پکیج زامبی های دو بعدی

پکیج زامبی های دو بعدی

پکیج اسپرایت های دو بعدی زامبی ، این پکیج برای ساخت بازی دو بعدی در یونیتی مناسب می باشد.

 

نکته : عزیزان با عضویت در خبرنامه وبلاگ پکیج ها را دریافت کنید. کافی است عضو شوید و پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

 

برای مشاهده با کیفیت فیلم به روی Hd در پائین کلیپ کلیک کنید.

 

 

نسخه مورد نیاز : مناسب برای تمام نسخه ها 

 

اگر برای ساخت بازی دو بعدی نیاز به زامبی های دو بعدی دارید این پکیج بسیار مناسب می باشد.

البته این پکیج فاقد هرگونه انیمیشن و پرفب هست و شما فقط می توانید از اسپرایت های پکیج استفاده کنید که به صورت شیت در اختیار شما قرار می گیرد و انیمیشن های خود را ایجاد کنید.

 

عزیزان با عضویت در خبرنامه وبلاگ پکیج ها را دریافت کنید. کافی است عضو شوید و پکیج مورد نیاز خود را اعلام کنید.

 

۱ ۰ ۴۳ دیدگاه

دیدگاه‌ها (۴۳)

من عضو خبرنامه شدم لطفا اگه میشه این پکیجو برام ایمیل کنین

پاسخ:

۱۶ مرداد ۹۵، ۱۹:۵۹
سلام دوست خوب 
ایمیلتون اکتیو نشده 
بعد از وارد کردن ایمیل ایمیلی به شما ارسال میشه با کلیک به روی لینکش باید فعالش کنید
به راهنمای عضویت در خبرنامه وبلاگ برید
موفق باشی


سلام من ثبت نام کردم  لطفا به ایمیلم بفرسین aliabbasnia@yahoo.com

پاسخ:

۲۹ مرداد ۹۵، ۲۲:۳۱
سلام دوست خوب ارسال شد


سلام
من در خبرنامه عضو شدم
لطفا این پکیج رو به ایمیلم بفرستین

پاسخ:

۳ شهریور ۹۵، ۱۱:۱۵
سلام برای شما ارسال شد 


سلام.آقا ما عضو شدیم لطفا این پکیج رو بفرستید به ایمیلم...clonergamer32@gmail.com

پاسخ:

۳ آبان ۹۵، ۰۵:۰۶
سلام ایمیل شما ثبت نیست!
هنوز عضو نشدید


سلام من در خبرنامه ثبت نام کردم حالا پکیج ها رو می خوام برام بفرستید ممنون

پاسخ:

۲۱ آبان ۹۵، ۱۵:۱۱
سلام براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من در خبرنامه عضو هستم لطفا پگیج را ارسال کنید.
ممنون.

پاسخ:

۲۳ آبان ۹۵، ۰۹:۵۸
سلام
براتون ارسال شد
خواهش می کنم

سلام لطفا این پکیجو برای من بفرستید

پاسخ:

۲۶ آبان ۹۵، ۰۹:۲۴
سلام شما ایمیلتون رو فعال نکردید
فعال کنید تا براتون ارسال شه
موفق باشید

لطفا این پکیجو برای من بفرستید

پاسخ:

۲۶ آبان ۹۵، ۰۹:۲۵
سلام شما ایمیلتون رو فعال نکردید
فعال کنید تا براتون ارسال شه
موفق باشید

محمدامین بهنیا

۲۷ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۹
سلام لطفا لینک دانلود رو برای من ارسال کنید

پاسخ:

۲۷ آبان ۹۵، ۱۱:۳۹
سلام
باید در خبرنامه عضو شید تا پکیج ها براتون ارسال بشه
بعد از عضویت و تایید اطلاع بدید تا ارسال شود
موفق باشید

محمدامین بهنیا

۰۲ آذر ۹۵ ، ۱۴:۵۶
من عضو شدم

پاسخ:

۳ آذر ۹۵، ۲۳:۲۱
سلام دوست عزیز
ایمیل شما ثبت نیست مجدد در خبرنامه عضو شید
موفق باشید

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
من ثبت نام کردم لطفا پکیج هارو به ایمیلم بفرستید
ایمیلم  : **********************     

پاسخ:

۱۹ آذر ۹۵، ۲۱:۵۶
سلام
براتون ارسال شد
موفق باشید


سلام 
ببخشید بی زحمت پکیج زامبی رو برام ارسال کنید

پاسخ:

۲۰ آذر ۹۵، ۲۳:۳۹
سلام دوست عزیز براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام
من عضو خبرنامه شدم این پکیج و اگه میشه برام ارسال کنید.

پاسخ:

۱۸ دی ۹۵، ۱۰:۱۳
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام این زامبی ها دست و پاشون جدا چطوری باید بچسبن بهم؟؟؟

پاسخ:

۱۸ دی ۹۵، ۱۹:۱۸
سلام
در نرم افزار های دو بعدی مثل ایلاستریتور و فوتوشاپ می تونید این کار رو انجام بدید
یا در خود یونیتی تک تک اسپرایت ها رو وارد کنید سپس فرزند یک گیم آبجکت کنید
دوره دو بعدی به زودی منتشر میشه و کار با اسپرات ها رو انجام دادیم
البته این مورد بسیار سادست و درون دوره بررسی نشده
ولی به رسیدن درک بالا از یونیتی به شما خیلی کمک می کنه
موفق باشید

سلام دوست عزیز
باتشکر برای گذاشتن سری یونیتی برای همه خیلی خیلی متشکرم که آن را رایگان گذاشتید
من ایمیلم رو عضو خبرنامه کردم اگر ممکن است پکیج رو برایم بفرستید همچنین علاوه بر وب تارگت اگر سایت دیگری میشناسید که کد نویسی کاربردی در یونیتی آموزش میدهد لطفا اعلام کنید. 
باتشکر

پاسخ:

۷ بهمن ۹۵، ۱۱:۴۹
سلام ، خواهش می کنم
پکیج ها براتون ارسال شد
می تونید به سایت کتابراه برید دو کتاب درباره یونیتی منشر شده
موفق باشید

سلام ببخشید سوالی داستم الان اگه مثلا من تصویری مثل تصویر پکیج بسازم چه ریختی میتونم تبدیل به Sprite کنم و انیمیشن بسازم؟

پاسخ:

۱۵ بهمن ۹۵، ۱۹:۲۶
سلام
با نرم افزار های مثل فوتوشاپ و ایلاستریتور می تونید اسپرایت ها رو پشت سر هم قرار بدید و مثلا راه رفتن رو ایجاد کنید
یا تک تک اجزای مثلا بدن انسان رو طراحی کنید دست و پا و ... سپس با کمک پنجره انیمیشن خود یونیتی یا نرم افزار هایی مثل انیمه استادیو شروع به ساخت انیمیشن کنید
موفق باشید

سلام
یعنی باید تک تک حرکات رو طراحی کرد؟ چون من تو اینترنت سرچ زدم و گفته بودند که با 3D Max میشه راه رفتن رو طراحی کرد آیا چنین چیزی ممکن است؟ 

پاسخ:

۱۷ بهمن ۹۵، ۲۲:۵۲
سلام بسته به نوع کاراکترتون داره
برای کاراکترهای سه بعدی معمولا از مکس استفاده می کنند
بهتر است کمی در این باره آموزش تهیه کنید
موفق باشید

سلام من عضو شدم پیکیج زاکبی لطفا

پاسخ:

۴ فروردين ۹۶، ۰۹:۴۳
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من عضو شدم این پکیججو برام بفرستید اقای رجب زاده ممنون 

پاسخ:

۱۵ فروردين ۹۶، ۰۹:۳۳
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

محمد جواد طینت پاک

۰۸ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۰:۵۹
سلام من عضو خبرنامه شدم اما لینک دانلود واسم نیومده

پاسخ:

۸ ارديبهشت ۹۶، ۱۵:۰۸
سلام دوست عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید

سلام من عضو شدم ممنونم اگه بفرستید

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۶، ۱۸:۳۹
سلام معین عزیز
پکیج ها ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام :  GameDevUnity@

سلام
پکیج رو برام بفرستید

پاسخ:

۲۹ خرداد ۹۶، ۱۱:۲۰
سلام جاوید عزیز
براتون ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام منم میخوام

پاسخ:

۲۱ تیر ۹۶، ۱۲:۴۵
سلام یاسر عزیز
ارسال شد
موفق باشید
کانال تلگرام : @GameDevUnity

باسلام.اگه میشه این پک و جیمی رو برام بفرستیم

پاسخ:

۲۸ تیر ۹۶، ۱۲:۱۱
سلام هاتف عزیز
براتون ارسال شد
کانال تلگرام : @GameDevUnity

سلام در خبرنماه عضو شدم 
لظفا پیکج رو برام ایمیل کنید
ممنون 
مرسی از سایت خوبتون 

پاسخ:

۱ آبان ۹۶، ۲۳:۳۷
سلام مهیا عزیز ، خواهش می کنم
ارسال شد
موفق باشید

توی خبر نامه عضو شدم ممنون میشم پکیج زامبی های دو بعدی رو برام ارسال کنید

پاسخ:

۹ دی ۹۶، ۱۵:۴۰
سلام نعیم عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

salam man ozv shodam lotfan baraye mnm befrestid

پاسخ:

۱۳ دی ۹۶، ۱۰:۲۷
سلام احسان عزیز
برای شما ارسال شد
موفق باشید

سلام خسته نباشید 
ممنون میشم برا من ارسال کنید پکیج ها رو 

ببخشید عذر میخوام من دارم دوره برنامه نویسی و بازی سازی با یونیتی رو میگذرونم البته هنوز پتموم نشده اما خواستم بدونم کاش آموزش برای ساخت مدل های دو بعدی و سه بعدی میزاشتین ک از ابتدا شروع کرد و کل کار رو درک کرد 
اگر چنین آموزشی هست لطفا بگید ممنون میشم .
اگه جواب این سوالم به ایمیلمم ارسال بشه ممنونتون میشم

پاسخ:

۲۱ دی ۹۶، ۱۴:۳۴
سلام صادق عزیز
برای شما ارسال شد
در خصوص مدل سازی آموزشی ندارم ، در سایر سایت ها آموزش به زبان فارسی هست
البته بهترین روش در ساخت و توسعه بازی تشکیل تیم هست که هر کدام از اعضا تخصص خودشان را داشته باشند
برنامه نویسی ، مدل سازی و ... 
موفق باشید


با عرض سلام و خسته نباشید
لطفا لینک دانلود را برایم ارسال نمایید.
باتشکر

پاسخ:

۲۱ خرداد ۹۷، ۱۶:۰۸
سلام امین عزیز
ارسال شد
موفق و مستدام باشید

بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
 ارسال کنید عضو شدم ***********************  

پاسخ:

۵ مرداد ۹۷، ۱۷:۲۰
سلام حامد عزیز
ایمیل شما در لیست خبرنامه ثبت نشده
طبق مراحل ایمیل را ثبت نمائید، اطلاع داده تا پکیج ها ارسال شوند

سلام من به این پکیج نیاز دارم اگه زحمتی نیست ارسال کنید

پاسخ:

۱۵ شهریور ۹۷، ۰۶:۲۴
سلام محمد حسین عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

لطفا پکیج رو برام ارسال کنید

پاسخ:

۹ مهر ۹۷، ۰۸:۵۵
سلام ، به ایمیل شما ارسال شد
مستدام باشید

لطقا پکیج را برام ایمیل کنید

پاسخ:

۱۷ آذر ۹۷، ۱۳:۰۸
سلام مهدی عزیز
ایمیل شما تایید نشده است

بعد از عضویت و تایید ایمیلی که برای شما ارسال می شود مجدد اطلاع دهید
موفق باشید

سلام من در خبرنامه شما عضو شدم پکیج را برای من بفرستید♥

پاسخ:

۱۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۲:۳۴
سلام علیرضا عزیز
ایمیلی که با آن عضو خبرنامه شدید را در کامنت ارسال نمائید تا به ایمیل ارسال شود
موفق باشید

سلام من عضو شدم و زدم رو لینک  الان همه ی پکیج های کانلتون رو میخوام چیکار باید بکنم

پاسخ:

۲۳ ارديبهشت ۹۸، ۱۰:۳۲
سلام مهدی عزیز
به ایمیل شما ارسال شد
موفق باشید

سلام من عضو شدم و زدم رو لینک اگر امکانش هست همه ی پکیج هاتون رو ارسال کنید 

با تشکر

پاسخ:

۱۶ شهریور ۹۸، ۱۳:۱۷
سلام محمد عزیز
پکیج های یونیتی، ارسال شد
موفق باشید

سلام من عضو شدم لطفا بفرستید


سلام من عضو شدم لطفا لینک این زامبی هارو برام بفرستید

 


سلام بفرستین


سلام من عضو شدم و  اگر امکانش هست همه ی پکیج هاتون رو ارسال کنید 

تشکر


سلام من عضو شدم لطفا پکیج رو ارسال کنید


امیرعلی شاملوفرد

۰۸ مرداد ۹۹ ، ۱۶:۱۴

سلام میشه این پکیجو برای ایمیل من ارسال کنید 

و همینطور اموزش انلاین کرد بازی در unity میزارید 

و اگه میشه فایل های دوره شوتر اول شخصو 

برای من میفرستید 

منمون میشم


اقا برای من همرو بفرستید

 


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

GameDeveloper

تمام آموزش های جدید در تلگرام آپلود شده اند https://t.me/GameDevUnity

آخرین مطلب
آخرین نظرات