آموزش ساخت بازی aa در یونیتی (خروجی اندروید و کامپیوتر در یونیتی)

آموزش ساخت بازی aa در یونیتی (خروجی اندروید و کامپیوتر در یونیتی)

به نام خدا

سلام به کاربران عزیز ، با دوره جامع و کامل ساخت بازی aa در یونیتی در خدمت شما هستم.

بازی aa از بازی های محبوب جهان هست که در آن بازی کننده به چالش کشیده می شود.

 

 

حتما پیش نمایش آموزش را مشاهده کنید.(کوتاه و کم حجم 1 دقیقه و 28 ثانیه)

برای مشاهده با کیفیت فیلم از پائین کلیپ آپارات به روی HD کلیک کنید.

در این دوره آموزشی یونیتی ساخت بازی aa را از ابتدا تا انتها  آموزش می بینید ، امروزه بازی های دو بعدی از جایگاه ویژه ای در بین کاربران گوشی های تلفن همراه برخوردار هستند و یکی از بهترین روش ها برای کسب درآمد می باشند ؛ انجین یونیتی قابلیت ساخت بازی های دو بعدی را دارا می باشد و ما از امکانات یونیتی برای ساخت این بازی استفاده می کنیم.

در این آموزش فارسی و جامع یونیتی کاملا با ساخت کامل یک بازی دو بعدی در یونیتی آشنا می شوید.

 

 

آموزش ساخت بازی aa  در یونیتی

 

از ویژگی های آموزش این هست که سعی شده با تمام امکانات مفاهیم آموزش را منتقل کنیم ، مثل زوم کردن ، استفاده از نوشته های متنی و کال اوت ها(خط ها ، کادر ها و جهت هایی برای تفهیم موضوعاتی در آموزش) ، در مورد برنامه نویسی هیچ نگرانی نداشته باشید تمام خطوط اسکریپت این پروژه مثل تمام پروژه های آموزشی اینجانب (امیر رجب زاده) توضیح داده می شود.

در این آموزش فارسی unity از زبان برنامه نویسی سی شارپ استفاده می کنیم و شما برنامه نویسی سی شارپ در یونیتی را آموزش می بینید.

در 18 قسمت آموزشی (حدود دو ساعت و نیم) شما کاملا منطق بازی های aa را آموزش دیده و در انتها برای کامپیوتر و اندروید از یونیتی خروجی می گیریم.

بعد از پایان این دوره شما مفاهیم زیادی را فرا می گیرید و می توانید بازی های متنوع فکری در یونیتی ایجاد کنید.

 

 

آموزش پروژه محور یونیتی فارسی

 

 

۱ ۰ ۱۹ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۹)

سلام خیلی ممنون از آموزشای خوبتون.واقعا استفاده میکنم از آموزشا

پاسخ:

۳۰ تیر ۹۵، ۱۲:۱۶
سلام 
خواهش می کنم دوست خوب
ممنون از نظرتون
موفق باشی


اشکان سجادی

۳۰ تیر ۹۵ ، ۲۲:۵۹
باسلام.
قبل از هر چیز میخوام از شما یه تشکر ویژه کنم. من شاید برای پیدا کردن آموزش های یونیتی تمام منابع فارسی رو گشته باشم. ولی نکته ی جالب توجه اینه که هیچ منبع فارسی کامل و بدون عیبی توی اینترنت پیدا نمیشه. اگه کسی زبان انگلیسیش خوب نباشه واقعا پیشرفت چندانی نمیتونه بکنه.
اما توی این بین وبلاگ شما از معدود منابع فارسیه که من اون رو پسندیدم. البته با این که تعداد پست ها چندان زیاد نیست اما آموزش های شما اون کیفیت استانداردی که توی ذهن من هست رو دارن. برخلاف عده ای از دوستان که فقط یه سری فیلم پر می کنن.
اگه ممکنه تعداد آموزش ها رو بیشتر کنید. با آرزوی موفقیت.

پ.ن: یه سوال هم خدمتتون داشتم.
توی یه بازی من دیدم که با لمس دو طرف صفحه پلیر جابجا میشه ولی اگه یه انگشت در حال لمس صفحه باشه و با یه انگشت دیگه عمل tap انجام بشه پلیر پرش میکنه!
میشه یه راهنمایی کوچیک بکنید چه جوری این کار رو میشه توی تاچ یونیتی پیاده سازی کرد؟ ممنون
https://ap.cafebazaar.ir/app/ir.behcomstudio.neg/?l=fa

پاسخ:

۳۱ تیر ۹۵، ۰۹:۳۵
سلام دوست عزیز
مچکر از لطف شما
آموزش های زیادی در حال آماده سازی برای قرار گیری در وبلاگ هست

در مورده سوال ، باید بازی رو نصب کنم تا منظورتون رو کامل متوجه شم!
اما می تونید از آموزش پیاده سازی تاچ برای تمام سبک های بازی استفاده کنید
و در آموزش های کوتاه و کاربردی تصویری ، دو روش پیاده سازی تاچ اشاره کردیم
قاعدتا اگر کمی به یونیتی مسلط بشید می تونید ایده هاتون رو راحت پیاده کنید
به زودی اموزش های سی شارپ در وبلاگ به صورت رایگان قرار می گیره
موفق باشی


با سلامو خسته نباشید جناب استاد که ساخت این بازی رو اموزش میدید میخواستم بگم که این بازی ساخته شده سازندشم مایرو به جیبزده تموم شده رفته حالا ما اموزش شما رو بخریم دوباره بسازیم که چی بشه

پاسخ:

۳۱ تیر ۹۵، ۲۳:۵۳
سلام دوست خوب
تصورتون اشتباهه شما در این آموزش درسته نحوه ساخت بازی aa رو یاد می گیرید
اما نکات اصلی که در این آموزش مد نظره : 
1 - نحوه ساخت بازی دو بعدی
2 - آموزش برنامه نویسی 
3 - ایده گرفتن از روند اسکریپت نویسی در آموزش
4 - مسلط شدن به برنامه نویسی سی شارپ یونیتی
شما با کمی تغییر می تونید این بازی رو به ایده ای جدید تبدیل کنید و سبک اون رو تغییر بدید

به عنوان مثال الان بازی های شوتر زیادی ساخته شده یعنی دیگه نباید آموزش ببینیم چطور بازی شوتر بسازیم!؟
شما هیچ وقت به آموزش ها به این دید نگاه نکنید که یک آموزش بگیرم بعدش همون رو بازی کنم
آموزش ها رو برای یادگیری رونده ساخت بازی و برنامه نویسی تهیه کنید
بعد با چیزهایی که در آموزش ها یاد می گیرید می تونید ایده هاتون رو پیاده کنید
یا یک ایده رو کمی تغییر بدید و به یک بازی مستقل تبدیلش کنید.

دوست خوب یک توصیه بهت می کنم اگر واسه دلایل زیر وارد بازیسازی شدی بی خیال شو!
 اگر به فکر اینی که خیلی زود یک بازی بسازی و کلی پول در بیاری اشتباهه ، یعنی اصلا نمی تونی چنین کاری کنی
اول باید بدونی اگر نگم همه اکثره کسانی که ایده های ناب داشتن سال ها زحمت کشیدن
اگر برای گذراندن زمان اومدی در بازیسازی فقط داری وقت تلف می کنی
کسی می تونه در بازی سازی مسلط شه که از هیچ آموزشی نگذره و براش وقت بزاره
ممنون از نظرت 
موفق باشی :)


با سلام  جناب استاد عزیز که لطف کردید پاسخ دادید من میخواستم یه پیشنهاد به شما بدم 
که اگر شما واقعا میخواید به مبتدیان اموزش بدید چرا مثلا اموزش سیشارپ نویسی رو تو یونیتی اموزش نمیدید برای مبتدیا که از پایه یاد بگیرن ببخشیدا منم میتونم با دانلود سورس بازی و نرم افزار کمتازیا اموزش درست کنم بدم بیرون ولی نکنید درست نیست استاد عزیز

پاسخ:

۱ مرداد ۹۵، ۰۸:۴۹
سلام 
خواهش می کنم
آموزش برنامه نویسی سی شارپ تا اواسط مرداد به صورت رایگان در وبلاگ قرار می گیره و این جزء برنامه هام بوده
هدف من فقط کمک به مبتدیان نیست! هدف پیشرفت صنعت گیم ایران هست به امیده خدا البته! این آموزش برای مبتدیان که کمی آشنایی با کد نویسی داشته باشند مناسبه
کسانی مثل شما که مبتدی هستن به خاطر نوع تفکرشونه
آموزش درست کردن کاره راحتی نیست اول دانش می خواد دوم علاقه (علاقه ای که صرفا به خاطر پول درست نشده باشه)
این که میگی درست نیست اصلا نفهمیدم واسه چی میگی؟!
بهت پیشنهاد میدم تمرکزت رو روی علاقت بزاری و براش تلاش کنی ، فکرت رو مشغول چیزه دیگه نکن!
موفق باشی


سلام دوست  عزیز میشه یک  راهنمایی کنی درباره  این  دارم  بازی  فکری  میسازم  فقط  تایمرش  مونده شما بلدین  کمک کنید  چون دارم با یونیتی  میسازم   نمیدونم  کدشو   
 کد  تایم که  از 100 شروع شه و به صفر رسید تموم گیم اوربیاد که اگر  طرف  جواب  سئوال  رو نداده باشه .
بعد  وقتی  به 10ثانیه  پایانی  میرسه  باید صدای  تیک تاک  ساعت  بیاد که داره  تموم میشه 

پاسخ:

۲ مرداد ۹۵، ۱۳:۱۷
سلام دوست خوب
به پرسش و پاسخ برید و پاسخ شماره 13 را مشاهده کنید
اگر نتونستید پیاده کنید به توصیه من عمل کنید : 
تا توانایی های خودتون رو در یونیتی به حد نزدیک به متوسط نرسوندید اقدام به ساخت بازی نکنید کلی مشکل و سوال براتون پش میاد
با این وقت کم هیچکس قبول نمی کنه کد های شما رو بزنه حرفه ای ها فقط راهنمایی می کنن
با تهیه دوره های آموزشی توانایی برنامه نویسی تون خیلی زود به سطحی میرسه که می تونید ایده هاتون رو پیاده کنید.
موفق باشی


سلام ببخشید می خواستم بدونم به جز این آموزش ، چه آموزش های دیگه با تدریس شما برای بازی سازی برای اندروید وجود داره.خواهشا سریع جواب بدید

پاسخ:

۱۱ مرداد ۹۵، ۱۴:۲۵
سلام دوست خوب
بازی سازی با اندروید فرق زیادی با بازی سازی با کامپیوتر نداره
فقط شما باید تاچ رو پیاده کنید که در یک آموزش جامع پیاده سازی تاچ توضیح داده شده و البته از مدل های بهینه استفاده کنید 
تمام دوره های من رو می تونید تهیه کنید
آموزش ساخت بازی شوتر دوره اول و دوم
آموزش پیاده سازی تاچ برای تمام سبک های بازی در یونیتی
آموزش ساخت بازی حدس عدد
و به زودی آموزش سی شارپ در یونیتی
و آموزش های جامع دیگه ای که تا آخر مرداد و شهریور به روی سایت ها قرار می گیره
موفق باشی


با سلام استاد رجب زاده 
استاد متاسفانه همیشه یه عده محدود با تفکر های عصر حجری پیدا میشن و با حرفهای متناقض سعی در , درگیری فکری شما ,  ودر نتیجه دور کردن شما از اهداف آموزشی هستند .
این افراد به نظر نگران درآمد و بازار خودشون هستند .
خواهشاء استاد تایم ارزشمند خودتون رو درگیر , مباحثه با این نوع آدم ها نکنید .

با تشکر از آموزش های ناب و عالی شما 
در پناه حق 

پاسخ:

۱۲ مرداد ۹۵، ۲۳:۲۵
سلام
ممنون از نظره لطف شما
موفق باشی


لطفا یک آموزش منحصر به فرد خروجی گرفتن اندروید بر پایه استفاده از پکیج کنترل فریک بگذارید.

خیلی مفید هست.

تشکر می کنم

پاسخ:

۱۵ شهریور ۹۵، ۱۹:۵۸
سلام دوست خوب
فقط کافیه خروجی اندروید رو بلد باشید
راحت می تونید خروجی بگیرید
در دوره ساخت بازی aa در یونیتی خروجی گرفتن اندروید آموزش داده شده است

سلام من که عضو خبرنامه هستم نمی تونم این بسته ی آموزشی رو رایگان دریافت کنم

پاسخ:

۱۴ تیر ۹۶، ۱۸:۳۶
سلام کیارش عزیز
خیر فقط پکیج ها رایگان هستند
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity


سلام/اون دوره سی شارپ رایگانت رو پولی کن!
آخه هرچیزی ارزشی داره ها!
با دآموزش های شما گیم میزنن! بعد به خودتون ضربه میزنن!
دیدم که میگم!
ارزش هرکاری رو لطفا پایین نیارید تا هرکسی بیاد !
ممنون!توجه کنید

پاسخ:

۱ بهمن ۹۶، ۱۶:۰۸
سلام 
با نشر دانش یک علم متضرر  نخواهد شد
بلکه باعث پیشرفت همان صنعت و علم می شود
تفکرتون رو تغییر بدید
موفق باشید

سلام استاد عزیز
به صنعت بازیسازی خیلی علاقه دارم و چندین ساعت سایتهای مختلف بازیسازی یونیتی بررسی کردم ولی از همه بهتر و مفهومی تر آموزشهای شما بود.
امیدوارم برای افرادی که آموزشهای شما رو خریدهری میکنند در آینده تخفیفاتی در نظر بگیرید

پاسخ:

۶ بهمن ۹۶، ۱۰:۰۲
سلام عادل عزیز
ممنون از نظرتون
به امید خدا در آینده تخفیفاتی در نظر گرفته می شود
موفق باشید

چرا به درگاه پرداخت  وصل نمیشه؟

پاسخ:

۲ خرداد ۹۷، ۲۱:۰۲
سلام 
این آموزش به صورت رایگان منتشر شد
از لینک زیر دریافت کنید
ابتدا در سایت فرانش عضو شوید سپس رایگان دانلود نمائید


خدا خیرتان بده من میخواستم با خریدش از شما حمایت کنم



پاسخ:

۳ خرداد ۹۷، ۲۱:۰۲
خواهش می کنم
ممنون از همراهی شما
موفق و مستدام باشید

سلام
من کدم رو نوشتم
http://www.upload.farsroid.com/files/1.png
اما با این ارور مواجه میشم
http://www.upload.farsroid.com/files/21.png
هرچی فک میکنم متوجه نمیشم خطای کارم کجاست!

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۷، ۱۵:۳۶
سلام در خط 34 غلط املایی دارید
transform
از دوره جامع و رایگان شروع کنید
موفق باشید

سلام خسته نباشید!من فایل رو خریدم ولی هیچی برام ارسال نشد!لطفا پیگیری کنید

پاسخ:

۱۹ دی ۹۸، ۱۳:۱۴
سلام تشکر
به ایمیل شما پاسخ ارسال شد

سلام و روز بخیر .

من آموزش بازی aaرو میخواستم ولی جز پیش نمایش ،نمیتونم چیز دیگه ای پیدا کنم .نه دالود رو پیدا میکنم نه محل خرید رو.!!


امیر قربانی

۲۹ تیر ۹۹ ، ۱۹:۰۳

از کجا میتونم این دوره رو ببینم؟


سلام ببخشید اسپرایت های بازی aa رو از کجا تهیه کنیم؟ اگر میشود جواب سوالم را به ایمیلم ارسال کنید.


سلام خسته نباشید... 

این اموزشتون واقعا خوب بود... 

ببخشید میشه اموزش کامل ساخت بازی 41148 رو بدید... کامل شو میخوام چون من خودم یه جاهایی از بازی رو میسازم و اقای علی حیدری هم یه اموزش جزیی دارن ولی روی بخش عمده کار مشکل دارم... اگه در حال ساخته یا حتی ساخته شده است حتما به من خبر بدید... ممنون


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات