گفته شدند
موفق و مستدام باشید


با سلام
لطفا لینک دانلود این مجموعه را برایم بفرستید.
با تشکر

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۰۹
سلام امین عزیز
این دوره به صورت رایگان نیست و از لینک درون پست تهیه کنید
موفق و مستدام باشید

سلام است اموزشی برای مبتدی ها هست که رایگان باشه ممنون

پاسخ:

۲۸ خرداد ۹۷، ۲۲:۴۸
سلام سعید عزیز
بله از لینک زیر شروع کنید


موفق و مستدام باشید.

سلام چندتا سوال داشتم من از نسخه 5.6 یونیتی استفاده میکنم و وقتی از load senceاستفاده میکنم میگه قدمیه چی کار کنم
دوم برای تغییر اسلحه از game object. Set activeاستفاده میکنم اسلحه ی اول مش کلی نداره ولی برای دومی empety objectکه گلوله رو گذاشتم توش که شلیک شه ماله اسلحهی اولی نمیره وبرای اسلحه دوم دوتایی شلیک میشه.

پاسخ:

۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۷
سلام صدرا عزیز
برای مشکل اول باید از فضای نام ;using UnityEngine.SceneManagement استفاده کنید
در اولین پاسخ های قسمت پرسش و پاسخ یک نمونه مثال زدم
و البته می توانید از دوره جامع دو بعدی استفاده کنید
در خصوص مشکل دوم زیاد واضح نبود از دوره های شوتر بهره ببرید
موفق و مستدام باشید

سلام اقای رجب زاده یه سوال دیگه از زبان سی شارپ استفاده کنم بهتره یا جاوا بعد میشه اموزش انیل انجین هم بزارین با تشکر

پاسخ:

۲۱ مرداد ۹۷، ۱۸:۲۷
سلام صدرا عزیز
از سی شارپ استفاده کنید
انریل پیشنهاد نمی شود
موفق باشید

باسلام . لینکهای سایت لرنینگ تی وی فکر کنم مشکل داره میشه این پکیجو در فرانش برارین.

پاسخ:

۴ شهریور ۹۷، ۱۷:۰۶
سلام حمید عزیز
همین طور که مکاتبه کردیم مشکل خرید شما حل شد
موفق باشید

سلام استاد ببخشید در این آموزش از کدوم ورژن یونیتی استفاده کردید دقیقا

پاسخ:

۴ شهریور ۹۷، ۱۷:۱۰
سلام فرهاد عزیز
شماره نسخه مهم نیست هدف در دوره های آموزشی دانش برنامه نویسی هست
پیشنهاد میدهم از نسخه 2017 استفاده کنید
موفق و مستدام باشید

سلام دوره اول ساخت بازی شوتر کودومه

پاسخ:

۵ شهریور ۹۷، ۱۴:۰۶
سلام
همین دوره می باشد

سلام لطفا اموزش را درسایت فرانش قرار دهید خیلیا این درخواست رو دارند

پاسخ:

۱۵ شهریور ۹۷، ۰۶:۲۲
سلام محمد حسین عزیز
امکان قرار گیری این آموزش در سایت فرانش نیست
موفق باشید

سلام 
تشکر بابت آموزش های خوبتون 
میخواستم بگم چجوری مبتونم یک prefabe رو با زدن دکمه
KeyCode.Mouse0 احضار کنم جوری ک از بین نره فقط تو صحنه ایجاد بشه 
یعنی با زدن دکمه ماوس یک آبجکتی ایجاد بشه و با فشردن آن دوباره ایجاد بشه کدی ک من نوشتم گلوله رو دوباره ار روی نک اسلحه میاره 
اگه منظورمو نفهمیدی ایمیل بده 
Khaledsp722GMAIL.COM

پاسخ:

۱ آذر ۹۷، ۰۹:۰۹
سلام محمدعلی عزیز
یکی از روش های خوب ایجاد گلوله که به بهترین شکل کار کند، استفاده از ریکست هست، به دوره اول شوتر رجوع کنید
موفق باشید

سلام خسته نباشید
من طبق داشتم طبق اموزشهای شما پیش میرفتم و تا آموزش ۵ یا ۶ شوتر اول شخص پیش رفته بودم کدها رو داخل پوشه 
First person 
و داخل پوشه
Script
مینوشتم یعنی اسکریپ 
Shoot 
Bullet
و چند کد پیشفرض داخل پوشه فیرست پرسون بود
اما دیدم شما برای کدها یک پوشه مجزای 
Scripts
ساختید و کدها رو اونجا مینوشتید
من هم مثل شما
همین کار رو کردم و  از طریق 
Show in explorer 
اسکریپ ها رو به این پوشه انتقال دادم
اما دیگه کدها کار نمیکنن و اسلحه شلیک نمیکنه
منظورم اینه که از وقتی که پوشه اسکریپ ها رو تغییر دادم کار نمیکنن. چه راهی داره؟؟ ممنون میشم راهنماییم کنید

پاسخ:

۲۳ دی ۹۷، ۱۹:۵۴
سلام امیر عزیز
احتمالا شما اسکریپت ها را cut کردید که رفرنس را گم کرده اند باید از دورن پنجره پروژکت یونیتی ان ها را جابه جا می کردید
باد مجدد اسکیپت ها را به رفرنس های خود نسبت داده و مجدد متغیر ها را مقدار دهی کنید
موفق باشید

سلام اقای رجب زاده خسته نباشید.
بنده اگه شما موافق باشید میخوام یه بازی بسازم که اگه شما عضو تیم ما بشید و از تجربتون استفاده کنیم عالی میشه من کلا ۱۶ سالمه و دو ساله کد نویسی رو از شما یاد گرفتم و اولین آموزشی که دیدم اون ۶۱ قسمت شما بود.
ما یه ایده ناب داریم که فک نکنم تا حالا ساخته شده باشه یعنی یه سبک جدیده ولی نمیدونیم چجوری ازش کسب درامد کنیم به خاطر همین پروژه رو همین طور ول کردیم اگه شما کمکمون کنید. میتونیم این بازی رو تموم کنیم نظر شما هم برای ما جای حکم رو داره

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۶
سلام امیر عزیز
ممنون از پیشنهاد و همراهی شما
برای شما آرزوی موفقیت و سربلندی دارم
موفق باشید

علی دریانی

۰۵ بهمن ۹۷ ، ۱۵:۰۸
سلام ببخشید من اصلا سابقه ی بازی سازی ندارم میخواستم ببینم که با این دوره شما میتونم خودم یک بازی اول سخص بسازم یا نه 
ممنون

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۳۲
سلام علی عزیز

در دوره ها دقت نمائید هدف توانمند کردن عزیزان در برنامه نویسی هست 
ولی برای ساخت مدل ، تکسچر و .. نیاز به همکاری با متخصصین دیگر یا دانش ساخت این موارد را دارید
اگر تمایل داشتید در دوره های خصوصی شرکت کنید ایمیل دهید 
Developr9631@yahoo.com
مستدام و موفق باشید

سلام امیر جان داداش گلم من اموزش های رایگانت رو دیدم عزیزم میخام این یکیو دانلود کنم داداش یه سوال دارم اگه ایندوره رو ببینم دیگه خودم میتونم بازی اول شخص بسازم ممنون میشم پاسخ بدید

پاسخ:

۱۳ اسفند ۹۷، ۱۹:۱۶
سلام رضا عزیز
ساخت بازی به موارد متعددی بستگی دارد در این دوره سعی کردم بخش جامعی از الگوریتم های یک بازی شوتر را آموزش دهم
موفق و مستدام باشید

حجم کل فایل چقدره   لینک فایل ها جدا جدا یا یکیه هر ویدیو

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۴۵
سلام آرمین عزیز
باید در قسمت های جداگان دانلود نمائید
موفق باشید

سلام
من از سایت اموزش را خریداری کرده ام ولی فایل17 به درستی آپلود یا دانلود نشده حالا که رفتم دوباره دانلود کنم میگه زمان دانلود به پایان رسیده مگه خرید این آموزش دائمی نیست ؟اگر می توانید فایل 17 را برایم ارسال کنید خیلی ممنونم

پاسخ:

۲۰ فروردين ۹۸، ۱۰:۴۸
سلام
به سایت ایمیل دهید مجدد لینک ها برای شما ارسال می شود
موفق باشید

محمد امین

۱۴ تیر ۹۸ ، ۲۳:۱۶
آیا قابلیت خرید کارت به کارت هست

پاسخ:

۲۰ تیر ۹۸، ۱۸:۳۵
سلام
بله ممکن است
ایمیل دهید
Developer@yahoo.com
موفق باشید

من این آموزش را خریدم ولی فایل های پروژه توش نیست میشه به ایمیل بفرستید؟

پاسخ:

۲۰ مرداد ۹۸، ۱۷:۰۰
سلام علی رضا عزیز
از سایت تهیه کنید فایل ها قرار دارد
موفق باشید

محمد امین ولی زاده

۰۸ شهریور ۹۸ ، ۱۴:۰۵

با سلام خدمت شما استاد عزیز با تشکر از دوره های خوبتان

مدت ها پیش در تلگرام داشتم دنبال آموزش یونیتی می گشتم و متاسفانه با کانال هایی مواجه شدم که آموزش های شما را به صورت رایگان در کانال خود می زارن و هزاران دانلود می خوره و من از این قضیه به شدت ناراحت شدم و سعی کردم تا حد توانم به شما کمک کنم . و برخی از اموزش های شما دوبار با ایمیل های متفاوت از شما خریدم و فکر کنم اولین نفری بودم که آموزش شوتر اول شخص دوره ی اول شما را با ارسال ایمیل و و پرداخت کارت به کارت خریدم و الان در حال خرید آموزش ساخت بازی دو بعدی شما هستم.

با تشکر از زحمت های شما

پاسخ:

۱۲ شهریور ۹۸، ۰۸:۳۴
سلام محمد امین عزیز
خواهش می کنم
ممنون از شما
موفق باشید

سلام و سپاس از این که برای امر ارزشمند آموزش وقت و انرژی میذارید.

پیشنهاد و دعوت میکنم که آموزش های خوبتونو درباره ی ساخت بازی یا... در وبسایت استادمجازی ( http://OstadMajazi.com ) قرار بدید برای فروش یا رایگان. به هر قیمتی که خودتون تعیین کنید. بازاریابیشم با ما ;)

منتظرتونیم...


درود و خسته نباشید بر شما آقای رجب زاده. خداقوت

توی پاسخ هایی که دادید، گفته بودید که دوره سوم این آموزش هم در راهه. خواستم بدونم چه موقع در سایت برای خرید قرار می گیره؟ آیا تاریخ دقیقی داره؟

پاسخ:

۱۱ آذر ۹۸، ۲۰:۲۷
سلام حامد عزیز
تشکر
به امید خدا در سال 99 منتشر می شود
مستدام باشید

با سلام من پک رو خریداری کردم فیلمارو فایل پی دی اف رو دارم ولی مدل ها رو نداده بهم ...میشه راهنمایی کنید چیکار کنم؟


باسلام خدمت شما

وتشکر بابت آموزش های کاربردی

اگر امکان دارد در جهت نصب sdk وjdk برای خروجی اندروید در یونیتی آموزشی تهیه فرمایید 

با احترام


شما آموزشی سراغ دارین برای ساخت بازی هایی مثل پابجی


سلام میخاستم یک رو بهم بدین که وقتی دشمن ها در بازی سه بعدی fps تموم شدند بره به مرحله ی بعد لطفا کمک کنید دارم یه بازی حرفه ای میسازم اما این کد رو بلد نیستم


سلام ببخشید آقای رجب زاده من دوره را از کانال تلگرام تهیه کردم اما فایل های پروزه در اون قرار داده نشده بود اگر زحمتی نیست می توانید لینک دانلود را به ایمیلم ارسال کنید؟

با سپاس.......


سلام ببخشید آقای رجب زاده من دوره را از کانال تلگرام تهیه کردم اما فایل های پروزه در اون قرار داده نشده بود اگر زحمتی نیست می توانید لینک دانلود را به ایمیلم ارسال کنید؟

با سپاس.......


سلام،

من تلگرام ندارم.

چجوری می تونم این آموزش رو تهیه کنم؟


سلام آقای رحب زاده.

تشکر بابت آموزش های خوبتون.

من می خواستم در کانال تلگرام ویدیو هارو دنبال کنم ولی پکیجی که در طول آموزش استفاده کردید در کانال نبود.

امکانش هست که لینک پکیج را لطفا بنویسید؟

باید آموزش را پولی دریافت کنیم؟ 

ممنون میشم پاسخ دهید.


سلام استاد روز شما بخیر چطور میشه به این فایل ها و ویدئو ها دسترسی پیدا کنیم بطور کامل  


Mohammad Kamyar Taslimi

۰۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۱۵

به نام خالق یک تا

با سلام من تمام آموش شوتر اول شخص را دانلود کرده ام اما من به فایل های استفاده شده در آموش دسرسی ندارم چون نه درون تلگرام و نه درون این صفحه قرار نگرفته است اگه لطف کنید فایل استفاده شده در آموزشو برای من Kamyar.taslimi.1385@gmail.com ارسال کنید ممنون میشم متشکر از آموزشات شما


Mohammad Kamyar Taslimi

۱۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۱۷

به نام حالق یک تا

سلام آقای رجب زاده من محمد کامیار هستم من به کانال تلگرامی شما رفتم و این آموزشو شوتر اول شخص و قسمت دوم ان را دانلود کردم دانلود کردم ولی هر دو آموزش فایل های همراهی نداشتن مثل سکچرها و ابجکت ها میشه به ایمیلم ارسال کنید

((  Kamyar.taslimi.1385@gmail.com  ))


Mohammad Kamyar Taslimi

۱۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۳

به نام خالق یکتا

سلام آقای رجب زاده من آموزش قسمت اول و دوم اول شخص شوترو  از تلگرام دانلود کردم ولی هیچ فایل همراهی همراه نداشت لطفا فایل هارو به ایمیلم ارسال کنید

(( Kamyar.taslimi.1385@gmail.com ))

 


محمد امین

۱۸ آذر ۹۹ ، ۱۵:۰۷

با سلام خدمت شما آقای رجب زاده

من آموزش رو از تلگرام دانلود کردم ولی فایل های پروژه رو پیدا نکردم

ممنون میشم در اختیار 


سلام دوست عزیز من چطور می توانم تمامی اموش هارا داشته باشم یعنی تمامی اموزش ها کجاست خیلی ممنونم از شما  مه دارین درس می دین و یک سوال هم دارم این هست که اینی که دارید درس می دهید یونیتی مدل دو هزارو چند هستش


سلام وقت شما بخیر ببخشید من آموزش  بازی تیر اندازی اول شخص رو تهیه کردم مشکلی هم نداشت همه چیز خوب بود فقط وقتی پکیج fantasy_horde  رو وارد میکنم انیمیشنها داخل پکیج نیستن ممنون میشم راهنمایی کنید انیمیشنها کجا هستن؟


سلام وقت شما بخیر ببخشید من آموزش  بازی تیر اندازی اول شخص رو تهیه کردم مشکلی هم نداشت همه چیز خوب بود فقط وقتی پکیج fantasy_horde  رو وارد میکنم انیمیشنها داخل پکیج نیستن ممنون میشم راهنمایی کنید انیمیشنها کجا هستن؟


سلام اقا من دوره رو تو تلگرام دارم ولی اصلا پکیج و فایل بازی ها رو قرار ندادید لطفا برای من پکیج های دست و تنفگشو فایل های پروژه رو برام ایمیل کنید ممنون

پاسخ:

۱۲ فروردين ۰۱، ۱۱:۴۴
سلام
ارسال شد

سلام من خیلی بهش نیاز دارم ولیکن تلگرام قطعه راهی برای ارسال هست 

پاسخ:

۲۳ آبان ۰۱، ۱۴:۴۴
سلام فعلا تنها روش دانلود از تلگرام هست

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات