دوره دوم ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی، شلیک راکت

دوره دوم ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی، شلیک راکت

سلام عرض می کنم خدمت همه علاقه مندان به ساخت و توسعه بازی های رایانه ای و البته یونیتی کاران عزیز.

من امیرحسین رجب زاده، با دوره دوم آموزش ساخت بازی شوتر اول شخص در یونیتی در خدمت شما هستم.

 

در این دوره منحصر به فرد شما ساخت یک راکت لانچر با قابلیت قفل گلوله بر روی هدف را آموزش خواهید دید.

ساخت سلاح هایی مثل آر پی جی و راکت یک بخش جدا نشدنی از بازی های شوتر هست، که تمام اصول اسکریپت نویسی این نوع سلاح ها را در یونیتی آموزش خواهید دید.

در فصل دوم هوش مصنوعی پیشرفته یک سلاح اتوماتیک را اسکریپت نویسی می کنیم که البته از این الگوریتم برای هوش بسیاری از دشمن ها و بازی ها 

می توان استفاده کرد.

 

دانلود رایگان دوره ها از کانال تلگرام

۰ ۰ ۱۲ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۱۲)

سلام اقای رجب زاده
تبریک میگم بسیار دوره خوب و جامع و کاملی هست امید وارم موفق باشید من هر دو دوره شما رو تهیه کردم بسیار جالب و کامل هستند فقط میخواستم بدونم ایا دوره سومی هم داره یا در حال ظبط یا در فکرش هستین

پاسخ:

۳۱ فروردين ۹۶، ۰۰:۰۳
سلام دوست عزیز
تشکر
دوره سوم احتمالا در مورد هوش مصنوعی پیشرفته باشه که در آینده ضبط و تدوین میشه
موفق باشید

سلام اقای رجب زاده خسته نباشید
میخواستم بدونم دوره سوم اول شخص یه زمان حدودی میدید که کی کار رو شروع میکنید و کی تموم میشه و اپلود میشه
سربلند و پیروز باشید وبلاگ بسیار خوب و اموزندتونم تو گروه های تلگرامی که هستم پخش کردم تا دیگران هم بتونن به این صنعت بزرگ کمک کنن

پاسخ:

۱ ارديبهشت ۹۶، ۲۳:۴۹
سلام دوست عزیز
تشکر ، به امید خدا در تابستان اما تاریخش مشخص نیست شاید تاخیر هم داشته باشد
از اطلاع رسانی شما هم ممنونم امیدوارم باعث پیشرفت این علم در ایران باشیم
موفق باشید

سلام 
فقط میخواستم اضافه کنم هر وقت شروع کردید به ساخت اموزش سوم اول شخص موضوع هایی مثل هوش مصنویی که مثلا کاکتر دشمن بدونه کجا بره سنگر بگیره بعد شروع کنه به زدن کارکتر و ... از این قبایل رو هم در اموزش خوبتون قرار بدید 
با تشکر فراوان از زحماتتون
اگر میشه ایمیلتون رو هم قرار بدید ممنون میشم

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۸:۴۷
سلام دو.ست عزیز
بله به این موارد پرداخته میشه
Developer9631@yahoo.com
در پناه خدا

لام خسته نباشید
ببخشید انقدر سوال میکنم میخواستم بدونم یه نمونه کد کوتاه مختصر تو همینجا مینویسید که چگونه از یه لول بریم یه لول دیگه در واقع از سین ها جابه جا بشیم توی مراحل بازی

پاسخ:

۷ ارديبهشت ۹۶، ۰۸:۴۸
سلام 
در دوره جامع دو بعدی توضیح داده شده
موفق باشید

سلام
تهیه کردم ممنون

پاسخ:

۱۰ ارديبهشت ۹۶، ۱۶:۰۳
سلام دوست عزیز
خواهش می کنم
لطف کنید به تمام دوره هایی که در فرانش تهیه کردید 5 امتیاز بدید
موفق باشید

مهدی رستم نیا

۰۴ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۱۷
سلام ببخشید
دوره دوم ادامه دوره اول و دوره سوم ادامه دوره دومه یا اگه فقط دوره دوم رو داشته باشی میتونی شوتر رو پیاده کنی؟؟؟

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۱۸
سلام مهدی عزیز
الگوریتم هایی که در دوره ها به کار رفته شده است متفاوت هست
پیشنهاد می شود اگر تمایل به ساخت بازی به این بک را دارید ه دو دوره را تهیه کند
دوره سومی هنوز تدوین نکردم 
موفق و مستدام باشید

مهدی رستم نیا

۰۴ بهمن ۹۷ ، ۱۴:۲۷
با سلام ببخشید یه سوال داشتم
اگه ادم خودش یه چیزهایی از سی شارپ بلد باشه و چند قسمت (کم) از شوتر رو نگاه کنه و پکیج های اموزشی دیگر رو هم دیده باشه هم میتونه شوتر رو پیاده کنه؟؟

پاسخ:

۵ بهمن ۹۷، ۱۹:۲۱
سلام مهدی عزیز
تنها یادگیری سی شارپ کافی نیست شما باید به کلاس ها و توابع یونیتی تسلط نسبی داشته باشید
این که امکان پیاده سازی دارید یا خیر فقط به دانش خود شما بستگی دارد
موفق باشید

استاد سلام یه سوالی دارم

اسلحه ی تک تیر انداز هم توی آموزش ها تون اموزش دادین؟ و اینکه

ممنون که به صنعت بازی سازی ایران کمک میکنید  و یه خواهشی دارم

من جایی آموزشی برای main menu یا منوی نگه داشتن بازی پیدا نکردم ممکنه آموزشی در این مورد بزارید یا اینکه لینک اموزشی رو. معرفی کنید

ما شاگردا منتظر دوره ی سوم هستیما....

1.کار با تانک و (انهدام، شلیک.و....)

۲.برداشت اسلحه های دیگر

٣.نشستن پشت تیر بار و سوار انواع وسایل نقلیه شدن

اگه قسمت سوم اموزشتون رو دادین بیرون این سه تارو فراموش نکنید اخه واقعا لازمه... 


سلام آقای رجب زاده میخواستم بدونم کجا می توانم پکیج ها رو تهیه کنم؟

 

با تشکر


Mohammad Kamyar Taslimi

۰۸ آذر ۹۹ ، ۱۶:۲۰

به نام خالق یکتا من دوررو تهیه کردم اما هیچ فایل همراهی نداشت مانند اون دستا و تفنگا اینا لطفا به ایمیلم فایل هارو ارسال کنید Kamyar.taslimi.1385@gmail.com


Mohammad Kamyar Taslimi

۱۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۴

به نام خالق یکتا

سلام آقای رجب زاده من آموزش قسمت اول و دوم اول شخص شوترو  از تلگرام دانلود کردم ولی هیچ فایل همراهی همراه نداشت لطفا فایل هارو به ایمیلم ارسال کنید

(( Kamyar.taslimi.1385@gmail.com ))


Mohammad Kamyar Taslimi

۱۷ آذر ۹۹ ، ۲۰:۲۵

به نام خالق یکتا

سلام آقای رجب زاده من آموزش قسمت اول و دوم اول شخص شوترو  از تلگرام دانلود کردم ولی هیچ فایل همراهی همراه نداشت لطفا فایل هارو به ایمیلم ارسال کنید

(( Kamyar.taslimi.1385@gmail.com ))


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات