واقعیت افزوده برای همه با unity

واقعیت افزوده برای همه با unity

به نام خدا

با آموزش منحصر به فرد واقعیت افزوده در یونیتی در خدمت شما هستم.

در این دوره آموزشی نحوه ایجاد پروژه های واقعیت افزوده و ساخت بازی واقعیت افزوده در unity را آموزش می بینید.

جالب است بدانید این دوره نیاز به هیچ پیش نیازی ندارد و فقط به توانایی کار با کامپیوتر نیاز دارد!

حتما پیش نمایش آموزش را مشاهده کنید (کوتاه و کم حجم)

 

 

 دوره آموزشی واقعیت افزوده مثل دوره اول و دوم شوتر اول شخص در unity برای اولین بار در ایران تدریس شده است.

واقعیت افزوده در دنیای امروز از اهمیت ویژه ای برخوردار است و بسیاری از شرکت ها به سمت این تکنولوژی حرکت می کنند.

 

آموزش واقعیت افزوده

 

واقعیت افزوده بر روی گوشی های هوشمند:

در این حالت نرم افزار واقعیت افزوده بر روی گوشی هوشمند نصب و امکانات واقعیت افزوده را به گوشی شما اضافه می کند.تصاویر توسط دوربین گوشی هوشمند به عنوان ورودی به نرم افزار واقعیت افزوده داده می شود و پردازش تصویر انجام شده و متناسب با آن ، اطلاعات دیجیتالی که می تواند تصاویر ، صدا و ... باشد قابل استفاده می باشد.

 

در این دوره آموزشی شما فرا می گیرید که چگونه پروژه های واقعیت افزوده و بازی های واقعیت افزوده ایجاد کنید.

این دوره کاربردی یونیتی را از دست ندید.

 

تا اطلاع ثانوی جهت تهیه دوره ایمیل دهید
Developer9631@yahoo.com

۰ ۰ ۹ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۹)

کاربردش چیه؟


داخل بازی کارایی داره؟


از فیلم چیزی معلوم نبود که به درد بازی میخوره یا نه

پاسخ:

۲۳ مرداد ۹۵، ۱۶:۳۸
در واقع صنعت بازی داره به سمت واقعیت افزوده حرکت می کنه
تقزیبا یک علم جدید به حساب میاد 
شما می تونید یک تصویر رو برای صحنه بازیتون در نظر بگیرید و با نگه داشتن دوربین گوشی به روی اون فعل و انفعالات بازی تون رو نمایش بدید
در قسمت آخر یک بازی پیانو می سازیم
این بستگی به شما داره که بخواین بازی واقعیت افزوده بسازید یا خیر
موفق باشی


با سلام 
استفاده از واقعیت افزوده , و کار با اون خیلی جدیده در دنیای CG , وکمتر از 1-2 ساله که در خارج از ایران استفاده میشه ,
آموزش این روش کار ,  و فرآیندهای استفاده از اون میتونه در ایران کاربران زیادی رو در رشته های بجز بازی سازی جذب کنه ,
تولد این پدیده و آموزش همزمان در دیگر نقاط دنیا , رو تبریک میگم .
با تشکر ویژه از آقای رجب زاده .

پاسخ:

۶ شهریور ۹۵، ۱۲:۰۳
سلام دوست عزیز
ممنون از نظره شما

خواهش می کنم لطف دارید


با سلام ورژن استفاده شده کدام ورژن می باشد و آیا از پکیج استفاده شده است و اگر شده است آیا پکیج داخل بسته هست با تشکر.

پاسخ:

۸ شهریور ۹۵، ۱۴:۱۹
سلام از ورژن 5 یونیتی استفاده کردم
ولی شما از هر ورژنی که دوست داشته باشید می تونید استفاده کنید
تمام موارد که نیاز هست در آموزش توضیح داده شده و هیچ مشکلی نخواهید داشت
موفق باشی


سلام امیر حسین جان !
دمت گرم داداش واقعا عالی بود
اما وقتی که خروجی میگیرم مارک سایت سازنده پکیج روی صفحه هست 
راهی نیست که این رو حذف کنیم ؟؟؟؟؟

مرسی ممنون

پاسخ:

۱۳ مهر ۹۵، ۰۵:۳۴
سلام خواهش می کنم
 در نسخه رایگان من تا حالا روشی رو ندیدم بشه حذف کرد
لطف کنید در سایت فرانش با دادن 5 ستاره به گسترش آموزش های واقعیت افزوده کمک کنید
موفق باشید

سلام.لطفا پکیج نسخه ی 5.9.9 رو که توی آموزش هست فرار بدین.توی سایت خودش فقط نسخه ی 6 رو قرار داده که یونیتی من که نسخش5.1 هستش باز نمیکنه

پاسخ:

۱۶ مهر ۹۵، ۱۴:۲۴
سلام با یونیتی نسخه 5.3.4 کار کنید
موفق باشید

سید جلال موسوی

۲۴ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۷
سلام تو این سایت که معرفی کردین درباره واقعیت افزوده و قرار دادن تصویر هدف و پخش فیلم هیچی نگفته چرا همه راه های به اونجا ختم میشه بدون اینکه بررسی بشه صحت داره یا نه

پاسخ:

۲۴ آبان ۹۵، ۱۲:۵۴
سلام سایت فرانش بستر آنلاینی است که مدرسین آموزشاشون رو برای ارائه به کاربران قرار میدن
من هم آموزش ها رو در سایت فرانش انتشار دادم
قرار دادن فیلم در واقعیت افزوده در دوره های بعدی آموزش داده میشه
شما در این دوره همون موارد گفته شده در فهرست آموزش ها و پیش نمایش رو یاد می گیرید
موفق باشید

ایمان طاهری

۱۷ اسفند ۹۵ ، ۱۶:۲۷
سلام من آموزش واقعیت مجازی رو از سایت فرانش دانلود کردم. قصدم ساخت یک پروژه است که با اسکن لوگو شرکت یک سری اطلاعات از جمله گالری عکس، نمایش فیلم، لینک دسترسی به وب سایت و شبکه های مجازی و ...  رو نمایش بده و با تاچ رویس هر کدوم به بخش مربوطه منتقل بشه. در آموزش شما چیزی ندیدم میشه راهنمائیم کنید که چه آموزشی رو باید دانلود کنم؟ و آیا همین آموزشی که دان کردم کافیه یا پکیج دیگه ای رو باید ببینم؟
لطفا پاسخ رو به ایمیلم ارسال کنید. ممنونم

پاسخ:

۱۷ اسفند ۹۵، ۲۳:۱۷
سلام دوست عزیز
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

مسعود هادیان

۱۹ تیر ۹۶ ، ۱۱:۲۵
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام وقتتون بخیر،من این اموزش رو از فرانش دانلود کردم و دیدم منتها توی قسمت اخر برای خروجی گرفتن sdk 23 رو ارور میده که با دانلود پکیج تمام اس دی کی ها از پی سی دانلود مشکل حل شد ولی یه پیغام دیگه میده که نمیدونم به کجا مربوط میشه،اگر امکانش هست توی تلگرام بهم پیام بدید تا اسکرین از ارور رو واستون بفرستم خیلی ممنون،***********
من همین موضوع رو واستون ایمیل هم کردم که امیدوارم سریع تر دیده بشه... کارم واقعا گیره،منتظرتون هستم،ممنون

پاسخ:

۱۹ تیر ۹۶، ۱۵:۵۵
سلام مسعود عزیز
پاسخ به ایمیل شما ارسال شد
با آیدی تلگرام ارتباط بگیرید
موفق باشید

کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام به استاد گرامی
من روی لینک دانلود کلیک میکنم ولی ارور میده

پاسخ:

۲۲ آبان ۹۶، ۲۳:۲۸

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات