دانلود پکیج Contract Killer

دانلود پکیج Contract Killer

این پکیج یونیتی دارای یک کاراکتر و انیمیشن های کامل ، مناسب برای ساخت بازی های سوم شخص می باشد.

 

نکته : عزیزان با عضویت در خبرنامه وبلاگ پکیج ها را دریافت کنید. کافی است عضو شوید و پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

 

 

 

نسخه مورد نیاز : یونیتی 4.6.0 به بالا

حجم فایل : 12 مگابایت

 

 

اگر برای بازی خود نیاز به کاراکتر سوم شخص دارید این پکیج مناسب می باشد.

لیست انیمیشن های موجود در پکیج : 

راه رفتن

دویدن

نشستن

پرش 

بیکار

ضربه خوردن

شلیک(مشت ، کلت و اسنایپر)

 

 

حالت های اسلحه :

کلت

کلت در دو دست

اسنایپر

 

عزیزان با عضویت در خبرنامه وبلاگ پکیج ها را دریافت کنید. کافی است عضو شوید و پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

 

 

۴ ۰ ۸۴ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۸۴)

محمدجواد بیگلر

۱۳ شهریور ۹۵ ، ۰۹:۱۶
چگونه من عضوم ولی دانلود نمی شه

پاسخ:

۱۳ شهریور ۹۵، ۱۲:۰۳
سلام
لینک دانلود به ایمیل شما ارسال شد.


مسعود برزگری

۱۹ شهریور ۹۵ ، ۱۴:۵۷
سلام می خواستم باشما تبادل لینک کنم

پاسخ:

۱۹ شهریور ۹۵، ۲۲:۱۵
سلام دوست خوب ببخشید ، فعلا امکان تبادل نیست
موفق باشید

من خریدم این پکیج رو لینک دانلود به من ارسال نشد

پاسخ:

۳۰ شهریور ۹۵، ۲۳:۲۸
سلام هیچ ایمیلی و خریدی از شما ثبت نشده!
با ایمیل و نامی که خرید کردید اطلاع بدید

سلام من عضوم ولی دانلود نمیشه

پاسخ:

۱۰ مهر ۹۵، ۲۳:۰۵
سلام 
به ایمیلتون ارسال شد
موفق باشی

سلام من عضو هستم لطفا برای من هم بفرستید

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۱:۱۱
سلام دوست عزیز
برای شما پکیج های یونیتی ارسال شد
موفق باشید

دوست عزیز لطفا اگه میشه پکیج های سه بعدی بیشتری بگزارید مرسی

پاسخ:

۱۵ آبان ۹۵، ۱۱:۱۲
سلام دوست عزیز
در سایت unityPackage.ir می تونید پکیج های بیش تری دانلود کنید
موفق باشید

من هم عضو هستم برای من هم لینک دانلود  رو بگذارید
با تشکر

پاسخ:

۲۱ آبان ۹۵، ۱۵:۰۸
سلام
ایمیل شما در خبرنامه ثبت نیست ، عضو شید تا براتون ارسال شه
موفق باشید

ببخشید من عضو هستم لطفا ارسال کنید

پاسخ:

۲۲ آبان ۹۵، ۲۱:۳۸
سلام
ایمیل شما ثبت نیست ، مجدد چک کنید
موفق باشید


سلام من در خبرنامه عضو شدم لطفا پگیج را ارسال کنید ممنون.

پاسخ:

۲۳ آبان ۹۵، ۰۹:۵۹
سلام
براتون ارسال شد
خواهش می کنم

محمدامین بهنیا

۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۸:۱۲
این پکیج رو برای من ارسال کنید لطفا

پاسخ:

۲۷ آبان ۹۵، ۱۱:۳۹
سلام
باید در خبرنامه عضو شید تا پکیج ها براتون ارسال بشه
بعد از عضویت و تایید اطلاع بدید تا ارسال شود
موفق باشید

ببخشید من اینو میخوام باید چه کنم 
ERFAN00POOYA@GMAIL.COM

پاسخ:

۳ آذر ۹۵، ۲۳:۲۵
سلام در خبرنامه با یک ایمیل معتبر عضو شید
به ایمیلتون ارسال می کنم
موفق باشید

عضو هستم
ERFAN00POOYA@GMAIL.COM

پاسخ:

۵ آذر ۹۵، ۰۹:۱۷
سلام
دوست عزیز لطفا ایمیلی که با اون عضو شدید وارد کنید
تا ارسال شه
این ایمیل در لیست مخاطبین خبرنامه نیست

زود تر میگفتید بفرمایید
erfan00pooya@vatanmail.ir

پاسخ:

۶ آذر ۹۵، ۱۲:۲۶
سلام دوست عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام،عضو شدم ولی از لینک خبری نیست!اینم ایمیل alireza.mhz197@gmail.com

پاسخ:

۲۳ آذر ۹۵، ۱۴:۰۶
سلام شما از درون ایمیل عضویت در خبرنامه رو تایید نکردید
بعد از تایید به ایمیلتون ارسال میشه
موفق باشید

سلام
برای منم بفرستید این پکیج رو لطفا
مرسی

پاسخ:

۲۳ آذر ۹۵، ۱۴:۰۸
سلام
ارسال شد
موفق باشید

منم عضو خبرنامه ام برا منم اگه امکان داره ایمیل کنید

پاسخ:

۲۶ آذر ۹۵، ۰۱:۰۷
سلام دوست عزیز
ایمیل شما تایید نشده باید از درون ایمیل تایید کنید
سپس بعد از تایید اطلاع بدید براتون ارسال می کنم
موفق باشید

سلام اگ میشه بفرستید

۰۶ دی ۹۵ ، ۱۷:۳۴
سلام اگ میشه برای منم بفرستید خیلی لازم دارم

پاسخ:

۶ دی ۹۵، ۱۷:۵۹
سلام دوست عزیز
باید در خبرنامه عضو شده و از طریق ایمیل عضویت خود رو تکمیل کنید
تا براتون ارسال شه
موفق باشید

سلام،عضو شدم بی زحمت بفرستید.

پاسخ:

۲۸ دی ۹۵، ۱۹:۴۷
سلام دوست عزیز 
براتون ارسال شد
موفق باشید

سمانه شارعی

۳۰ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۲
سلام من عضو هستم ولی دانلود نمیشه

پاسخ:

۳۰ دی ۹۵، ۱۴:۱۲
سلام 
براتون ارسال شد
موفق باشید

سمانه شارعی

۳۰ دی ۹۵ ، ۱۳:۰۴
سلام،عضو شدم بی زحمت بفرستید.


پاسخ:

۳۰ دی ۹۵، ۱۴:۱۲
سلام 
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من تو خبرنامه عضو شدم ولی نمیتونم دانلود کنم میشه برام پکیج رو بفرستین

پاسخ:

۲۱ بهمن ۹۵، ۱۳:۲۷
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام چگونه باید عضو کانال بشم

پاسخ:

۲۷ بهمن ۹۵، ۱۹:۰۷
سلام دوست عزیز
لینک کانال تلگرام
https://t.me/GameDevUnity


لطفا دانلود پکیج Contract Killer را برایم ارسال نمایید 
با تشکر


پاسخ:

۲۳ فروردين ۹۶، ۲۳:۱۷
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من توی خبرنامه عضو شدم چرا پکیج ها رو نمیشه دالود کنم؟

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۸:۵۲
سلام 
براتون ارسال شد
موفق باشید

محمد جواد طینت پاک

۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۶
سلام من عضو خبر نامه شدم اما لینک دانلود واسم نمی یاد

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۰۸
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام کو لینک دانلود ؟؟؟؟؟

پاسخ:

۲۸ ارديبهشت ۹۶، ۱۴:۵۴
سلام
به ایمیلتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من چجوری پکیج رو دانلود کنم لینک دانلودی نمیاد

پاسخ:

۱۱ خرداد ۹۶، ۱۱:۵۱
سلام به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام , من عضو خبرنامه  هستم و خواستم اگه میشه لینک رو ارسال کنید .
ممنون از لطف فراوان و زحمات شما .

پاسخ:

۶ تیر ۹۶، ۲۲:۳۰
سلام خواهش می کنم
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام -
لطفا لینک دانلود رو به ایمیلم بفرستید ممنون.

پاسخ:

۸ تیر ۹۶، ۱۵:۵۴
سلام حامد عزیز
پکیج ها براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام لطفا برای من هم بفرستین .عضوم

پاسخ:

۱۶ تیر ۹۶، ۱۹:۱۱
سلام محمد عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام، منم میخوام

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۲:۴۴
سلام یاسر عزیز
ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام پکیج character killerرو ایمیل کنید :ali.noradini@gmail.com

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۶، ۱۱:۰۸
سلام علی عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

امیر حسین

۲۷ تیر ۹۶ ، ۱۱:۴۵
سلام
لطفا برای هم ارسال کنید

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۶، ۱۱:۱۳
سلام امیرحسین عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام
 من عضو شدم اما دانلود نمیشه برام

پاسخ:

۱۰ مرداد ۹۶، ۱۰:۴۸
سلام براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام
من عضو خبر نامه شدم اگه میشه لطفا لینکو بفرستین.
و اگه امکان داره میشه اون کاراکتر های تو کلیپ آموزشی " ساخت کاراکتر شوتر اول شخص هم بفرستین "!!
با تشکر

پاسخ:

۲۰ مرداد ۹۶، ۱۴:۳۷
سلام محمد عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام پکیج رو میخواستم  ممنون

پاسخ:

۷ شهریور ۹۶، ۲۰:۱۹
سلام
به ایمیلتون ارسال شد
موفق باشید

slm/khyle mmnoon/ozv shodam/chetor linko pyda konm??

پاسخ:

۱۶ شهریور ۹۶، ۰۵:۳۷
سلام وقت بخیر
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام پکیج رو میخواستم  ممنون.

پاسخ:

۲۹ شهریور ۹۶، ۲۰:۲۲
سلام میلاد عزیز
برای گرفتن پکیج ها باید در خبرنامه عضو شید
بعد از عضویت اطلاع بدید براتون ارسال بشه
موفق باشید

سلام 
من عضو خبر نامه شدم لطفا لینک پکیج ها رو ارسال بفرمایید.
سپاس

پاسخ:

۱۹ اسفند ۹۶، ۰۹:۵۸
سلام 
ایمیل خود را در قسمت مشخص شده در نظرات ارسال کنید تا عضویت شما بررسی شود
موفق باشید

سلام من عضو شدم چجور بگیرم
؟؟؟

پاسخ:

۲۹ اسفند ۹۶، ۱۲:۲۴
سلام ابوالفضل عزیز
پکیج ها به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام من دنبال یه پیکیج رایگان میگرم که مپ ها و صحنه هایی برای زمین داشته باشه و همچنین دارای تفنگ و دست برای شوتر اول شخص ،انیمیشن صدا و همه چی که لازم هست برای بازی شوتر رو داشته باشه ممنون میشم بزارید تو وبلاگتون

پاسخ:

۲ خرداد ۹۷، ۲۱:۰۹
سلام حسین عزیز
از سایت های زیر می توانید پکیج های مورد علاقه خود را به دست آورید

http://unity3dstore.ir/
http://unitypackage.ir/

موفق  و مستدام باشید

سلام. ببخشید کی ارسال میشه من به شدت لازم دارم این پکیج رو.

پاسخ:

۱۴ خرداد ۹۷، ۱۵:۳۷
سلام
ایمیلی که در خبرنامه عضو شدید رو وارد نمائید تا برای شما ارسال شود
موفق و مستدام باشید

با سلام لطفا لینک دانلود را برایم ارسال نمایید.

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۰۸
سلام امین عزیز
ارسال شد
موفق و مستدام باشید

سلام ببخشید من ثبت نام کردم لطفا لینک دانلود رو برام ارسال کنید.

پاسخ:

۱۱ تیر ۹۷، ۲۱:۳۷
سلام محمد عزیز
لطفا ایمیل ثبت شده خودتون رو در نظرات ارسال کنید
تا به ایمیل شما ارسال شود
موفق باشید

سلام لینک دانلودش کجاست؟

پاسخ:

۱ مرداد ۹۷، ۱۱:۱۲
سلام کیانی عزیز
 در خبرنامه عضو شوید ، بعد از عضویت اطلاع دهید
لینک دانلود برای شما ارسال می شود
موفق باشید

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
ارسال کنید عضو شدم
***********************

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۰
سلام حامد عزیز
ایمیل شما در لیست خبرنامه ثبت نشده
طبق مراحل ایمیل را ثبت نمائید، اطلاع داده تا پکیج ها ارسال شوند

باسلام
من همین الان عضو شدم ولی لینک برام نیومد!!!
اگه ممکن هست لینکش رو برام بفرستید
ممنون از سایت خوبتون❤

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۴
سلام مهدی عزیز
خواهش می کنم
به ایمیل شما ارسال شد
موفق و مستدام باشید

سلام من عضو شدم ولی نمیتونم دانلودش کنم.

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۳۰
سلام 
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام من در خبر نامه ثبت نام کردم ولی نمیتونم دانلود کنم. 

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۳۱
سلام حسین عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

باسلام.من عضو شدم ولی نمیتونم پکیجا رو دانلود کنم

پاسخ:

۴ شهریور ۹۷، ۱۷:۰۵
سلام حمید عزیز
ارسال شد
موفق باشید

سلام برای منم لطفا بفرستید

پاسخ:

۱۰ آذر ۹۷، ۱۳:۳۷
سلام
ایمیل شما ثبت نشده است
ایمیلی که در خبرنامه عضو شدید را اعلام نمائید تا خدمت شما ارسال شود
موفق باشید

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام من عضوم ولی نمیتونم دان کنم

sssssssچگونه من عضوم ولی دانلود نمی ش

****** *** ****** ** ***** ***** **** ****** **** * ** **** *** **** *** * **** *** ** ***** ** ***** ** * *** **** ******* **** *** **** ** **** ***** **** ****** ** ****
***** ** **** *** ****** *** *

****** *** ****** ** ***** ***** **** ****** **** * ** **** *** **** *** * **** *** ** ***** ** ***** ** * *** **** ******* **** *** **** ** **** ***** **** ****** ** ****

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۱۱
سلام آروین عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

لطفا لینک بریم ارسال کنید

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸
سلام مهدی عزیز
ایمیل شما تایید نشده است

بعد از عضویت و تایید ایمیلی که برای شما ارسال می شود مجدد اطلاع دهید
موفق باشید

لطفا پکیج را برایم ایمیل کنید

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸
سلام مهدی عزیز
ایمیل شما تایید نشده است

بعد از عضویت و تایید ایمیلی که برای شما ارسال می شود مجدد اطلاع دهید
موفق باشید

اگر امکان دارد لینک دانلود را برام بفرستید با تشکر

پاسخ:

۱۸ آذر ۹۷، ۲۰:۳۶
سلام ایمان عزیز
در خبرنامه عضو شده و بعد از عضویت اطلاع دهید لینک خدمت شما ارسال شود


محمد حسین

۱۹ آذر ۹۷ ، ۱۸:۵۷
سلام لطفا لینک را برای من هم ارسال کنید

پاسخ:

۲۷ آذر ۹۷، ۱۰:۳۱
سلام محمدحسین عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید


لینک رو میدید من عضو شدم

پاسخ:

۲۷ آذر ۹۷، ۱۰:۳۵
سلام سعید عزیز
ایمیلی که عضو شدید را وارد نمائید تا خدمت شما ارسال شود
موفق باشید

سلام خسته نباشید
لینک رو ایمل کنین ممنون میشم یا علی :)

پاسخ:

۳۰ آذر ۹۷، ۱۱:۱۱
سلام اکبر عزیز
ایمیلی که عضو خبرنامه شدید را در نظرات ارسال نمائید
موفق باشید

چرا نماید؟

پاسخ:

۱۲ دی ۹۷، ۱۲:۲۹
سلام محسن عزیز
شما از داخل ایمیل تایید نکردید


سلام امیدارم حالتون خوب باشه استاد
من عضو شدم ولی لینک دانلود ندارم چجوری سه تا بکیج های سایت رو دانلود کنم ؟ ممنون از زحماتتون

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۵:۴۱
سلام امیرمحمد عزیز، تشکر
به ایمیل شما لینک های دانلود ارسال شد
موفق باشید

سلام من در خبرنامه خیلی وقته که عضوم ولی این پکیج رو برام نمی فرستید

پاسخ:

۱۴ بهمن ۹۷، ۱۴:۵۵
سلام امیرعلی عزیز
ایمیلی که عضو خبرنامه شدید را وارد نمائید تا برای شما ارسال شود
موفق باشید

سلام
ممنون از آموزش های خوبتون
متاسفانه برای دریافت پکیج و فایل ها نمیتونم عضو بشم و دریافت داشته باشم.
این وبلاگ هنوز فعال هست؟

پاسخ:

۱۴ بهمن ۹۷، ۱۵:۲۱
سلام آرین عزیز
در عضویت خبرنامه مشکلی وجود ندارد


موفق و مستدام باشید

جلیل میرزاهی

۰۷ فروردين ۹۸ ، ۱۵:۱۸
سلام من در خبرنامه شما عضو شدم اگه میشه بی زحمت لینک آموزش های یونیتی رو برام ارسال کنید ممنون jalilmirzahi@yahoo.com

پاسخ:

۱۱ فروردين ۹۸، ۲۱:۵۱
سلام جلیل عزیز
ایمیل شما در خبرنامه ثبت نیست
با عضوت در خبرنامه پکیج های یونیتی ارسال می شود اموزش ها را باید تهیه نمائید
موفق باشید

سلام این پکیج پولی بوده شما رایگان قرار دادید؟ اگه پولی نبوده برای من بفرستید و اگر هم پولی بوده برای من نفرستید چون به نظر من از نظر شرعی اشکال داره

پاسخ:

۳ تیر ۹۸، ۱۰:۲۰
سلام مهدی عزیز
آفرین به وجدان بیدار شما
این موضوع به نظر مرجع شما بر می گردد
موفق باشید

من عضو شدم. میشه به ایمیلم بفرستید؟

پاسخ:

۲۸ شهریور ۹۸، ۱۰:۴۵
سلام
 ایمیل خود را در فیلد مشخص شده در کامنت ها وارد نمائید

لطفا پکیج را ارسال کنید.

پاسخ:

۷ مهر ۹۸، ۱۸:۵۷
سلام محمد عزیز
 به ایمیل شما ارسال شد

جلیل میرزاهی

۱۱ مهر ۹۸ ، ۲۳:۱۳

سلام و خسته نباشید استاد 

 

لطف کنین پکیج رو برام ارسال کنید

 

پاسخ:

۱۷ مهر ۹۸، ۱۱:۵۱
سلام جلیل عزیز
ایمیلی که عضو خبرنامه شدید را وارد نمائید، ارسال شود


جلیل میرزاهی

۱۷ مهر ۹۸ ، ۱۸:۲۹
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

سلام استاد .

********************

اینم آدرس ایمیل ام ، ممنون ،

پاسخ:

۱۲ آبان ۹۸، ۰۸:۴۷
سلام جلیل عزیز
به ایمیل شما ارسال شد


جلیل میرزاهی

۲۱ مهر ۹۸ ، ۰۰:۲۷

سلام استاد ، بیزحمت فایل رو بفرستید و در خبرنامه هم عضوم 

پاسخ:

۱۲ آبان ۹۸، ۰۸:۵۵
سلام جلیل عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

من عضو شدم چرا نمیشه دانلود کرد


سلام لطفا برای منم ارسال کنید


سلام من عضو شدم حالا لینکو بفرستید خیلی کاردارم

 


سید مصطفی حیالی

۱۰ خرداد ۹۹ ، ۱۱:۱۴

سلام من می خواهم عضو سایت بشم میشه بگید باید چطوری ثبط نام کنم 


سلام میخواستم بگم که لینک دانلودی برای دانلودپکیج نیست

 


سلام من برای گرفتن این پگیج عضو خبرنامه شدم لطفا لینک رو برام بفرستید


با سلام ببخشید من عضو هستم میشه برای من تو ایمیلم لینک دانلود این پکیج رو ارسال کنید ممنون


سلام لطفا  لینک دانلود را برای من بفرستید


سلام دوست عزیز خسته نباشین من اموزش یونیتی 2020 اول شخص را می خواستم اگر میشه من را هم عضو کنید 


العان نمی دونم پیامام میاد یا نه ولی اگر می بینید منو عضو کنید و من اموزش بازی شوتر اول شخص با یونیتی 2020 را می خوواهم واقعا العان نیاز واجب دارم به این پکیج لطفا زودتر بدستم برسونیدش واقعا نیاز دارم ممنونم


من را عضو کنید من بازی شوتر اول شخص با یونیتی ۲۰۲۰ می خوام مرسی کارم واجبه


سلام من عضو این سایت هستم اما لینک دانلود وجود ندارد

پاسخ:

۲۳ شهریور ۰۰، ۲۳:۰۱
سلام به زودی در کانال تلگرام پکیج ها رو ارسال می کنیم

به نام خدا سلام من عضو شدم لطفا پیکیج این شخصیت سه بعدی و پکیج اون اموزش ساخت بازی شوتر اول شخص که گذاشته بودید لطفا پکیج اون هم بفرستید ممنون استاد گران قدر

پاسخ:

۱۲ فروردين ۰۱، ۱۱:۴۳
سلام
برای شما رسال شد

سلام منم ثبت نان کردم پکیج ارسال کنید


فیاض آقایی

۰۴ آذر ۰۱ ، ۱۶:۰۶

سلام ای پکیج رو میخواستم . ممنون

پاسخ:

۸ آذر ۰۱، ۱۴:۴۹
سلام 
به زودی در کانال تلگرام آپلود می شود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات